کشاورزی> اقتصاد غذا – در حالی که برخی رسانه ها و در فضای مجازی خبر  برکناری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام منتشر شده است اما امروز سندی به دست خبرگار پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس» رسیده است که نشان می دهد تغییر مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ناشی از استعفای حسن عباسی معروفان در تاریخ 18 خرداد ماه می باشد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، معمولا در تغییرات مدیری از الفاظی استفاده می شود که امکان دارد مفهوم آن خبر را به درستی منتقل ننماید و باعث شود تا احیانا عملکرد و دستاورد یک مدیر و یا سازمان مخدوش شود. به طوری که معمولا  استعفا از سوی مدیر منصوب شده انجام می شود در حالی که عزل یا برکناری توسط مدیر مافوق انجام می شود.
در همین راستا نیز به نظر می رسد با توجه به مدرکی که به دست خبرنگار ما رسیده حاکی از این است که تغییر مدیریتی در شرکت پشتیبانی امور دام از سوی حسن عباسی معروفان مدیر مستعفی این شرکت اتفاق افتاده و خبر برکناری وی از این سمت درست نیست.
بنا براین گزارش، متن کامل و تصویر استعفای حسن عباسی معروفان از سمت مدیرعاملی شرکت پشتیبانی امور دام به شرح زیر است.

بسمه تعالی
1399/03/18

برادر گرامی جناب آقای دکتر خاوازی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی
با سلام و احترام؛
ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای حضرتعالی و همکاران صدیق و همراه آن وزارتخانه، چنانکه، دو بار حضوری از خدمتتان اجازه مرخصی خواستم و دو بار نیز به مشاور جنابعالی و مدیرکل محترم حوزه وزارتی جناب آقای دکتر سعادت همین درخواست را داشتم. مصراً استدعا دارم در صورت صلاحدید و به شرطی که امورات جاری شرکت معطل نماند، اجازه بفرمائید همکاران توانمند و خدوم دیگر آن وزارتخانه عنان مدیریت این شرکت موثر و حائز اهمیت را عهده‌دار گردند و بنده در جایگاه دیگری که به صلاح باشد در خدمت وزارتخانه و نظام باشم.
پیشاپیش از دستور مساعدت که صادر خواهید فرمود قدردانی می‌کنم.

با تشکر حسن عباس معروفان


رونوشت: جناب آقای دکتر مرتضی رضایی معاون محترم وزیر در امور تولیدات دامی و ریاست هیات‌مدیره شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور جهت استحضار و عنایت لازم به منظور جلب موافقت وزیر محترم جهاد کشاورزی با درخواست بنده با تشکر از جنابعالی در مدت همکاری در هیات‌مدیره شرکت.



کد خبر 076f881b794949028cbd7ed47dd0501e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =