فود پرس - سیزدهمین شماره ماهنامه" اقتصاد سبز"  ویژه تیر ماه 91 به صاحب امتیازی و سردبیری مهندس محمد رضا جمشیدی منتشر شد.
سرمقاله این شماره که به قلم سردبیر با عنوان "دو دبیر کل در یک کارگروه" به رشته تحریر در آمده به تب تشکل گرایی در صنعت غذا پرداخته و تشکیل کارگروه صنایع غذایی در اتاق بازرگانی ضمن آنکه به فال نیک گرفته شده , اما در بخشی از آن تاکید شده
".... این کارگروه اهداف صنفی را برای خود به عنوان محور های حرکتی تعیین کرده که در ظاهر باید پیش از این ها در کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی به عنوان فراگیر ترین تشکل بخش صنایع غذایی مورد بررسی و کار کارشناسی قرار می گرفت و ..... ""تغییرات نوید بخش برای رونق صنعت غذا "عنوان مقاله ای است که در صفحه حرف حساب و به قلم مانی جمشیدی مدیر تحریریه این نشریه به زیور طبع آراسته شده و به تغییر و تحولات مدیران در وزارت صنعت , معدن و تجارت و جهاد کشاورزی پرداخته و گرانی ها را عامل اصلی این رخداد معرفی کرده است.
تشکیل کارگروه صنایع غذایی در اتاق ایران , حرفه ای باش اگر درخشش در اگروفود را می خواهی , تداوم سایه سنگین طلای سیاه بر طلای سرخ , صنعت غذا با قیمت های دستوری قد علم نمی کند, آب های معدنی نیترات اضافه ندارند , راحت بنوشید , شخصیت سال صنعت غذای ایران به جهانیان معرفی می شود , اعلام نتایج شمارش اولیه شرکت های برتر صنایع غذایی , انجمن فرآورده های گوشتی هیات مدیره جدیدش را شناخت , ویژه نامه  توانمندی های کشاورزی و صنایع تبدیلی استان کردستان ,سرگرمی های کشاورزی و برنامه نمایشگاه های کشاورزی صنایع غذایی دنیا در ماه آینده اهم عناوین این نشریه است.
جهت مطالعه ماهنامه "اقتصاد سبز "می توانید با شماره 66557704 تمای حاصل نمایید
کد خبر 19803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =