عضو هیأت مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان "تا اواخر مرداد ماه کمبودی در تأمین بودجه مورد نیاز خرید گندم نداریم" اعتبارات پادار شده (تأمین شده) جهت خرید تضمینی گندم از کشاورزان را ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.


قدرت حیدری  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه مبلغ 51 هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید گندم از کشاورزان تاکنون تأمین شده است گفت: مشکلی جهت پرداخت بهای گندم کشاورزان وجود ندارد.

معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه این مبلغ کفاف خرید حدود 5 میلیون تن گندم را می‌دهد، افزود: با توجه به اعتبارات پادار شده، تا در اواخر مرداد ماه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین بودجه مورد نیاز خرید گندم مشاهده نخواهد شد.

حیدری  میزان خرید گندم تاکنون را حدود 1.6 میلیون تن اعلام و تصریح کرد: 100 درصد وجوه گندم‌های خریداری شده به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از 16 هزار میلیارد ریال بابت بهای گندم به کشاورزان پرداخت شده است تأکید کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران اهتمام جدی به پرداخت مطالبات گندم‌کاران دارد و تمام سعی خود را بر تأمین اعتبارات لازم در این خصوص قرار داده است، بنابراین به تولیدکنندگان گندم داخلی این قول را می‌دهیم که تا پایان فصل خرید سال جاری با مشکل تأخیر در دریافت مطالباتشان مواجه نشوند.
کد خبر اعتبار خرید ۵میلیون تن گندم تا مرداد تأمین شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =