وزیر جهاد کشاورزی گفت: در هیئت دولت تصویب شد به ازای فروش یک کیلوگرم گندم از سوی کشاورز به دولت، پاداش 25 تومانی داده شود که در این حالت قیمت خرید تضمینی گندم عملا به 420 تومان افزایش یافت.

صادق خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از آنجایی که کشاورزان به قیمت خرید تضمینی 395 تومانی گندم امسال اعتراض داشتند، طی پیگیری و مکاتبه با رئیس جمهور امروز در هیئت دولت موضوع کم بودن قیمت خرید تضمینی مطرح شد و با حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت و موافقت رئیس جمهور به اتفاق آرای هیئت دولت قیمت خرید تضمینی گندم افزایش یافت.

وزیر جهاد کشاورزی افزود:  قرار شد به ازای هر یک کیلوگرم گندمی که کشاورزان به دولت تحویل می‌دهند پاداش 25  تومانی به آنها داده شود که عملا قیمت خرید تضمینی گندم را از 395 تومان به 420 تومان افزایش می‌دهد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: پاداش 25 تومان برای هر کیلوگرم فروش گندم شامل حال کشاورزانی که امسال گندم خود را قبل از این مصوبه به دولت فروخته‌اند نیز می‌شود و آنها می‌توانند با مراجعه به محلی که قبلا پول مرحله اول را دریافت کرده‌اند مابه‌التفاوت آن را نیز دریافت کنند.

کد خبر 18943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =