وزیر راه و شهرسازی گفت: به ناوگان حمل‌ونقل باری با هدف افزایش سرعت تخلیه کالای اساسی از بنادر از این هفته  به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر تردد، ۲ حلقه لاستیک داده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در سومین روز از سفر خود به استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ناوگان حمل‌ونقل همگانی بار برون‌شهری به دلیل ایفای نقش ممتاز در افزایش سرعت تخلیه و حمل کالاهای اساسی از بنادر کشور، از هفته آینده با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها، می‌توانند به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر پیمایش دو حلقه لاستیک دریافت کنند.

وی افزود: این اقدام وزارت راه و شهرسازی به خاطر حمایت و پشتیبانی از ناوگان خدوم و زحمتکش حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پروژه احداث باند دوم محور سنگان-تربت حیدریه نیز گفت: با فعال شدن معادن سنگان بار حجیمی بر روی این جاده گسیل می‌شود. اما به رغم اینکه احداث باند دوم برای جاده مذکور یک پروژه استانی و فاقد ردیف اعتباری بود با پیگیری‌های انجام گرفته از ردیف اعتباری نیز برخوردار شد.

اسلامی بیان داشت: هم اکنون فراخان جذب پیمانکار برای این پروژه منتشر شده تا یک پیمانکار واجد شرایط برای اجرای این پروژه انتخاب شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مردم باید در نظر داشته باشند که سرعت مطمئنه برای تردد در جاده فعلی ۹۵ کیلومتر است و برای حفظ سلامت جانی خود و خانواده از قوانین پیروی کنند.
کد خبر 1e5862fd0ca34e2e863de4c7572b2dd6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =