اولین گامی که پس از یک صدمه یا آسیب برمی‌دارید حرکت به سمت قفسه داروهاست اما مطالعات جدید نشان می‌دهند وسایل آشپزخانه و یخچال شما می‌تواند به عنوان کمد کمک اولیه برایتان باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، راه‌حل‌های خوراکی در شرایط بحرانی می‌تواند در تنگنا به شما کمک کند و از شما پشتیبانی کند.

1-سیر برای، سرماخوردگی: با چشم پوشی از تمام اثرات جانبی بوی بد دهان، سیر باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود و به محض اینکه احساس سرماخوردگی کردید سیر به شما کمک می‌کند که زودتر بهبود یابید.

2-توقف خون بینی با بیکن: یک قرن پیش بیکن به عنوان درمانی دارویی برای جلوگیری از خونریزی بینی استفاده می‌شد و با توجه به مطالعاتی که در سال 2012 انجام شد دانشمندان دریافتند بیکن می‌تواند مشکلات گوش و حلق را بهبود بخشد.

3-درمان دل درد و تهوع با زنجبیل: زنجبیل تسکین دهنده واقعی ناراحتی معده است و یک چهارم قاشق چای خوری زنجبیل می‌تواند تهوع در بیماران شیمی درمانی را تا 40 درصد کاهش دهد.

4-عسل به عنوان پانسمان برای زخم‌ها: مطالعات جدید نشان می‌دهند که با استفاده از عسل می‌توان زخم‌ها را بهبود بخشید و به عنوان پانسمان دردها را کاهش و التیام داد و خواص باکتریایی عسل به صورت قابل توجهی عفونت‌ها را از روی زخم از بین می‌رود.

5-درمان تورم با چای سیاه و سفید: آب گرم بهترین راه‌حل فوری برای درمان سوختگی‌هاست و تورم را به حداقل می‌رساند و محققان مواد غذایی مولکولی و تحقیقات غذایی از چای سیاه به عنوان خواص ضد التهابی یاد کردند.
کد خبر آشپزخانه داروخانه شماست اگر اینها را بدانید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =