سخنگوی و مدیر پروژه خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور بانک سپه پس از سه سال حضور در این سمت استعفا کرد.


محسن دارایی سخنگو و مدیر خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور بانک سپه در گفت‌وگو با فارس، گفت: هفته گذشته از مسئولیتم در بانک سپه استعفا کردم و با استعفایم هم موافقت شده است.

وی افزود: بیش از سه سال به عنوان سخنگو و مدیر خرید تضمینی محصولات کشاورزی از قبیل گندم، برنج و چای  در بانک سپه فعالیت کردم ولی به دلیل یک سری مباحث و ملاحظات درون سازمانی استعفا دادم.

دارایی گفت: من بنیانگذار خرید تضمینی گندم، برنج و چای در بانک سپه بودم و این پروژه را به بانک سپه وارد کردم  زیرا اعتقاد داشتم که به قشر کشاورز از این طریق می‌شود کمک کرد.

وی افزود: من سال‌ها در سمت‌های مختلف مانند خبرنگار، بخش‌دار و فرماندار به این کشور خدمت کرده‌ام و در این پروژه‌ هم سعی کردم با برنامه‌ریزی مناسب و برخورداری از بهترین و راحت‌ترین شیوه وجه حاصل از فروش محصولات کشاورزی را به آنها پرداخت کنم.

سخنگو و مدیر مستعفی خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور بانک سپه، اظهار داشت: در 3 سال گذشته بانک سپه با آرامش این پروژه را اجرا کرد و حتی در سال گذشته یک مورد شکایت در مورد پرداخت‌ها وجود نداشت.

دارایی تصریح کرد: با وجود یک ماه از شروع این طرح در سال جاری به دلیل بحث‌های درون بانک و عدم توافق با  مسئولین بانک استعفا دادم که استعفا هم مورد موافقت واقع شد.

وی افزود: اعتقاد به پیگیری جدی کشاورزان داشتم و با دولت تدبیر و امید نهایت همکاری را داشتم و سعی کردم مشکل کشاورزان حل شود.

سخنگوی و مدیر پروژه خرید تضمینی گندم، برنج و چای کشور بانک سپه اظهار داشت: هنوز کسی به عنوان مدیر و سخنگوی خرید تضمینی گندم تعیین نشده  است.
کد خبر پروژه خرید تضمینی گندم، برنج و چای بدون سخنگو شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =