فود پرس - چهارمین دوره انتخابات شورای استانهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با تشکیل مجمع عمومی نوبت دوم، روز جمعه 26 اردیبهشت ماه بطور سراسری برگزار می شود.

به گزارش فود پرس، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام این خبر گفت: انتخابات 24 استان به نوبت دوم مجمع عمومی موکول گردید و در روز جمعه 26 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
موحدیان عطار با تاکید بر اینکه در نوبت دوم چهارمین انتخابات شورای استانها حدنصاب مجمع عمومی ملاک نیست اعلام کرد:  با هر تعداد از اعضاء حاضر در محل برگزاری انتخابات، مجمع عمومی تشکیل و سپس با استقرار هیات رییسه رأی گیری آغاز می گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور زمان قانونی رأی گیری را با تشکیل مجمع عمومی و آغاز رای گیری از ساعت 8 صبح لغایت ساعت 16 اعلام کرد.
وی با اشاره به زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اظهار کرد: از بامداد روز پنج شنبه 18 اردیبهشت ماه لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه 24 اردیبهشت براساس ضوابط و مقررات تبلیغات قابل انجام است.
موحدیان عطار با اشاره به اینکه در این دوره امکان تبلیغات کاندیداها از طریق سامانه پیامکی سازمان مرکزی فراهم شد، اعلام کرد: پیرو درخواستهای متعدد کاندیداهای محترم و حسب بررسی های انجام شده در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مقرر شد، جهت استفاده برابر و عادلانه تمامی کاندیداها از امکانات موجود برای معرفی خود، امکان ارسال پیامک انبوه برای کلیه اعضای حائز شرایط رای گیری در انتخابات فراهم شود.
رییس شورای مرکزی سازمان با بیان اینکه اعضایی می توانند در انتخابات شرکت نمایند که کارت آنان تا پایان سال 92 تمدید شده باشد، تصریح کرد: تمدید کارت تنها از طریق سامانه الکترونیک سازمان قابل انجام است و 3 روز قبل از انتخابات سامانه سازمان بسته خواهد شد و هر گونه تمدید کارت به صورت دستی ممنوع می باشد.
موحدیان عطار مدت زمان شکایت به روند و یا نتیجه انتخابات و یا تبلیغات انتخاباتی داوطلبین را پس از پایان روز انتخابات به مدت 2 روز اعلام کرد و گفت: شکایت همراه با مستندات و دلایل لازم به هیات نظارت استان ارائه می گردد و هیات نظارت استان ظرف مدت 5 روز به شکایات رسیدگی و نتیجه را به هیات نظارت مرکزی و شاکی/ شاکیان اعلام مینمایند.

وی تاکید کرد: اعضا می توانند با مشاهده هرگونه تخلف و یا عدول از ضوابط و دستورالعمل‌ها و اطلاعیه ها در روز انتخابات آن را بلافاصله به اعضای هیات نظارت استان یا کمیته اجرایی انتخابات استان یا بازرس اعزامی از سازمان مرکزی گزارش نمایند.
هیات نظارت مرکزی و کمیته اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات در روزهای 5 شنبه و جمعه، 24 و 25 اردیبهشت ماه در محل سازمان مرکزی مستقر می باشد و پاسخگوی سوالات همکاران می باشند. امید است با تدابیر اندیشیده شده شاهد برگزاری موفق، سالم و پرشور انتخابات استانها باشیم.
کد خبر انتخابات شورای استانهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی 26 اردیبهشت برگزار می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =