رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری از تکمیل یک شرکت استحصال آب معدنی در شهرک تخصصی آب معدنی کشور در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی در دیدار از روند اجرای طرح های در حال ساخت در نخستین شهرک تخصصی آب معدنی کشور در شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: برای این شرکت آب معدنی 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی ظرفیت این شرکت آب معدنی را استحصال 250 میلیون لیتر آب معدنی در سال برشمرد و گفت: با بهره برداری از آن برای 50 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، 11 واحد صنعتی با اشتغالزایی 397 نفر و سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال در شهرک تخصصی آب معدنی کوهرنگ مسقر شده است.
کد خبر یک شرکت آب معدنی در شهرستان کوهرنگ آماده بهره برداری شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • morteza khadem ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    با سلام اینجانب با 32 سال تجربه در فروش مویرگی وشبکه ای که بدون شرط سنی بازنشسته شدم در مرحله اول با 30 سال که بعلت سو مدیریت طی اسناد موجود مجددا دعوت بکار شدم که توانستم به لطف خداوند متعال شرکت را با حدود 8 میلیارد تومان چک برگشتی از مصادره ان جلوگیری نمایم وبعنوان مدیر فروش ایران فروش مویرگی وشبکه ای چندین شهر بزرگ را با موفقیت بانجام برسانم از جمله ساسان تهران از پارسی به پپسی ساسان قزوین . شعبه اصفهان و..... نهایتا بعرض برسانم علت عدم موفقیت خیلی از تولید کنندگان عدم برنامه ریزی فروش اصولی واینکه باید بدانند وباور کنند که 70 درصد یک پروسه فروش دتنها 30درصد ان تولید است اذ قدیم گفتند کسی که قصد داره منار و بدزده اول باید فکر جاشو بکنه .در هر صورت بنده اماده همکاری با این مجتمع جدید را خواهم داشت مشروط .....ووموفق باشید وپیروز ارادتمند : خادم مشهد مقدس 93/2/27
  • محمدزاده ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    آقاي خادم لطفا شماره تماس خود را به ايميل بنده ارسال نماييد.