صنایع غذایی> اقتصاد غذا - سعید یزدانی مدیر مارکتینگ شرکت شیوا در یک نشست خبری از رونمایی محصول جدید این شرکت با نام شکلات صبحانه "کرمونا"خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»،  وی در این خصوص اظهار داشت: شرکت شیوا در سال 1372 توسط خانواده عالیزاد در حوزه  صنعت شیرینی  و شکلات تاسیس شد ودر 7 گروه محصولی و 135 نوع محصول با بسته بندی مختص به خود فعالیت کرد.
یزدانی در ادامه گفت:برندشیوا توانسته است 70 درصد بازار داخلی را دراختیار گرفته و به 23 کشور جهان محصول صادر کند.

وی با بیان این که کیفی ترین محصول غذایی ایرانی  با احیا یک برند قدیمی  به بازار ایران وارد می شود  تصریح کرد:این در حالی است که تولید کنندگان این محصول  تلاش می کنند به رغم نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی در قیمت مواد اولیه کیفیت و قیمت آن را ثابت نگه دارند.

مدیر مارکتینک شرکت شیوا همچنین  اظهار کرد: به رغم بی ثباتی قیمت مواد اولیه و هزینه های جاری بهبود مستمر کیفیت سیاست اصلی این شرکت است و قرار ما در مجموعه شیوا  بر این است که محصول جدید خود یعنی شکلات صبحانه "کرمونا" را نیز با بالاترین کیفیت ممکن در بازار ایران توزیع کنیم.

یزدانی در خصوص به بازار آمدن  این محصول تازه گفت: پس از آنکه واحد تحقیق و پژوهش شرکت شیوا ، یافته های خود از ذائقه هموطنان را جمع آوری کرد تلاش شد تا برندشکلات صبحانه ایرانی  "کرمونا" را که در سال 1346 توسط مرحوم حسین عالیزاد به بازار ایران معرفی شد پس از چندین سال وقفه در تولید را مجددا  احیا کند.

مدیر بازاریابی این شرکت تولیدی ادامه داد: شکلات صبحانه کرمونا نخستین کرم فندقی شکلاتی ایرانی است که به لحاظ طعم و مزه و کیفیت با نمونه های خارجی رایج در بازار،رقابت سختی  را آغاز خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که این محصول تولیدی با نگاهی به ذائقه ایرانی به خط تولید رسیده است گفت: نمونه خارجی این شکلات با قیمتی بالا و به شکل قاچاق در ایران توزیع می شود و این در حالی است که کرمونا با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت در بازار ایران ظاهر شده است.

یزدانی اضافه کرد: شکلات صبحانه ای مانند نوتلا با 13 درصد فندق محصول خود را به بازارهای جهانی عرضه کرده است که برای شکلات صبحانه کرمونا نیز این میزان از فندق اما از نوع درجه یک ایرانی تولید می شود در حالی که در ایران اکثر محصولات مشابه حداکثر تا 5 درصد از پایه فندق ، تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیر مارکتینگ شرکت شیوا همچنین تاکید کرد:شکلات صبحانه کرمونا به دلیل تحقیقات وسیعی که در حوزه تولید آن صورت گرفته است  ذائقه های مشکل پسند را راضی خواهد کرد.
وی ادامه داد: این شکلات صبحانه  را برای افرادی تولید کرده ایم که دنبال محصولات با کیفیت هستند  و بر این اساس رقابت این محصول با نمونه های مشابه بزودی آغاز خواهد شد.
یزدانی با بیان این که کرمونا اسید چرب ترانس ندارد گفت: در حال حاضر که برند نوتلا در ایران تا 110 هزار تومان قیمت پیدا کرده است ما این شکلات را به قیمت 54 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می دهیم.


کد خبر dc67abde354342b3ad688d2bd0ebcb8f

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =