مواد غذایی> اقتصاد غذا - در پی انتشار مطلبی با عنوان  « سود هنگفت واردکنندگان کالاهای اساسی/ تخفیف های ارزی که به جیب تجار بزرگ می رود»، شرکت بازرگانی دولتی ایران بدون ارائه هیچگونه توضیحات وجوابیه ای از پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس» شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصادغذا «فودپرس»، در حالی که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری همزمان با روزخبرنگار، خبرنگاران  را پل ارتباطی دولت و مردم دانست که دغدغه‌های مردم را به مسئولین و دیدگاه مسئولان را به مردم منتقل می‌کنند و صمیمانه از تلاش همه اصحاب رسانه که صادقانه اخبار را به مردم می‌رسانند، تشکر کرد و گفت که حمایت‌های حقوقی و قضایی از اصحاب رسانه یکی از ضروریاتی است که نباید در لفظ و سخن باقی بماند. لذا از وزیر دادگستری و دیگر مسئولین مربوطه می‌خواهم اگر شکایتی از جانب شخصیت حقوقی دولت علیه خبرنگاری مطرح است، چنانچه شکایت شخصی و احتمال تضییع حقوق بیت‌المال در آن مطرح نباشد، همه این شکایات بخشیده شود، اما شرکت بازرگانی دولتی که هنوز مدیریت آن توسط یکی از مدیران دولت روحانی اداره می شود نخستین شکایت از رسانه ها در دولت مردمی و پاکدست ابراهیم رییسی را کلید زد.
این شکایت در پی انتشار مطلبی  با عنوان « سود هنگفت واردکنندگان کالاهای اساسی/ تخفیف های ارزی که به جیب تجار بزرگ می رود» در تاریخ 5 مرداد ماه 1400 است که نویسنده با ارائه توضیحاتی در خصوص تخفیفات مرسوم خرید های خارجی بدون تهمت زدن یا اشاره ای خاص،  تنها این سوال را مطرح کرده است که این تخفیفات در شرکت های دولتی از جمله شرکت بازرگانی دولتی ایران که بزرگ ترین واردکننده کالاهای اساسی نظیر گندم، روغن، برنج و شکر  با ارز 4200 تومانی در کشور است چه سرنوشتی پیدا می کند؟
سوالی که بدون پاسخ ماند و هیچگونه توضیحاتی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران ارائه نشد و در عوض مدیریت این شرکت راه شکایت و برخورد با «پرسشگری» به عنوان وظیفه اولیه و ذاتی رسانه ها در پیش گرفت.

کد خبر 043c2214de364fef85d6a8d9881115a9

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Abbas ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 0
    این سوال را هم اضافه کنید قیمت هر کیلو گندم وارداتی بین ۸۰۰۰-۹۰۰۰ تومان هست اما نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان ۵۰۰۰ تومان هست ؟؟!!واقعا کشاورز بیچاره چه گناهی داره ؟خارجی باید گرانتر باشه ؟علت اینکار را من نفهمیدم