مریم شعبان زاد- کمپانی برجسته  "اینترنشنال فود استافس کو" (International Food Stuffs co) که به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های مواد غذایی در منطقه خاورمیانه شناخته شده است، در تازه ترین اقدام خود به ثبت یکی از نام های تجاری اش با نام "ادور" (Adore) رسما در ایران اقدام کرد.

این کمپانی در سال  1975 میلادی در امارات متحده عربی با هدف راه اندازی کسب و کار مواد غذایی، توزیع و بسته بندی محصولات کشاورزی تاسیس شد و توانست در سه دهه گذشته نام های تجاری بسیاری را به  ثبت برساند و به سرعت رشد کند تا آنجایی که به توسعه کسب و کار تجاری خود در دیگر کشورها مانند پاکستان، مالزی، تونس، آفریقای جنوبی، ترکیه، اندونزی، چین و استرالیا نیز اقدام کرد.
از جمله محصولاتی که توسط ادور عرضه می شود، می توان از انواع شیرینی جات، شکلات، کیک پاستا، انواع نودل و ورمیشل نام برد. همچنین، خمیرمایه، انواع سس، دسرهای یخی، نان شیرینی، بیسکویت، عسل، شیره قند و ادویه جات از دیگر محصولاتی است که توسط این کمپانی تولید می شود.
شایان ذکر است که ادور هم اکنون در ایران رسما به ثبت رسیده است و به زودی شاهد حضور محصولات آن در فروشگاه های ایران خواهیم بود.




کد خبر سوپرمارکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =