ساخت دستگاه بسته‌بندی نان، دستگاه برش و دستگاه مولد بخار و صدور آنها به کشور سوئد از جمله افتخارات مجموعه «نان‌آوران» به شمار می‌رود.
محمدرضا فتح‌اللهی، مدیر فنی شرکت «نان‌آوران» سبوس در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: یکی از افتخارات مجموعه «نان‌آوران» این است که در سال جاری به رغم بروز تمامی مشکلات در زمینه واردات و صادرات توانست ماشین‌آلات ساخت خود را به سوئد، کشوری که خود مهد برخی صنایع منحصربه‌فرد دنیاست ارسال کند.
وی با تاکید بر اینکه صادرات به چنین کشوری این پیام را به همراه دارد که مجموعه «نان‌آوران» توانسته است در زمینه کیفیت و قیمت هوشمندانه عمل کند، اظهار داشت: ساخت تجهیزات صنعت نان از طرح‌های مهم در دست اجرای «نان‌آوران» است.
فتح‌اللهی گفت: با توجه به اهمیتی که تجهیزات در کیفیت نان دارد این شرکت اقدام به تاسیس واحدی به نام «مدیریت ساخت دستگاه و تجهیزات نان» کرد.
وی افزود: ابتدا تامین نیاز مجموعه «نان‌آوران» مدنظر بود، اما به مرور زمان و افزایش تجربه همکاران و مدیران واحد کار ساخت دستگاه بسته‌بندی نان مشابه دستگاه های آلمانی، دستگاه برش نان و دستگاه مولد بخار آغاز شد.

 

کد خبر 22169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =