با توجه به مطرح شدن تامین برنج ایرانی در دومین مرحله سبد کالای دولت، وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: برای تامین و توزیع این محصول در در دومین سبد کالای دولت آماده است.

عباس کشاورز، معاون تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به میزان تولید برنج در سال گذشته آمادگی کامل برای تامین برنج ایرانی مورد نیاز دولت برای توزیع در سبد کالا در مرحله دوم را داریم.

وی افزود: از سال گذشته مسائل و مذاکراتی درباره قرار گرفتن برنج ایرانی در سبد کالا دولت مطرح شده بود که وزارت کشاورزی پیش از این آمادگی خود را اعلام کرده بود.

معاون تولیدات گیاهی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در صورت توزیع برنج ایرانی در مرحله دوم توزیع سبد کالای دولت، شاید قیمت برنج ایرانی تا حدودی افزایش یابد اما با توجه به کاهش قیمت این محصول، افزایش نسبی برنج ایرانی می‌تواند به تولیدکنندگان کمک کند.


دولت در مرحله اول توزیع سبد کالای خود که در سال گذشته صورت گرفت ۱۰ کیلوگرم برنج وارداتی را بین مردم توزیع کرد که در این بین تولیدکنندگان برای تامین برنج ایرانی برای جایگزینی برنج خارجی سبد کالا در مرحله بعدی اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر وزارت کشاورزی احتمال افزایش قیمت برنج با توزیع سبد کالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =