مواد غذایی> اقتصاد غذا - دکتر محمد کاظم کوهی رییس بخش سم شناسی دانشکده دامپزشکی  دانشگاه تهران در واکنش به انتشار فیلمی از فردی که خود را فوق دکترای سم شناسی معرفی می کند و در صدا و سیما در خصوص وجود افلاتوکسین در شیر و لبنیات سخن می گوید نوشت:

اخیرا فیلمی از فردی که فوق دکترای سم شناسی معرفی می شود و بهادر حاج محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد می نامد منتشر شده است که به شدت باعث نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی گردیده است. بدسلیقگی این فرد که خود را استاد دانشگاه می نامد در این شرایط روانی جامعه نشانگر نوعی از شارلاتانیزم علمی است که متاسفانه مدتی است باب شده است.
لازم است به استحضار برسانم که کیفیت کلیه محصولات دامی از جمله شیر به صورت مرتب توسط سازمان دامپزشکی کشور و وزارت بهداشت تحت کنترل و پایش بوده و به هیچ وجه این مطالبی را که ایشان گفته است نمی تواند واقعیت داشته باشد البته ما کاستی هایی داریم اما در حدی که ایشان این حجم از نگرانی را ایجاد کرده است نیست.
مطلب دوم اینکه ایشان فوق تخصص سم شناسی معرفی می گردند که با مراجعه به رزومه ایشان می بینید که دکترای دامپزشکی از دانشگاه ارومیه وبنا بر ادعای خودشان پی اچ دی بهداشت مواد غذایی هستند و به هیچ وجه تخصص و تجربه ای در زمینه سم شناسی ندارند و حق اظهار نظر در این حیطه علمی حداقل به عنوان یک استاد دانشگاه ندارند.
توصیه می کنم وزارت بهداشت یکبار دیگر نحوه جذب و چگونگی ورود ایشان به دانشگاه را بررسی کنند قطعا نتایج شگفت آوری به دست خواهند آورد.

کد خبر b300a96c18ae486e99bd1857129f03e8

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محسن ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    با سلام .روش این کاربسیار ساده است و محکوم کردن همدیگر بدون حضور دیگری کار درستی نیست .بهترین کار در تلوزیون مباحصه رودر رو است والسلام .معلم می شود حق با کیست .