مدير عامل اتحاديه سراسري زنبورداران گفت: با توجه به تشکيل صندوق حمايت از زنبورداران، 18 شهريور ماه سال جاري نخستين مجمع عمومي اين صندوق برگزار مي شود.

عفت رييسي سرحدي، مدير عامل اتحاديه سراسري زنبورداران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب اظهار داشت: تا کنون هيات موسس اين صندوق مشخص شده و در مجمع عمومي، تمامي افرادي که پول به حساب آن واريز کرده اند حضور يافته و در انتخابات شرکت مي کنند.
وي اعضاي هيات موسس را شامل دو نفر از بخش دولتي و يک فعال بخش خصوصي اعلام کرد و گفت: به همراه من، رضا ترکاشوند مدير کل امور دام وزارت جهاد کشاورزي و ماشاء الله جمشيدي مسئول بخش زنبور عسل اين وزارتخانه نيز عضو هيات موسس صندوق حمايت از زنبورداران هستند.
رييسي سرحدي افزود: در حال حاضر شماره حساب اين صندوق به مراجع ذيربط اعلام شده است.
وي تصريح کرد: قرار است صندوق حمايت از زنبورداران 7.5 ميليارد تومان بودجه داشته باشد که 4 ميليارد آن آورده توليدکنندگان و بقيه سهم دولت است.
مدير عامل اتحاديه سراسري زنبورداران اعتبار صندوق حمايت از زنبورداران را ناچيز توصيف و خاطر نشان ساخت: دولت بايد به اين صندوق بيشتر کمک کند.
وي با اشاره به سخنان معاون امور دام براي کمک بيشتر به اين صندوق، بيان داشت: بايد صندوق ها در کشور به حدي فعال شوند که تمامي وجوه اداره شده به حساب آنها واريز و اين مجموعه ها وارد چرخه تامين نهاده و حذف واسطه ها شوند.
کد خبر 20426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =