دبیر‌کل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در همایش برترین‌های صنعت غذا بر لزوم افزایش کیفیت صنایع غذایی ایران و رقابت با مشابه خارجی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عصر روز گذشته در دومین جشنواره تقدیر از برترین‌ شرکت‌های صنایع غذایی به انتخاب مصرف‌کنندگان که در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد حسین نقره‌کار شیرازی دبیر‌کل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران خطاب به حضار، گفت: شما امروز جزء کسانی هستید که در صف اول هستید و حرف‌های بسیار تعیین کننده‌ای در صنعت غذای کشور دارید.

وی افزود: واقعیت این است که برای این صنعت زحمت زیادی کشیده شده و از حضور جوانان در کنار پیش‌کسوتان این صنعت خوشحالم.

دبیر‌کل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، تصریح کرد: رقبای شما در عرصه ارائه کالا در بازار رقابتی بسیار توانمند هستند، در حالی که آنها بسیار حمایت می‌شوند.

نقره‌کاری شیرازی بیان داشت: این صنعت در درجه اول باید از طرف کل نظام حمایت شود، چون مخاطبان شما و متقاضیان کالاهای شما کل جامعه در سطوح مختلف است.

وی افزود: شما (تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور) خیلی جلوتر از مشکلات قدم برداشته‌اید و من در خارج از کشور شاهد بودیم که ایرانی‌های خارج از کشور در کنار برندهای معروف خارجی محصولات تولیدی ایران را که در فروشگاه‌های خارجی عرضه می‌شود، را خریداری و مصرف می‌کنند.

دبیر‌کل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: لازمه قرار گرفتن کالاهای تولید ایران در ویترین‌های خارج کشور پایین کشیدن حریفان قدر است.

نقره‌کار شیرازی اظهار داشت: حضور شما تولید‌کنندگان در بازارها طوری زبانزد شده که نیاز به تبلیغات گسترده ندارد.

وی به تولید‌کنندگان مواد غذایی دو توصیه کرد و گفت: بخشی از سلامت جامعه بدست شما است و بدانید که مصرف‌کنندگان شما در درجه اول خانواده خودتان هستند، بنابراین در بهداشت محصولات غذایی نهایت دقت را داشته باشید.

دبیر‌کل اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران تصریح کرد: توصیه دوم من این است که در بالا بردن کیفیت محصولات دقت زیادی داشته باشید، زیرا حریفان شما قدرتمند هستند.

وی گفت: انشاء الله همه دولتمردان، مجلس، قوه قضائیه  به مدد بخش تولید کشور که بخش آبرویی کشور هستند، می‌آیند و شما را تنها نمی‌گذارند و ما هم در اتاق بازرگانی یار و همراه شما هستیم.
کد خبر لزوم افزایش کیفیت صنایع غذایی ایران و رقابت با مشابه خارجی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =