فود پرس - اولین همایش فرهنگی و آموزشی واحد لجستیک شرکت پخش سراسری ایران از مجموعه شرکت‌های وابسته به گروه صنایع غذایی شیرین عسل با همکاری راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با نام فرهنگ رانندگی در هتل لاله تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی این همایش با هدف ارتقأ فرهنگ رانندگی، آموزشهای تکمیلی، آشنا کردن رانندگان  با قوانین جدید و همکاری متقابل رانندگان با پلیس در شهر و جاده برگزار گردید. در ابتدای مراسم جناب آقای مهندس نصیر زاده مدیر عامل شرکت پخش سراسری ایران طی سخنانی با بیان این موضوع که احترام به قوانین و مقررات احترام به خود است از رانندگان شرکت خواست با توجه به فرهنگ سازمانی شرکت که بر نظم و انظباط استقرار یافته است، ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصویر مناسب و درخور شان را از خود و همکارانشان را در جامعه به نمایش بگذارند.به گونه ای که به عنوان الگوی سایرین قابل تمثیل باشد. ایشان به تداوم نظارت و روند تشویق رانندگانی که بهترین عملکرد را از خود نشان دهند تاکید نموده و ابراز امیدواری کردند که بعد از مرور نکات آموزشی این همایش آثار آن در عملکرد رانندگان در سطح شهر قابل ملاحظه شود.
  در ادامه مراسم سروان بابا پوران، مدیر آموزش راهنمایی و رانندگی منطقه 6 تهران بزرگ با ارائه فیلم آموزشی نکات مهمی را که رعایت آنها توسط رانندگان شرکت پخش سراسری می تواند در کاهش ترافیک در سطح شهر و نیز کاهش تخلفات و تصادفات با به کار گیری نکات و اجراء آن قوانین از سوی رانندگان تا چه میزان می تواند، این امر در کاهش تصادف و خسارات های راندگی موثر واقع شود را توضیح دادند. ایشان با بیان حساسیت های پلیس در ارتباط با نحوه رانندگی رانندگان شرکت ها و راههای ارتقای فرهنگ رانندگی صحیح افزایش امنیت در رانندگی از جمله مطالبی بود که در پاسخ به پرسشهای شرکت کنندگان ارائه گردید. این مطلب که پلیس راهنمایی و رانندگی نگاه ویژه به مسئله فرهنگ سازی در رانندگی دارد، ضمن تشکر از برگزار کنندگان  مراسم که باعث بالا بردن سطح دانش و رعایت مسائل ترافیکی می شود خواستار توجه ویژه به این نوع همایش ها و سر لوحه قرار گرفتن آن برای دیگران و بر لزوم ادامه این روند را خواستار شدند.
در این همایش نحوه کار با نرم افزارهای کاربردی و شرح وظایف رانندگان توسط بخش آموزش شرکت تشریح گردید.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و همکاری بی دریغ فرماندهی محترم جناب سرهنگ شاداب و مدیر آموزش منطقه 6 پلیس راهور تهران و نیز تلاشهای مجدانه رانندگان شرکت در سطح استان تهران، از رانندگان برتر این استان توسط مدیران مهندس نصیر زاده و آقای منتظری با اهدای جایزه و لوح قدردانی به عمل آمد.








 
کد خبر همایش پخش سراسری ایران با راهنمایی و رانندگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =