چای کاران با توجه به اینکه در فصل زمستان که به اصطلاح فصل خواب باغ محسوب می‌شود هیچ درآمدی نداشته‌اند در انتظار دریافت بهای برگ سبز چای هستند.

رییس اتحادیه چای کاران از افزایش ۱۰ درصدی چای سبز برداشتی نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد بهای چای برداشتی در آینده نزدیک، به چای کاران پرداخت شود.

ایرج هوسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه چای سبز برداشتی در دور اول بهره برداری در روزهای اخیر نسبت به سال گذشته ۱۰درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: چای کاران با توجه به اینکه در فصل زمستان که به اصطلاح فصل خواب باغ محسوب می‌شود هیچ مساعده‌ای دریافت نکرده‌اند و در نتیجه مطلقا درآمدی نداشته‌اند در انتظار دریافت بهای برگ سبز چای هستند.

رییس اتحادیه چای کاران با بیان اینکه کشاورزان سخت درگیر قیمت چای هستند ابراز امیدواری کرد بهای چای برداشتی در آینده نزدیک، به چای کاران پرداخت شود.

وی در ادامه یادآور شد: در گذشته بهای چای سبز طی دو مرحله در ماه و در نیمه اول و دوم ماه به چای کاران پرداخت می‌شد لذا چنانچه سازمان چای به همین شیوه نسبت به پرداخت پول محصول چای کاران اقدام کند کشاورزان راضی‌تر خواهند بود.
کد خبر افزایش 10درصدی چای سبز برداشتی نسبت به سال گذشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =