فود پرس - فروشگاه‌های زنجیره‌ای «کلانا» با شرایط ویژه و منحصر به فرد و با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه میان وعده‌های غذایی مردم را تامین می‌کند.
امین مروت‌پور، مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای «کلانا» در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: ایده ارایه میان وعده‌های کامل از ساعت اولیه روز که از نیازهای اساسی شهرهای بزرگ به علت کمبود وقت و سرعت بالای زندگی شهری به شمار می‌رود، در سال 89 در ذهن ما خلق شد.
وی با اشاره به اینکه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع ساندویچ‌های کلاب و ... در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، خاطرنشان ساخت: این فروشگاه‌ها از هفت صبح آغاز به کار می‌کنند و با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه (که در خانه مصرف می‌کنیم) میان وعده‌های مختلف را برای مردم تهیه می‌کند.
مروت‌پور، تازگی و سلامت محصولات «کلانا» در کنار مزه‌های متفاوت و متنوعی محسوس شامل اسنک، کلاب، رپ، کوکی، مافین، دسر، سالاد میوه و ... را مکمل خوبی برای این فعالیت جدید برشمرد و خاطرنشان ساخت: در کلاب‌های «کلانا» از سسهای مخصوص با پایه ماست استفاده می‌شود.
مدیر «کلانا» متذکر شد: هم‌اکنون شعبه مرکزی «کلانا» در خیابان ولیعصر پایین‌تر از چهارراه پارک وی و شعبه دیگر در نیاوران راه‌اندازی شده که به دلیل استقبال بسیار در حال گسترش این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستیم.
وی یادآور شد: مجموعه، در حال راه‌اندازی شعبه از «کلانا» در کرج و مراکز پرتردد تهران است و در حال بررسی چند شهرستان برای اعطای نمایندگی هستیم.
گفتنی است، «کلانا» برگرفته از ساندویچ و نان است که میان‌وعده‌های منحصربه‌فردی را عرضه می‌کند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نمایندگی می توانند با شماره تلفن 22667760-021 تماس حاصل نمایند.
منبع: اقتصاد سبز
کد خبر 19450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parvin ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    5 4
    سلام و خسته نباشيد، از طعمهاي مختلف و عالي تون خيلي ممنونم ولي فروشگاه شما به محل كار من خيلي دور، خواهشا هر چه زودتر شعبه هاي ديگه تون رو هم راه اندازي كنيد. محل كار من خيابان بهشتي هست حتما براي افتتاح شعبه در اين محل هم اقدام بفرمائيد. ممنون
  • منا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    5 4
    salam chetor mishe dar morede namayandegi dashtan az shoma mozakere kard? ba sepas
  • M.Y.M ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    3 1
    سلام خدا قوت بالاخره يك سانويچ سالم با طعم عالى خونگى از راه رسيد واقعاً گل كاشتيد بهترين ميان وعده است و حتى ناهار گياه خواران هم ميتونه تو منوتون باشه كاش نمايندگى وليعصر و ميدان ونك هم زودتر افتتاح بشه و دانشجوها و كارمندان بهترينها رو ميل كنند موفق باشيد
  • رستم ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 1
    ساندویچ خوبیه .
  • فريبرز بطحايي ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    جناب آقاي مروت پور با عرض سلام و احترام سعادت زيارت شما را سه سال پيش در خيابان اخلاصي نيز داشتم. اينك تمايل به اخذ نمايندگي در ميدان هفت تير نزديكي مترو را دارم. لطفا راهنمايي بفرماييد. با تقديم احترام فريبرز بطحايي ٠٩١٢١٧١٧٩٢٠
  • پريسا ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام لطفا شرايط اعطاي نمايندگي را اعلام بفرماييد، تشكر