فود پرس - مهلت تمدید کارت های عضویت اعضای سازمان برای حضور در مرحله دوم انتخابات چهارمین دوره تا 23 اردیبهشت ماه تمدید شده است.

معاون طرح، برنامه و پشتیبانی سازمان با بیان این مطلب گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی تمام توان خود را به کار بسته است تا از حداکثر زمان برای ثبت نام اعضای محترم استفاده شود به همین منظور مهلت ثبت نام اعضاء را تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه تمدید نمود.
یزدانی با اشاره به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام تا آخرین لحظه قبل از شروع انتخابات ادامه داد: زمانی که اعضاء ثبت نام می کنند اطلاعات آنها در سه کارتابل بررسی، تایید و امضاء در استان مربوطه بررسی می شود و راستی آزمایی و صحت اطلاعات توسط کارشناس ثبت نام در استان نیازمند صرف زمان لازم می باشد.
وی به تلاش سازمان برای به حداقل رساندن زمان ثبت نام و صدور کارت هوشمند اشاره کرد و گفت: پس از طی مراحل در استان اطلاعات اعضاء جهت صدور کارت هوشمند به سازمان مرکزی ارسال می گردد که چاپ و ارسال کارتهای عضویت به استانها مستلزم صرف زمان می باشد.  
یزدانی با اشاره به اهمیت ثبت نام اعضاء از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی اظهار کرد: با توجه به اینکه سامانه چند ماهی است که راه اندازی شده است گاهی با مشکلاتی مواجه می شویم که البته با تلاش شبانه روزی همکاران سعی در رفع موانع موجود هستیم.
وی با تاکید بر مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام توسط اعضاء قبل از شروع ثبت نام در وب سایت افزود: برای سهولت ثبت نام اعضاء دفترچه راهنما تهیه و قابل دسترس اعضاء می باشد که با مطالعه آن می توانند از بروز مشکلات در حین ثبت نام جلوگیری کنند.
معاون طرح، برنامه و پشتیبانی سازمان به برخی مشکلات در حین ثبت نام اشاره کرد و گفت: عدم نصب نرم افزارهای مورد نیاز، کندی سرعت اینترنت کاربر و قطعی برق و مواردی از این دست می تواند باعث بروز مشکلاتی در فرآیند ثبت نام گردد.
کد خبر کارت عضویت سازمان نظام مهندسی تا 23 اردیبهشت تمدید می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =