10 عضو انتخابی شورای مرکزی چهارمین دوره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با رای گیری نمایندگان شوراهای استانی شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، نمایندگان شوراهای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور امروز در ساختمان شماره دو وزارت جهادکشاورزی واقع در خیابان طالقانی (سالن نعمتی جم) دور یکدیگر جمع شدند تا سازمان نظام مهندسی کشاورزی در چهارمین دوره حیات خود، وارد گام نهایی انتخابات این دوره، یعنی مرحله بررسی سه گزینه پیشنهادی شورای مرکزی به وزیر جهادکشاورزی برای معرفی به رییس جمهوری و گرفتن حکم از رییس جمهوری شود.

بنابراین گزارش، در ساعت 11 مرحله رای گیری شروع شد تا سرانجام ظهر امروز با آرای 54 نفر حاضر از میان 62  نماینده شوراهای استان ها در دوره جدید و شمارش نهایی آرا، 10 گزینه انتخابی شورای مرکزی کشور از میان 33 نامزد به شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور راه یابند.

بر پایه این گزارش، در ابتدا ۴۸ نفر برای عضویت در شورای مرکزی اعلام آمادگی کرده بودند که ۱۵ نفر از این افراد پیش از آغاز رای گیری از عضویت در شورای مرکزی سازمان انصراف دادند.
لازم به ذکر است، پس از معرفی دو گزینه انتصابی وزیر جهادکشاورزی در روزهای آینده -که در کنار سه گزینه معرفی شده وزارت علوم و سازمان حفاظت از محیط زیست پنج گزینه انتصابی شورای مرکزی خواهندشد - طبق قانون سازمان تعداد اعضای رسمی شورا به پانزده نفر خواهد رسید و بعد از رای گیری داخلی، سه گزینه مدنظر شورای مرکزی برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در دوره چهارم به وزیر جهادکشاورزی معرفی خواهد گردید.
در این میان و به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، حداکثر تا دو هفته آینده که نخستین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برگزار خواهد شد، نمایندگان انتصابی وزارت جهادکشاورزی نیز انتخاب و وارد شورای مرکزی خواهند شد.



* یادآوری می شود که ذکر عناوین استانی برگزیدگان شورای مرکزی به معنای انتخاب بر اساس استان های محل خدمت برگزیدگان نیست و طبق قانون این انتخاب بر اساس جایگاه حقیقی نامزدهای شوراهای استان هاست.
کد خبر d3690d8295984b8badc30893228bd667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =