فود پرس - مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت : این بانک به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی در تلاش است مشکلات تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی را برطرف کند.

محمد طالبی با بیان اینکه مدیران بانک کشاورزی به فراز و نشیب‌های پیش روی تولید کنندگان بی‌تفاوت نیستند و به مسائل آنان آگاهی کامل دارند، افزود: پیش نیاز حل مشکلات اتحادیه های کشاورزی شناخت درست مسائل و ارائه راه حل برای آن است .
وی گفت : برای این کار لازم است تشکل‌ها با بازنگری در وظایف خود، انسجام بیشتر و تکیه بر پتانسیل‌های بالقوه اتحادیه، امور را مدیریت کنند.
طالبی به مشکلات سال گذشته تشکل‌های غیردولتی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود : بسیاری از این مشکلات قابل پیش‌بینی است و با داشتن اطلاعات بازار و پیدا کردن راه‌حل پیش از بروز مشکل، مواجهه با آن امکان‌پذیر است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر اینکه می‌توان از طریق تعامل سازنده این مسائل را برطرف کرد ، افزود: در صورتی ‌که چنین تعاملاتی گسترش یابد، تشکل‌های بخش کشاورزی نتایج متفاوتی بدست خواهند آورد .
طالبی از تدوین برنامه‌های مناسب این بانک برای تشکل‌های کشاورزی خبر داد و تاکید کرد : علاوه بر راهکارهای بیمه‌ای تلاش می کنیم از طریق شعب بانک کشاورزی نقدینگی را به سوی تشکل‌ها هدایت کنیم.
وی با بیان اینکه ظواهر توسعه دیگر کشورها چشم‌اندازی عالی دارد اما هوش، ذکاوت،عزم و‌ اراده ایرانیان بالاتر است، خاطرنشان کرد: باید با همفکری و تعامل برای اداره و تأمین منابع مورد نیاز بخش تلاش کنیم و برای تحقق آن نیز ساده‌ترین و مؤثرترین روش متمرکز کردن منابع و حساب‌های فعالان بخش در بانک تخصصی بخش است.
طالبی ، موفقیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی را در حرکت مبتنی بر برنامه دانست و تصریح کرد : پرهیز از حرکت‌ های فردی و انجام اقدامات به صورت هماهنگ با دیگر تشکل‌ها و رویکرد تشکیل و تکمیل زنجیره تولید موجب می‌شود به اهداف توسعه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برون سپاری امور مربوط به اعتبارات خرد با هدف افزایش بهره‌وری در این بانک خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با این اقدام فرصت بیشتری برای رسیدگی به امور تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی فراهم شود.

کد خبر 19693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =