صنایع غذایی> فود پرس- رای اولین بار در تاریخ صنایع شیر ایران و در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل وگردهمایی مدیران عامل بازنشسته وسابق صنایع شیر ایران، مدیران ستادی ومدیران عامل شرکتهای تحت پوشش صنایع شیر ایران در یک فضای فرحبخش وصمیمی برگزار شد.

دراین مراسم که مدیران بازنشسته وپیشکسوت صنعت شیر از سوی مهندس رومی  مدیر عامل صنایع شیر ایران دعوت و گردهم آمده بودند، از زحمات چند ساله این مدیران دلسوز تقدیر بعمل آمد .



دکتر قازاریان از پایه گذاران سیستم آزمایشگاهی در شرکت صنایع شیر پاستوریزه تهران (پگاه تهران فعلی) وعضو هیات مدیره این شرکت در آن زمان، یکی از باسابقه ترین مدیرانی بود که در این مراسم حضور داشته و از خدمات نامبرده تقدیر و تشکر شد.
مهندس رومی مدیر عامل صنایع شیر ایران "پگاه" در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، از حضور تک تک مدیران بازنشسته وپیشکسوت تقدیر و با معرفی یکسری از دستاوردهای شرکت، به گوشه ای از مشکلات وموانع صنعت شیر اشاره نمود.



رومی در ادامه با توجه به علقه و وابستگی مدیران بانشسته و تجربه بالای آنان در صنعت درخواست نمود در این مقطع حساس صنایع شیر را از مشاوره ها وتجارب خویش بهره مند سازند.
در این نشست هم چنین چند تن از مدیران از ابتکار عمل مدیر عامل صنایع شیر ایران به مناسبت برپایی این گردهمایی با شکوه و خاطره انگیز تشکر نموده و آمادگی خود را برای همکاری اعلام نمودند.
دکتر سلامی از اولین مدیران صنایع شیر بعد از انقلاب اسلامی  نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که با بازگویی خاطرات خویش و چگونگی انتخابشان برای تصدی مدیریت عامل صنایع شیر ایران در آن زمان، آمادگی خود وانجمن اقتصاد کشاورزی واساتید دانشگاه را برای همکاری وانجام مشاوره به صنعت را اعلام نمود.
فضای صمیمی و ذکر خاطرات گذشته و دیدار دوستان قدیمی که در دهه های گذشته با هم همکاری داشتند و بخاطر دوران بازنشستگی ازهم دور افتاده بودند، زیباترین لحظه ها در این شب بیادماندنی برای پیشکسوتان عرصه صنعت شیر کشور بود.    




مهندس رومی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت روابط عمومی مهندس صراف زاده و مشاور مدیرعامل در امور بازنشستگان مهندس مشایخی در برگزاری این مراسم ، اظهار امیدواری نمود چنین مراسمی طی سالهای آتی در فواصل 6 ماهه برای بازنشستگان و پیسکسوتان این صنعت برگزار شود .
همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از موفقیتها، افتخارت و محصولات جدید  صنایع شیر ایران نیز برپاگردیده بود.


کد خبر 005dee58d9f94c88bf23c405dae20484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =