رستوران مدیچی از جمله رستوران‌های ایتالیایی منطقه نیاوران است. از نخستین مواردی که پس از شنیدن نام ایتالیا به ذهن هر شنونده‌ای خطور می‌کند غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزا و پاستا است. ایتالیایی‌ها مردمانی هستند که به غذای خود بسیار اهمیت می‌دهند و غذاهایشان به قدری خوشمزه و همه پسند است که به جرات می‌توان گفت غذایی مانند پیتزا محبوب‌ترین خوراک در میان تمام مردمان جهان است.

پیتزایی با خمیر ترد و نازک، پنیری تازه، عطر ریحان و گوجه فرنگی تازه طعمی بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. با ما همراه باشید تا شما را با کافه رستوران مدیچی آشنا کنیم رستورانی که این طعم ناب ایتالیایی را با شما تقسیم نمی‌کند بلکه آن را به شما هدیه می‌دهد.

هدیه‌ای از جنس طعم
نام این رستوران، از نام خاندان مشهور ایتالیایی یعنی خانواده مدیچی الهام گرفته شده است که از ثروتمندترین و با نفوذترین خانواده‌های ایتالیا در دوره رونسانس و در شهر فلورانس ایتالیا بودند. خانم اوقبایی مدیریت رستوران و همسرشان که سابقه زندگی در ایتالیا دارند تصمیم می‌گیرند تا تجربیات لذیذ غذایی که در دل ویکولوها یا کوچه پس کوچه‌های سنگ فرش شده ایتالیایی تجربه کردند را با خود به ایران بیاورند و آن را به مشتریان و میهمانانشان هدیه دهند.

مدیچی رستوران دنجی است که در دل محله نیاوران قرار دارد. طراحی داخلی این رستوران شاید زیاد ایتالیایی نباشد اما زیبا و چشم نواز است. رستورانی دنج که خوردن یک پیتزا ایتالیایی تنوری در آن هم بسیار دلچسب است و هم لذتی از جنس طعم اصیل را برای شما به ارمغان می آورد.



رستوران مدیچی از بروسکتا تا مارگاریتا
توقعی که از یک رستوران ایتالیایی می‌رود این است که تا جای ممکن منویی با عطر و بوی ایتالیایی داشته باشد که با مشاهده منوی رستوران مدیچی که شامل شش بخش پیش غذا، سالاد، پیتزا، پاستا، گریل و برگر است می‌توان به این مهم پی برد که مدیچی تا جای ممکن به ایتالیایی بودن خود پایبند بوده است.

پیتزاهای مدیچی همگی تنوری بوده و به روش ایتالیایی و با خمیری با رسپی ویژه تهیه می‌شوند. شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید تمام پنیرهای استفاده شده در این رستوران برچسب “ساخت ایتالیا” خورده‌اند و مالکین این رستوران تمام پنیرها، پاستاها و حتی سس‌هایی که در رستورانشان مصرف می شود را خودشان از ایتالیا وارد می‌کنند.

اتفاقی که شاید در هیچ رستوران دیگری شاهد آن نباشیم. این اتفاق باعث شده غذاهای این رستوران تا جای ممکن عطر و بویی ایتالیایی بدهند و آنان که تجربه خوردن پیتزا و پاستا در ایتالیا را دارند را به یاد آن ایام بیاندازد.

مدیچی غذاهای گریل شده همچون فیله مینیون، ماهی سالمون و برگرهای لذیذی هم در منوی خود دارد. اتفاق خوبی که در بخش برگرهای این رستوران رخ داده است سرو آن‌ها با نان‌های ویژه‌ای است که همزمان با سفارش شما گرم و تازه تهیه می‌شود. نان‌های برگری که از جنس نان بولکی‌هایی قدیمی خاطره انگیز و خوشمزه هستند که باعث متمایز شدن برگرهای مدیچی شده است.

مدیچی بوی قهوه عطر پیتزا
رستوران میدیچی با فضایی دلچسب، محیطی آرام و دنج و غذاهای لذیذ فضایی بسیار مناسب برای دوره همی و یا قرارهای دو نفره و گردهمایی فامیلی است. مدیچی رستورانی است که قرار است طعم ها و خاطرات ویژه‌ای را به شما هدیه دهد البته هدایای مدیچی فقط معنوی نبوده و شما با برگزاری جشن‌ها و تولدهای خود در این رستوران با هدایایی که برای شما در نظر گرفته شده است سورپرایز خواهید شد.

از پاییز امسال قرار است بار گرم این رستوران تکمیل شده و مدیچی به کافه رستوران تبدیل شود و از صبحانه تا شام در پذیرای شما میهمانانی که علاقه ویژه‌ای به خوراک‌های ایتالیایی دارید باشد. در پایان باید بگوییم مدیچی جایی است که بوی ایتالیا را می‌دهد و تجربه رفتن به تکه‌ای از ایتالیا را نباید از دست داد.


 آدرس: نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، خیابان میری پلاک 28
تلفن تماس:  22738481 22738482 22738483 22738484


کد خبر fbbe344f786242ee9ea6928b01778c80

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =