فود پرس - معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با حضور در مجتمع کارخانجات فرآوری غلات، وابسته به گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر از توانمندی‏ها و خطوط تولید بزرگترین فرآوری‏ کننده غلات ایران بازدید کرد.

به گزارش فود پرس، دکتر علی قنبری در بازدید از این مجتمع تصریح کرد: عظمت کار و علاقمندی، تلاش، پویایی و امید به آینده در این کارخانه مایه افتخار هر ایرانی است. امید است در سایه حکومت جمهوری اسلامی در دنیا این برند به افتخارات و قله های کم نظیری دست یابد.
در این بازدید مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، ضمن بازدید از پروژه فرآوری عمیق غلات زر و آشنایی با ویژگی های کارخانه در حال احداث تولید قند مایع و سیلو های ذخیره سازی عظیم غلات  با طرح های آینده این مجتمع صنعتی بخش خصوصی آشنا شد.
قنبری ضمن تاکید بر اهمیت وجود چنین زیر ساخت هایی به عنوان صنایع استراتژیک بخش کشاورزی، و اهمیت این صنایع در امنیت غذایی بشر و به ویژه هموطنان ایران اسلامی، برنامه های توسعه ای گروه صنعتی پژوهشی زر را مایه امید جمهوری اسلامی ایران دانست.
در ادامه این بازدید معاون وزیر جهاد و کشاورزی از کارخانجات آرد و سمولینای زر و همچنین کارخانجات زرماکارون بازدید و در جریان پیشرفت های تکنولوژیکی این صنعت که تاثیر مستقیم در سلامت مردم و خودکفایی ایران اسلامی دارد قرار گرفت.
قنبری در جریان این برنامه با حضور در مرکز پژوهش های دانش بنیان فرهیختگان زرنام  با دستاوردهای این مرکز آشنا شدو ضمن ابراز خرسندی از اطلاع یافتن از پیشرفت های سترگ صنعت غذا، مجموعه را در ادامه دادن موفقیت آمیز این مسیر تشویق کرد.
آخرین بخش بازدید مدیر عامل GTC  ، آشنایی با اقدامات، دستاورد ها و برنامه های مرکز علمی کاربردی زر بود که در این راستا رونمایی از 5 کتاب تازه تولید این مرکز دانشگاهی، حاصل تلاش علمی پژوهشگران این گروه که در زمینه های ریاضیات و آموزش زیان انگلیسی بود به دکتر قنبری اهداء شد.
وی با ابراز شعف از درکنار هم قرارگرفتن آموزش، پژوهش، صنعت، تولید، فروش وصادرات، گسترش چنین مجموعه هایی را نیاز مبرم توسعه پایدار کشور بر شمرد.


کد خبر 0f7948ba19824e13bb284aacb9fcab71

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =