کشاورزی> رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: خرید توافقی سیب زمینی با احتساب هزینه حمل به قیمت هر کیلو گرم ۴۰۰ تومان از کشاورزانی که برای فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شد .


مختار مهاجر گفت: اتحادیه تعاون روستایی استان هر کیلوگرم سیب زمینی را به قیمت 400 تومان از کشاورزانی که برای فروش ثبت نام کرده اند خریداری می کند .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان افزود: در صورت آمادگی کشاورز ، کامیون سر زمین ، محصول را بارگیری و به استان های کشور حمل می کند .

وی گفت : در این روش کشاورز فقط هزینه کارتن و بسته بندی را برعهده دارد و پرداخت قیمت محصول با اتحادیه تعاون روستایی گلستان است .

مهاجر افزود : همچنین خرید تضمینی هر کیلوگرم سیب زمینی به قیمت 360 تومان ادامه دارد : در این روش دولت پرداخت قیمت محصول را تضمین می کند و محصول خریداری شده برای نگهداری طولانی مدت به سردخانه های گلستان فرستاده می شود .

وی گفت : با خرید تضمینی و توافقی قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان بار شهر گرگان به 450 تومان رسیده است این قیمت چند روز پیش کمتر از 300 تومان بود .

منبع:تسنیم
کد خبر f4241967232f44dd8ae603b7152ffa32

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمودي ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    برادران خيانت چيست همين است كه 700 هزار تن سيب زميني از كشور در سال 94 صادر شده به قيمت 300 تومان براي هر كيلو با التماس و رايزني و همه كارشناسان خبره ميدانند كه به ازاء توليد هر كيلو سيب زميني 250 ليتر اب مصرف ميشود ميدانيد چه دريايي از اب بابت توليد اين محصول به هدر رفته اين جز خيانت به منابع ابي كشور چيزي ديگري هست بخش سبزي و صيفي وزارت كشاورزي چرا پاسخگو نيست كه چرا برنامه مدوني براي كشاورزان و كاهش سطح زير كشت ندارد اصلا تعريفي براي كشت سيب زميني در استان گلستان و خيلي جاهاي ديگر نشده