اسدالله عسگر اولادی و مجیدرضا حریری که دور قبل با عنوان «گروه پیشگامان توسعه» وارد رقابت‌های انتخاباتی شده بودند به همراه محسن حاجی بابا و ابوالحسن خلیلی در این دوره گروه «پیشگامان وفاق» را تشکیل داده اند.

گروه "پیشگامان وفاق" تازه ترین گروه انتخاباتی است که امروز با انتشار یک آگهی تسلیت،به صورت رسمی اعلام موجودیت کرد.
به گزارش "اقتصاد نیوز" امروز حاج اسدالله عسگراولادی،محسن حاجی بابا،مجیدرضا حریری و ابوالحسن خلیلی در یک آگهی مشترک به محمدرضا بهزادیان تسلیت گفته اند که این آگهی تحت عنوان "پیشگامان وفاق" منتشرشده و به نظر می رسد این عنوان پوششی تازه برای فعالیت های انتخاباتی این گروه خواهد بود.

اسدالله عسگراولادی و مجیدرضا حریری پیش از این تحت عنوان "پیشگامان توسعه" وارد انتخابات شده بودند اما براساس شنیده ها،روز شنبه (فردا) با عنوان " پیشگامان وفاق" به صورت رسمی وارد رقابت های انتخاباتی خواهند شد.

نام هایی که در این آگهی تسلیت خودنمایی می کند،احتمالا هسته اصلی و هیأت مؤسس گروه جدید است اما براساس شنیده ها،10 عضو فعلی هیأت نمایندگان اتاق تهران و چند چهره جدید هم به این گروه خواهند پیوست.از محمدپارسا و رؤیا وزیری به عنوان چهره های تازه این گروه یاد می شود اما نام دیگر اعضا هنوز فاش نشده است.

آن گونه که خبرنگار اقتصادنیوز کسب اطلاع کرده،موضوع ائتلاف این گروه با "خواستاران تحول" نیز منتفی شده اما احتمالا بعضی نام ها میان گروه تازه تأسیس و دیگر گروه های موجود،مشترک خواهد بود.

گروه پیشگامان وفاق قرار است روز شنبه (فردا) در یک نشست مطبوعاتی اعلام موجودیت کند.
کد خبر bbe42aef11134959b351cf0e26a7aa0a

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =