فود پرس - علی موحد در پیامی موفقیت کاندیداهای بخش کشاورزی در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران را تبریک گفت.

به گزارش فود پرس متن کامل این پیام به شرح زیر است:

آقایان صادقیان، واحدی، زرگران، معصومی، فروزان فرد و خائف
منتخبین محترم بخش کشاورزی و صنایع غذائی اتاق بازرگانی تهران 


موفقیت چشمگیر شما کاندیداهای محترم  کشاورزی و صنایع غذائی را تبریک میگویم ، همزمانی این پیروزی با طلیعه بهار را بفال نیک گرفته و برایتان سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو مندم.
یکی از نکات قابل توجه در این دوره از انتخابات این بود که با وجود تخصیص 6 نماینده برای بخش کشاورزی، کسانی نیز کاندید شده بودند  که  با این بخش سنخیت چندانی نداشتند و این امر بر صاحبان صنایع غذائی و کشاورزی استان تهران خوش نیامد و اگر چه منع قانونی نداشت، بلحاظ اینکه بخشی از فضای اختصاص یافته توسط فعالان سایر بخشها اشغال می شد، وافی به مقصود نبود.
خوشبختانه هم اینک هر 6 منتخب، از حوزه صنایع غذائی و کشاورزی انتخاب شده اید که  امر مبارک و میمونی است و یقینا مسئولیت تان نیز دو چندان خواهد بود.
امید آنکه با استعانت از پروردگار متعال، با مطالعه دقیق و بررسی های  همه جانبه  وکارشناسانه وضعیت موجود و دریافت و استماع و استقبال دیدگاهها و نظریات صاحبان صنایع غذایی و کارشناسان ذیربط و اشتراک مساعی با منتخبین سایر استانها، مسائل و مشکلات بخش را بصورتی کارشناسانه رصد نمائید و در رفع آنها مساعی خویش بکار گرفته و اهتمام ورزید، باشد که گره رکود اقتصادی موجود با سرپنجه تدبیر منتخبین صنایع غذائی کشور گشوده گردد.
توفیق شما را در خدمت به میهن اسلامی از خدای بزرگ خواهانم.

علی موحد
کد خبر dfd72b36684b41cb9317608616cea318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =