امسال پنجاهمین شمع تولدش را فوت می‌کند. این جوان تبریزی که توانسته است بارها و بارها نام صادرکننده نمونه را از آن واحد تولیدی‌اش کند، شاید برای اهل فن شناخته شده باشد، اما مسلماً نامش برای دیگرانی که کاری با اتاق بازرگانی و انجمن شیرینی و شکلات و... ندارند، چندان آشنا نیست. با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت اما سال 1362 برای تحصیل وارد دانشگاه تبریزشد.  127 واحد هم در رشته بیهوشی گذرانید، اما ادامه کار را نگرفت. او کارهای عام‌المنفعه فراوانی را در کارنامه دارد. می‌گویند از کودکی عاشق شیرینی و شکلات بوده و همین حالا هم که بزرگ‌ترین واحد تولیدی شیرینی و شکلات در خاورمیانه را در اختیار دارد، خودش بسیاری از طعم‌ها را در زمان پخت می‌آزماید و نمی‌گذارد چیزی که با ذائقه شیرینی دوست خودش در تضاد است، راهی بازار شود.
دهه 50 دهه او بود. در این دهه بارها و بارها به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شد و بارها در فعالیت‌های اتاق بازرگانی نقش اساسی ایفا کرد و در انتخابات اتاق بازرگانی کاندیدا شد و مصاحبه کرد و گفت: اتاق بازرگانی را به بخش خصوصی بسپرید.
یک بار هم که تب اشتغال‌زایی بالا گرفته بود و دولت هر روز راهی را برای افزایش میزان اشتغال می‌آزمود، گفت: حاضر است تحت شرایطی 100 هزار شغل در صنعت غذا ایجاد کند و این کار را شدنی می‌داند.
 از مشکلاتی که در حوزه فعالیتش است بدون هیچ ترسی سخن می‌گوید. از این‌که چرا باید ترخیص کالاهای واردات افزایش قابل توجه داشته باشد. چرا قیمت مواد اولیه در ایران رشد فراوانی را تجربه می‌کند. چرا؟
 مردی که این چراها را مطرح می‌کند، کسی نیست جز «یونس ژائله سعدآباد» که مالک شرکت بزرگ «شیرین عسل» است. او در طول حدود 20 سال فعالیت شرکت تحت تصدی‌اش توانسته است هشت هزار و 500 شغل در 15 شرکت تحت تصدی‌اش ایجاد کند و تحولی عظیم در حوزه تولید شیرینی و شکلات در ایران به وجود بیاورد.
 یونس ژائله هر چند 50 ساله است، اما او را جوانی از تبریزمعرفی می‌کنند. او وقتی عزم خود را برای راه‌اندازی «شیرین عسل» جزم کرد، شهرک صنعتی تبریز را برای فعالیت برگزید. آن روزها او جوانی 30 ساله بود و شهرک صنعتی تبریز بیابانی بیش نبود. کارگاهی کوچک در این شهرک برپا شد و «ژائله» به امید موفقیت دست به کار شد. خود بالای سر کار ایستاده بود و می‌گفت چه چیزی باید کم شود و چه چیزی زیاد تا محصول تهیه شده خوش‌مزه‌تر باشد. شغل خود را خوش‌مزه می‌دانست و با انتخاب نام «شیرین عسل» نشان داد که چقدر به شیرینی حاصل از عسل علاقه‌مند است.
حکایت شیرین عسل شدن مجموعه تولیدی «شیرین عسل»، حکایت غریبی است. می‌گویند سال‌ها قبل از راه‌اندازی این شرکت، «یونس ژائله»  وضعیت سختی را از نظر مالی تجربه می‌کرد و کارهای مختلفی را آزموده بود. از صفر شروع کرد و  برای استخدام شدن به عنوان بازاریاب در یکی از شرکت‌های پخش هم تلاش کرد. نشد که نشد، اما وقتش که شد، «ژائله» در باور خودش هم نمی‌گنجید که در باشگاه میلیاردرهای ایرانی حضور یافته است.

http://www.foodpress.ir/upload/IMG_8433.jpg
او تنها به تولید کیک، بیسکوییت و شکلات و آدامس بسنده نکرد، بلکه شرکتی برای بسته‌بندی محصولاتش راه‌اندازی کرد و کارخانه تولید پودر کاکائو را نیز راه انداخت. از سوی دیگر تلاش کرد بتواند زنجیره تولیدش را تکمیل کند و فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات «شیرین عسل» را پایه‌گذاری کرد تا محصولات تولیدی شرکتش در فضایی شیک به مصرف‌کنندگان عرضه شود.
«یونس ژائله» را می‌توان از کسانی دانست که خوب راهشان را پیدا کردند. باوجود جوانی، خامی نکردند و نشان دادند تجربه و ایده قابل اجرا به یک اندازه در راه‌اندازی یک کسب و کار موفق، تاثیر دارد.
او هم‌اکنون رییس اتحادیه شیرینی و شکلات کشور است. ژائله نیز از پایتخت شیرینی و شکلات ایران برخاسته است؛ از آذربایجان شرقی.
آذربایجان شرقی با دارا بودن 900 واحد تولید شیرینی، شکلات، صنایع غذایی تبدیلی به یکی ازمهم‌ترین قطب‌های صنایع غذایی خاورمیانه تبدیل شده و بیش از 45 درصد محصولات شیرینی و شکلات و صنایع غذایی و تبدیلی کشور را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌کند.
هم اکنون در صنایع بزرگ شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی، «شیرین‌عسل»، «آیدین»، «داداش‌برادر»، «نجاتی»، «عباس‌پور»، «آی‌سودا»، «چیچک»، «آناتا» و... حدود 30 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول به‌کار هستند و تولید روزانه شیرینی و شکلات و صنایع غذایی استان روزانه به 200 کامیون سه تا پنج تنی رسیده، طوری‌که کارخانه‌های بزرگ تولید شیرینی و شکلات را به تشکیل شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقل ترغیب کرده و برخی از این صنایع برای عرضه روزانه محصولات خود به بازارهای داخلی و اروپایی و آسیای‌میانه و قفقاز ده‌ها کامیون یدک‌کش را به‌کار گرفته‌اند.
به گفته رییس اداره امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم اکنون 900 نوع محصول شیرینی و شکلات در واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی فرآوری می‌شود و تنها ظرفیت تولید واحدهای تولید بیسکوییت از 260 هزار تن در سال گذشته است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر صنایع تولیدی مذکور 83 واحد بزرگ و کوچک تولید ویفر با تولید115 هزار تن در تبریز فعال هستند و 43 درصد انواع ویفر صنایع غذایی کشور نیز در تبریز تولید می‌شود.
60 واحد تافی و شکلات با ظرفیت 91 هزار تن ،46 درصد این محصول را درکشور تولید می‌کند و تولید واحدهای آب‌نبات نیز از 73 هزار تن گذشته که 38 درصد تولید این نوع محصول را در کشور شامل می‌شود.
33واحد بزرگ تولید انواع شیرینی و شکلات در استان فعال هستند و تولید سالانه آن‌ها از 130 هزار تن فراتر رفته و 53 درصد شیرینی و شکلات تولیدی کشور را تشکیل می‌دهند.
بر این اساس مجموع ارزش تولیدات شیرینی و شکلات جهان 134 میلیارد دلار است که ایران با صادرات 500 میلیون دلاری شیرینی و شکلات حدود پنج درصد صادرات این محصول را به‌دست آورده است.
در کل 205 واحد تولید محصولات شیرینی و شکلات در شهرهای تبریز، تهران، مشهد وغیره فعال هستند و تعداد 96 هزار نفر درصنایع شیرینی و شکلات ایران کار می‌کنند.
اگر به قول ژائله روزگاری به تولید شیرینی و شکلات در ایران بها نمی‌دادند و به آن «قاقالی‌لی» می‌گفتند، امروزه صنایع غذایی و شیرینی و شکلات با بهره جستن از کارآفرینان ایرانی رشد بسیاری یافت و صادرات این محصولات از صادرات صنایع خودروسازی ایران پیشی گرفته است.
بر اساس آمارهای ارائه شده از صادرات 500 میلیون دلاری شیرینی و شکلات ایران، 20 درصد مربوط به صادرات محصولات «شیرین عسل» است که این محصولات از تبریز به 65 کشور جهان صادر می‌شود و اخیراً نیز در نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات آلمان چند قرارداد صادرات محموله‌های شیرین عسل به اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا به امضا رسید.
ژائله امروز که بر بلندای صنعت شیرینی و شکلات ایستاده است، اما از مشکلات این صنعت غافل نیست. طی ماه‌های اخیر بحران‌هایی در اغلب صنایع تولیدی ایجاد شده است و صنعت شیرینی و شکلات را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. از سال گذشته تعدیل نیرویی در شیرین عسل به وقوع پیوست و این روزها نیز برخی سوپرمارکت‌داران از عدم تولید برخی محصولات شیرین عسل سخن می‌گویند. بعد از دو دهه فعالیت و کارنامه‌ای درخشان، این بار نیز باید برنامه‌ای برای بیرون رفتن از بحران اندیشیده شود.
شاید وقت آن رسیده که آذربایجان شرقی این بار، بعد از حل مشکلات تبدیل به استان شیرینی و شکلات شود و نام این استان برندی شود برای همه فعالان این استان.


منبع: صدای مشتری

کد خبر 22430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 354
  • نظرات در صف انتشار: 111
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوررضا ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
    83 22
    باعث افتخار همه آذربایجانی هاست.ولی شانس هم با ایشان یار بوده ما هم تولیدی مواد غذایی کوچکی داریم ولی هیچ گونه حمایت وپشتیبانی ازما نشده ونمیشود
  • هدی ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    64 16
    درود بر آقای ژائله ای کاش ما 100 نفر مثل شما آقای سلیمانی و آقای سلطانی تو مملکتمون داشتیم اونوقت ریشه بیکاری کنده میشد
  • BABAK ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    51 24
    کاش ایشان وزیر بازرگانی بودند
  • علی ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    32 21
    دست مریضاد برمردانی که پیرو واقعی خط شهادت هستندوامروزه درجنگ اقتصادی جهاد می کنند درودخداوشهدا برشمامردان.
  • محمد پريوند ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    32 16
    او نه فقط افتخار آذربايجان بلكه افتخار همه ي ايرانيان است . دستش را مي بوسيم .
  • یزدانی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    35 32
    چقدر پول گرفتین این مطلبو نوشتین؟
  • مهدی ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
    32 13
    واقعا دم اقای ژاله گرم من یکی از رانندهای شرکت شیرین عسل هستم واقعا دستش درد نکنه که این همه اشتغال زایی کرده
  • بهنام ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
    41 12
    سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران مجموعه شیرین عسل. ما آذربایجانی ها باید قدر این آدما رو بدانیم.ارج بنهیم ودستشان را ببوسیم و افتخار کنیم. من به 3 نفر تا حالا غبطه خوردم 1 پدرم که 9 سال در جبهه ها ی حق بودند.2 آقای ژاله که هزاران خانواده از شرکت ایشان نون میبرند 3 را هم نمیدونم باید پیدا کنم\\\\ اما اگر آقای ژاله پیشنهاد بنده را قبول کنند که ار ته دلم میگویم و یک پیشنهاد مشکل حل کن هست.که بنده کسی نیستم اما آن اینست که که تعداد واحد های تولیدی کوچک خودرا افزایش داده و فارغ التحصیلان رشته ی مهندسی صنایع غذایی را ازهر دانشگاهی که بود.حتی با معدل کمتر استخدام کند به تجربه انها بیفزاید تشویق کند که اگر مثلا بتوانبد طرح های بهینه را پیاده کنید.مثلا ساکاروز آدامس را کم کنند تا هزینه ها پایین بیاید یا هر کاری بهینه ی دیگر و دانشجویان را به تکاپو وا دارند هر کسی کم کار بود اخراج.هر کسی عرضه پیاده کردن طرح ها را داشت جهت دستیاری مسئولین فنی و یادگیری کارهای بزرگ به کارخانه های بزرگتر راه پیدا کنند.همه چیز که پول نیست.با تشکر و تقدیم احترامات بهنام عابدین پور دانشجوی صنایع غذایی شبستر
  • الهه یاری ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
    57 14
    من یکی از پرسنل شیرین عسل بودم.بی قانونتر از شرکت شیرین عسل وجودنداره.
  • بیژن فاضلی (13123) ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    20 6
    سلام با تشکر استفاده از مدیران بومی آشنا به بازار منطقه ناموفق میتواند در شعب کارامد باشد
  • حيدر اسماعيلي ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    19 5
    با سلام اينجانب حيدر اسماعيلي ليسانس عمران متولد 63 تقاضاي همكاري با شركت شيرين عسل را دارم با تشكر09147400445
  • درخشان ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    20 8
    با سلام درود بر مردانی که افتخار اذربایجان و ایران هستند من خیلی تلاش کردم نتونستم متاسفانه با ایشان ملاقات حضوری داشته باشم ولی یه خواهشی دارم اگه می تونن در برنامه پایش شرکت کنند تا از اطلاعاتش همه بتونن استفاده کنن.
  • حمید ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    45 4
    این شرکت یکی دو سالی هست که کم فروشی میکند یعنی کیفیت روزبروز بایینتر و قیمت روز بروز بالاتر میرود من بعنوان یک مصرف کننده امروز یه این نتیجه رسیدم که دیگر از این شرکت متقلب خرید نکنم.مثلا همین امروز کلی بیسکویت کاکائویی خریدم ولی از کاکائو فقط رنگ ان رو محصول و بسته بندی هست و اصلا حتی بوی کاکائو هم نمیدهد چه رسد به مزه ان.فروشگاها هر روز قیمتها را بالاتر میبرن در تهران انقدر سرعت بالا بردن قیمت زیاد شده که با خودکار روی یه تیکه کاغذ مینویسن وفرصت نصب قیمت چاب شده را ندارن. باید سازمانهای مربوطه جلوی این سواستفاده چی ها رو بگیرن.
  • حسن بقالی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    25 11
    کاری نداره اگه ما هم تلاش کنیم میتونیم کسی مثل یونس بشیم
  • مهدی الفتی ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    29 18
    هر کسی لیاقت این جور کارارو نداره..از این جور آدما تو ایران کمه...........واقعا" نمرش 20 ...........آقای ژاله لیاقتت بیشتر از این هرفاست...........یاشاسین آذربایجان
  • سام ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    23 16
    خوب هيچ سازماني بدون عيب نيست ولي خوبشم بايد گفت محصولاته اين سازمان از كيفيته بسيار بالا يي برخوردارهستش وهمينطورقيمت مناسب باعثه افتخار ما ايرانياس ايشون
  • امید ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    28 13
    خاک تو سرتون به جای افتخار به وجود همچین آدمهایی بازم ایرانی بازیاتونو کنار نمی زارین واقعا متاسفم براتون . یعنی چی چند گرفتید تا این مطلبو کار کنید؟؟؟ یا اینکه من یکی از پرسنلش بودم و بی قانونتر از این وجود نداره؟ برید دیدتونو نسبت به خودتون و محیط و ادمای اطرافتون درست کنید.
  • مهدی ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    37 4
    با سلام من یکی از پرسنل شرکت شیرین عسل میباشم قانون اونجا بر پایه قانون کار کشوری نیست مدیر اونجا اقای فتاحی اومده خیلی از قانونهای من در اوردی از خودش گذاشته به نفع شرکت به ضرر کارگران مثلا بعضی از جمعه هارو روزکاری اعلام میکنن بجای تعطیلی وسط هفته و40%اضافه مزد در نظر نمیگیرندوبسیاری از کارهای دیگه که با قانون کار مغایزت ندارد ازمسئولین تقاضا میشود پیگیری کنند با تشکر
  • همسر ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
    38 4
    با سلام و خسته نباشید شرکت شیرین عسل از همه لحاظخوبه من همسرم اونجا کار میکنه ولی چرا باید جمعه ها کار کنند؟مگه خانواده ندارند ؟واینکه چرا حقوق پایه رو هر روز داره جا بجا میکنه .چرا داره با حق و حقوق مدم بازی میشه موقع بازنشستگی حقوق پایه تاثیر داره چرا باید ایمکار بشه باید یکی بگه چرا.خواهشن اینکارو نکنید مگه کارگر چقدر میگیره که شما هم یه سری باید جا بجایی کنید تا به کارگر ظلم بشه آخه چرا؟؟ به چه علت .یکی میاد به خاطر منافع خودش حق کارگرو پایمال میکنه مگه کارگر زن و بچه نداره چرا اینقدر ظلم میکنید .نکنید خواهشن نکنید.با تشکر
  • روز های به باد رفته ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    31 4
    با سلام من یکی از پرسنل شیرین عسل هستم که به مدت 13 سال در انجا مشغول به کارم در مدت این سال کار این بنده در این شرکت شستن ضروف آشپز خانه هست در این مجموعه قانونی وجود ندارد هر کس به مجموعه پا بذارد و فامیل آقایی فتاحی باشد فردا به سمت سرکار گری در میاید مثلا حسن سرداری تو بخش بیسکویت کار میکرد الان شده سرکارگر آشپز خانه شده یا مثل داریوش کاظمی با تشکر آقایی ژائله لطفا به این بی عدالت های شرکت رسیدگی شود.
  • فاطمه.. ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    22 10
    سلام من فقط یکدفعه به شهرک شیرین عسل اومدم..واقعا جالب بود............. خسته نباشید.... کاش اخرین بارنباشه..بازم بیام
  • ایرانی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    32 3
    آره درسته خیلی آدم با حالیه.همه پولدارارو دوست دارن. اگه آدمه درستیه یکمی از حال و روزگاره کارگراش خبر داشته باشه.توی این مملکت همه به فکره جیبه خودشه
  • memoli ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
    21 13
    حلال اولسون. عرضشو داره
  • صدای آشنا ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    29 2
    ژائله مرد خوبیه من با او کار کردم ولی اطرافیانه بدی داره که نیروهای وفا دار و با تجربه را تار و مار میکنن کاش این سلطان شیرینی این روباه مکار ... را اخراج میکرد اون افراد نالایق و فامیل خودش را مدیر شرکتهای خوب ژائله میکنه و روزی اونا به زمین میکوبه
  • الناز ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
    13 18
    4نفر از قامیل های ما توی شیرین عسل کار میکنن و با افتخار میگن اونجا کار میکنیم هر کی از کار کردن اونجا ناراضیه می تونه بره یه جای دیگه مطمِین هستم 1000 نفر حاضرن به جاشون کار کنن
  • علی ارشی ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
    12 10
    سلام ببه آقای ژاله ،
  • 11 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    28 4
    سلام آقای مهندس من چندساله درشرکت مشغول کارم چرا آنقدر شرکت خسته هیچی به کارمندانش نمید
  • ایرج جعفرزاده ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    24 2
    باسلام خدمت مدیریت شرکت شیرین عسل بنده وخانوادهام یکی از مصرف کنندههای آن شرکت محترم هستیم متاسفانه بخاطر خارج شدن ریزه سنک که شاید قطعه ای از بتن سیمانی باشد با ارسان چند فاکس به مدیریت ان شرکت محترم هیچ عکس العملی مبنی بر این مشکل نشان داده نشد وآن شب برادر زاده یک ساله بنده از ناحیه گلو اسیب دید که مدارک موجود میباشد
  • عرفان ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    45 3
    سلام منم یکی از پرسنل شیرین عسل هستم شرکت خوبیه اما متسفانه بی نظم در مورد مسایل اداری روی هم از اقای یونس ژاله تشکر میکنم وشیرین عسل تبدیل به مرندعسل شده وامکانات رفاهی کمی دارد
  • پرسنل ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
    36 5
    آقاى ژائله اين فتاحی و برهانی همه کارگران رو بلاخره فراری ميده از شرکت، خودتون رسيدگی کنيد. باتشکر
  • amin ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    18 4
    با سلام مشتري هيچوقت فريب نميخوره كيفيت رو ميشناسه - مقايسه ميكنه با مشابه ايراني يا خارجي . در مورد كيفيت كم . هر كلاهي بخواهيم سر مشتري بزاريم سر خودمون گذاشتيم . بايد به بعد از خودمون بيانديشيم يعني وقتي رفتيم نام و شركتمون بماند . بعضي افراد انتخاب ميشن تا كاري رو انجام بدن و دست خودشون نيست . اما ماندن و ادمه كارشون دست خودشونه .ميتونن براي هميشه بمونن و يا موقتي باشن .
  • محمد تقی زاده ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
    18 7
    اقای ژاله بایدایران وایرانی به شماافتخارکندشماکارافرین واقعی هستیدولی متاسفانه پس ازخریدشرکت شهدسهندتوسط جنابعالی بنده که مدت9سال اپراتوردستگاههای پرس میوه وتولیدبطورصادقانه انجام وظیفه میکردم بانهایت کم لطفی توسط مدیران شمادران شرکت بی دلیل اخراج شدم و2سال است که بیکارم.بانهایت تشکر
  • خوزستان ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    19 1
    لطفا به پرداخت پورسانت نظم دهید وبه موقع پرداخت کنید نه سه ماه یه بار.باتشکر
  • ایرانی ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
    22 4
    سلام تاامروز من یکی از خریداران محصولات شیرین عسل بودم امروز برای خرید به فروشگاه شعبه سیزده آبان پیروزی رفتم مبلغ 37145تومان خرید کردم 2228تومان مالیات دادم و در اخر نوشته شما 1995تومان سود کردید!!!!!!!!!!!! و آخرهم 40000تومان پول دادم و 626تو مان بقیه اش هم بی بقیه!!!!!!!! اگر همین خرید رو از فروشگاه میخریدم میشد 39100 تومان.... واقعا به شیرین عسل باید تبریک گفت!!!!!!!! از این به بعد من برای این شیرین کاری تبلیغات معکوس میکنم .همون توری که برای مبین نت بارها و بارها انجام دادم...و نتیجه اش بعدا معلوم میشه10/4/92
  • اسمعیل منتظری ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
    18 3
    باسلام خدمت مدبریت محترم و تمامی پرسنل زحمت کش شرکت معظم شیرین عسل . لازم است خاطر نشان کنم که مرتب و بصورت هفتگي خريدار محصولات شما هستم ولي متاسفانه کيفيت محصولات شما هروز درحال افت ميباشد تا اين که در مورخه 04/10 با خريد محصمول کيک sisi براي فرزندم و با باز کردن درب بسته و استفاده کمي از آن متوجه تغيیر مزه و در نهايت کپک زدگي محصولي که طبق تاريخ روي بسته اعتبار مصرف داشته شدم . با توجه به اعتبار ي که براي شما و مجموعه زير دستان در نظر گرفته بودم و با درنظر گرفتن علائم مسمويتي که براي خودم به وجود آمده با تلفنهاي سازمان تماس گرفته شد ولی متاسفانه.کسی پاسخگو نبود.در هرصورت باتوجه به وجود مدارک کافی شایسته دیدم اول اطلاع رسانی کنم. یا احترام
  • کیانی ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    14 19
    باسلام من دو ماهه در این شرکت مشغول به کار شدم و واقعا افتخار میکنم که در این شرکت کار میکنم امیدوارم اقای ژائله موفق باشن. ما خیلی به همچین ادمایی نیاز داریم و کاش مسئولین هم به اندازه ایشان به فکر مردم بود و اشتغال زایی میکردند. آقای ژائله زنده باشی و سلامت و به امید موفقیت روز افزون شما در دنیا
  • صمد خاني ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
    13 18
    درود بر شما فرزند ايران زمين . خسته نباشيد
  • مهدی خلعتبری ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    31 4
    سلام.نمیدونم اقای مدیر از پرسنل شرکت با اون مدیرای حوزه هاش خبر داره .شده یه بار به حرفه کارمندات گوش بدی.متاسفم برای خودم که تو این شرکت از دلو جونم مایه گذاشتم.
  • hamed zhaleh ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    12 8
    چرا منو تو شرکتثبت نام نمیکنند؟7بار رفتم و اومدم اخرشم که هیییییییچ
  • نیما ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
    31 10
    یاشاسن اذربایجان و اقای ژائله وهمه ی ژائله ها
  • فودپرس ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    13 2
    طبق توافق به عمل آمده مقرر شد كليه نظرات مخاطبان ارجمند به ويژه پرسنل محترم شركت عسل به صورت مكتوب به شخص آقاي ژائله مديريت محترم شركت شيرين عسل منتقل شود لذا عزيزان تا ٥ مردادماه كليه نظرات و پيشنهادات خود را مي توانند جهت ارائه به ايشان در بخش نظرات اعلام كنند
  • علی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
    12 4
    سلام.ازشهرستان کارون هستم. شیرین عسل دراین شهرستان دارای مرقوبیت ویژه است اما متاسفانه فاقد نمایندگی پخش میباشد. لذا اینجانب حاظرم دراین زمینه باشرکت همکاری کنم
  • alipour-mehrdad ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
    7 3
    salam.aga dadashe man masuol faniya on sherkat bod hame mishnasan Alipour ro to on sherkat khayli zahmat kashid ama kasi gadr dani nakard azash va gadresho nadonestan ama az ye jahat khob shod chon alan modir porojhe raitell hast
  • موسی پوریکتا ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
    8 2
    با سلام خدمت پرسنل و مدیر عامل شیرین عسل. بنده موسی پوریکتا هستم 24 ساله کاردانی کامپیوتر دارم و تقاضای همکاری با شرکتتون را دارم .09146286926 سپاس
  • حسینی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
    6 4
    اسلام احترام خدمت ریاست محترم هییت مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل بنده 6سال است که در پخش خدمت میکنم دست مهندس نصبرزاده طلا ،درخواست ارتقا شغل دارم
  • برزگر ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
    12 9
    سلام به مدت 11 سال است که در شرکت مشغول به کار می باشم افتخار من این است که در این شرکت زیر سایه ایشان مشغول به کاربرده و هستم و افتخار بعدی من این است که مدیر عاملی چون مهندس نصیر زاده دارم و افتخار کار کردن با ایشان
  • ali-pasandideh ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
    9 4
    سلام به تمامی ملت شریف ایران و تمامی دوستان .دوستان عزیز کمی انصاف داشته باشیم کم انتعتقاد کنیم از مدیرت در حالی که مدریت 8هزار نفر و اشتغال زایی این همه افراد توسط یک نفر کار اسانی نیست ایشان عمر و تمام انرزی خود را گذاشتن برای این شرکت و کارمند ها و کارگران عزیز بهجای این همه انتعقاد بیشنهاد و ایده های نو بدهید تا شرکت به قول مدیر شرکت به جای 8 هزار نفر 100هزار نفر کارگر داشته باشه با تشکر
  • طاهره ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    2 4
    montazere javabe mosahebe namayandegi mazandaranam. az sherkatetoon khosham oomade
  • 2267 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    7 8
    بنده بعنوان یک شهروند تبریزی و دوازده سال کار در مجموعه شیرین عسل خیلی خوشحالم که ابر مردان اقتصادی مثل آقای ژائله را داریم ودرس های زیادی برای فرد عادی مثل من داده اند.
  • پرسنل شیرین عس ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    7 3
    سلام . من از پرسنل شرکت شما می باشم و در کارخانه جیپس ار می کنم از شما درخواست میکنم به اردبیل تشریف بیارین
  • هادی محسنی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
    5 2
    با سلام وخسته نباشیدخدمت شماومجموعه پرسنل خدوم وزحمت کش شیرین عسل: بنده رئیس اداره کتابخانه های شهرستان شبستر هستم،قبلأتوی صنف رستوران بودم وشما عزیز رو در تهران از نزدیک زیارت کردم،تبریک عرض میکنم وامیدوارم که موفقیتهای روز افزون شما رو ببینیم.راستش مدتیه که می خواستیم جهت جلب کمکهای خیر خواهانه شما جهت اداره مزاحمتون بشیم امامتأسفانه نشده خواهش بنده اینه که در جهت بسط وگسترش فرهنگ نگاه ویژه ای داشته باشین.با تشکر
  • مهدی صفاری ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
    5 2
    خوشحالم که فروشنده شیرین عسل هستم وافتخار میکنم فقط لطفا هدف شعبات رو جوری بذارن که مثلا از 30 فروشنده فقط 6نفر نرسند بلکه حداقل نصف بیشتر بچه ها برسن.این باعث انگیزه بیشتری برای فروش میشود.من نفر 5 فروش شعبه شرق هستم ولی متاسفانه در 2ماه اخیر 160 هزار تومان پورسانت گرفتم.
  • |رسنل ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    11 1
    جرا نظرات ثبت نمیشود.؟چرا به روز نیستید؟
  • ایراندوست ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    14 3
    کاش کاری میکرد که همه اذریها که درسرتاسر ایران دنبال کار میگردند برگردند تبریزتا تبریز رو اباد کنند
  • ایراندوست ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    15 1
    اقای ژاله اکثرا از مدیران شرکت ناراضی هستند عوض کنید
  • پژمان بارءوف ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    3 1
    سلام خسته نباشید من خودم یکی از فروشندگان شعبه قزوین هستم .واقعا از جناب شیخی کمال تشکر میکنم واقعا بهترین مدیر شعبه کل مجموعست.از واقعا قابل تقدیره .
  • میکاییل نجفی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    11 9
    باسلام دوستان من یکی از پرسنل شرکت شیرین عسلم وافتخار میکنم به این شغلی که دارم افتخار میکنم به مدیریت محترم عامل و ریاست محترم هیات مدیره خیلی هم شرکته خوبیه من که راضی هستم
  • مجتبی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    11 0
    سلام لطفا شرایط اخذنمایندگی فروش جهت استانهای فاقد نمایندگی اغلام نماییدتشکر
  • موسی صفری ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    12 2
    روزی که ازشیزین عسل به خاطر صداقتم اخراج شدم واقعا حسرت آن همه زحمتی که درحوزه کاریم کشیده بودم افسوس خوردم نامه ای برای آقای ژائله نوشته بودم ودر آنشرکت های کارمزدی که با شیرین عسل صادقانه مواد اولیه را جا بجا می کردند توضیح دادم ولی متاسفانه آقای ژائله تحت تاثییر سخنان آیرملو این مسئله بزرگ راقبول نکرد امید آن دارم این مشکل روزی در این شرکت حل شود تا باعث بوجود آمدن مشکلات دیگر نشود با آرزوی موفقیت روز افزون موسی صفری
  • مسعود ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    16 4
    باسلام اقای مهندس بنده قریب هفده سال است کارگر شرکت پر افتخار تان میباشم ولی متاسفانه باید عرض کنم روز بروز بی عدالتی وحق کشی کارگران در طول دوران مدیریتی اقای فتاحی به اوج رسیده ونیروهای قدیمی که ستون فقرات شرکت هستند شدیدا مورد بی مهری قرار میگیرند وبا وجود سابقه زیاد در سایر قسمتها به کار گرفته نمی شوند ولی نیروهایی که سختیهای شرکت را تحمل نکرده اند با باند بازی مدر تولید وفتاحی در خارج از خط تولید به کار گمارده میشوند درانتخاب اوپراتور ومتصدی هیچگونه نظارتی صورت نمی گیرد مثلا در سالن ویفر سه متصدی هیچگونه تعهدی درقبال لباسی که بتن کردهاند ندارند وبرای گذران وقت حضور دارنند که باعث تاسف میباشد
  • علی حسین روستایی ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
    10 3
    سلام:چگونگی اخذ نمایندگی دراستان فارس ویاشهرهای استان رابرایم mailکنیدباتشکر
  • مهدی لا هیجان ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
    10 9
    سلام اقای ژائله خسته نباشید اگه امکان دارد با ما شمالیها مساعدت شود تا خیل عظیمی از بیکاران در شمال کشور به تبریز مهاجرت کنند واقعا در گیلان بیکاری زیاده .
  • امیر حسن پور ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    13 3
    با سلام من هم یکی از پرسنل مالی شرکت بودم نمی گم راضی بودم ولی چون رشته تحصیلی ام مرتبط نبود نموندم از کسی هم پولی نگرفتم تا از آقای نصیرزاده، ایاسه، بازم ایاسه، مجدداً آقای ایاسه، و در آخر نیز از آقای ایاسه تشکر کنم
  • حسین ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    18 4
    سلام اقای ژاله واقعا تمام شرکت به نام شماست یا شریک هم دارین.
  • امين كشاورز ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    5 6
    با سلام وخسته نباشيد درخواست نمايندگي انحصاري در استان خوزستان را دارم.
  • ایمانی ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 8
    سلام آقای ژائله واقعا گل کاشتی خدا سایه ی شماروکه دست جوان هاروجایی بندکردید کم نکنه توروخدااگه میشه منوهم تویه جایی از شرکتتون جابدید کارشناس نرم افزار بامعدل16/69 سپاسگذارم
  • بهزاد رستمی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 10
    با سلام و خسته نباشید.در جواب بعضی ها باید بگم که آقای فتاحی مدیری نمونه و لایق هست و هیچ کسی نمیتونه مثل اون باشه
  • مهدی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    20 1
    حقوق رانندگان پخش بسیار کم است وشامل ساعت اضافه کاری نیست لطفا رسیدگی فرمایید
  • محمد ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    5 1
    با سلام خدمت آقای ژاله من فروشنده شرکت شما در شعبه زاهدان هستم در حال حاظر اجناسی مانند والس و های بای مشکل فروش دارند نه تنها مشکل فروش این اجناس مشکل فروشنده ها می باشد بلکه مشکل عدم به موقع وجود این اجناس در بازار و کمبود آنها در مواقع بازار داشتن جنس نیز بوده است کمبود و سهمیه بندی اجناس نیز باعث کم رونق شدن اجناس ما شده است هم اکنون نیز با سهمیه بندی تانی دو قلو و به بازار آمدن دو قلوهای آیدین ایجون و حتی کپی از اجناس مانند های بای والس های کیک تی تاب سالمین این مشکل برای اجناس تیز فروش ما خواهد افتاد پس راه چاره سهمیه بندی نیست وجود به موقع جنس و برآورده کردن نیاز مشتری در بازار است تا در کنار اجناس تیز فروش به توانیم اجناسی که بازار خود را از دست داده است دوباره رونق ببخشیم با تشکر فراوان
  • mohammad ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    6 3
    با سلام خدمت آقای ژاله فروشنده شرکتتان هستم و بارها نظر دادم درست است که شرکت ما از همه ی شرکت های رقیب برتر است و بازار در دست ما است ولی دلیل نمی شود که همیشه باز در دست ما باشد درآمد من از این شرکت است و احساس مسولیت میکنم و در قبال این شرکت احساس وظیفه دارم که نگذارم شرکتم موقعیت خود را از دست بدهد ما با سهمیه بندی بعضی از کالاها دو یا سه روز از هفته را نیاز مشتری خود را برآورده میکنیم بقیه روزهای هفته مشتری خود به خو برای رفع نیاز خود به کالاهای رقیب رو می آورد مثلا تانی دو قلو ما اندازه ای که به بازار ارایه می شود حتی دو روز نیاز سوپرمارکت کوچکی را بر طرف نمی کند و با وجود کپی از محصولات ما وهمچنین آمدن محصولات مشابه رقیبان به بازار نه تنها مشتری های ما محصولات خود را از بقیه شرکت ها خریداری می کنند بلکه کالا ما نیز بازار خود را از دست میدهد ما اگر به توانیم محصولات کند فروش خود را کنار تیزفروش بدهیم در صورتی که به اندازه کافی باشند هیچ یک از کارخانه های رقیب یاری مقابله با ما ندارد خودمان باعث می شویم که رقیب فرصت رقابت با شرکت ما به وسیله سهمیه بندی کالایمان را داشته باشد راه دیگر بالا بردن فروش فروشندگان شرکت استخدام کردن معوقه گیر است نه استخدام فروشنده زیاد در حال حاظر بیشتر وقت فروشنده گرفتن معوقه میباشد اگر فروشنده دقدقه معوقه ها را نداشته باشد بی شک فروش او چند برابر خواهد شد. باتشکر وسپاس فراوان از شما و همکاران محترم شرکت بزرگ شیرین عسل
  • لیلا ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    9 3
    سلام خسته نباشید من دانشجوی رشتهی صنایع غذایی هستم دنبال جویایی کار هستم تازه فارغ تحصیل شدم
  • kaveh ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    3 1
    ba salam va tashakor az mahsolat khobeton khahesh mikonam adrese va shomare telefone namayandegiton ro dar zahedan bedid va befarmaid in jaryan kasre maliat chieh ma baraye bofe madres mikhaim khrid konim moteshakeram
  • شهاب ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
    5 2
    سلام خسته نباشی وخدا قوت
  • رضا محمدی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    7 4
    خواستار اخذ نمایندگی انحصاری محصولات شیرین عسل می باشم خواهشمندم راهنمایی ام کنید با تشکر09113419802
  • علی داداشی از گرگان ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
    4 2
    جناب زاله عزیز مدت 2 سال به عنوان کارشناس حقوقی ادارات کار با مجموعه شما همکاری داشتم و واقعا افتخاری برای من بود که زیر نظر مهندس نصیرزاده بزرگ کارکردم الان هم اومدم بیرون به عنوان مدیر لایق و دلسوز دوسش دارم و به وجود شما افتخار میکنم..داداشی
  • هادي ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    10 1
    خواستار اخذ نمایندگی انحصاری محصولات شیرین عسل می باشم خواهشمندم راهنمایی ام کنید با تشکر
  • سهراب ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 2
    خواستار اخذ نمایندگی انحصاری محصولات شیرین عسل در شهرستان می باشم خواهشمندم راهنمایی ام کنید با تشکر 09144201311
  • جلیلی وند ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    13 2
    باسلام لطفا بفرمایید جهت اخذ نمایندگی فروش محصولات آن شرکت محترم به چه صورت میتوانم اقدام نمایم قبلا از راهنمایی شما متشکرم
  • فرامرز ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
    12 0
    ازجناب آقاي ژائله درخواست مي شود نشست مشترك بانمايندگي شهرستانهاي شيرين عسل جهت رونق بخشيدن به بازار برگزار كنند
  • جلالی ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    7 2
    اقا شما لیا قت استا ندار شدن دارید
  • مسعود رفیعی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    2 1
    با سلام آقای ژاله باید به داشتن مدیران موفق پخشش افتخار کنه که آونان که دردرترویج شیرین عسل و رسیدن به رسالت اصلی تلاش میکنن آقای ژاله از شما ممنونم که آقای بهرامی رو که یکی از موفق ترین مدیران مناطق هست به اصفهان فرستادید ما از ایشان بابت تلاششان در شعبه اصفهان و منطقه 6 تشکر میکنیم ...،، نماینده فروشندگان اصفهان
  • سلمان ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    6 4
    محصولاتتان واقعا حرف نداره ارزوی از این بهتر را برایتان خواهانم
  • مهدی یادگاری ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    5 0
    با سلام . خسته نباشید به تمامی پرسنل . به خصوص از آقای بندور
  • ایرج حضرت قلی زاد ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    7 1
    جناب آقای ژائله با عرض تبریک و افتخار برای جنابعالی و تمامی پرسنل زحمتکش مجموعه شیرین عسل . همانطور که میدانید:عده ای بزرگ زاده میشوندوعده ای بزرگی را بدست می آورند . فکر میکنم حدود 20 سال قبل که بنده در کشورهای آسیای میانه بودم و با بیزنس تازه آشنا میشدم محصولات آناتا را میدیدم که در آنجا ( ازبکستان-قزاقستان-... ) توسط تجار افغانی توزیع میشد و به مرور مشتریان زیادی پیدا کرده بود از همان زمان (و داشتن زمینه قبلی علاقه ) ایده تولید شیرینی و شکلات در من بوجود آمد از دلایل قوی آن یکی اینکه شیرینی و شکلات از نظر قدرت مانور در تنوع طعم-مزه-شکل-نوع... بسیار بسیار قابل توسعه بوده و با ابتکار و نو آوری میتوان در آن تحول ایجاد کرد . تاسیس کارگاه یا کارخانه برای تولید شیرینی و شکلات با بهترین کیفیت و با طعم و مزه های متمایز و مبتکرانه و مشتری پسند و مدیریت صحیح آن همواره فکر و ذهن مرا مشغول کرده متاسفانه امکانات مالی و شرایط موجود امکان تبدیل پتانسیل بالقوه به بالفعل را نداده است . امیدوارم با روحیه مدیریتی و کار آفرینی که همیشه داشتم با الهام و تاثیر گذاری مدیران و کارآفرینان واقعی همچون جناب عالی که توانسته اید با علاقه و تلاش وهمچنین استفاده درست و سنجیده از موقعیتهای پیش رو به چنین موقعیتی دست یابید بنده نیز با ایجاد فرصت و شراط بتوانم استعداد و علاقه درونی خود را جهت امر اشتغالزایی و خدمت به مردم شریفمان ایفا نمایم . با تشکر از شما - گیلان - آستارا
  • وحید ذاکری 09148153499 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    5 0
    با سلام و خسته نباشید افتخار میکنم همچین شرکتی در شهرم .استانم فعالیت میکند خواهشمندم هوای کارگران ساده و زیر دستتان را داشته باشید تا خداوند هم هوای شما رو داشته باشد اقای یونس زائله.من خودم در بازار صفی تبریز مشغول بکار هستم خیلی با شما ملاقات داشتم امیدوارم همیشه موفق باشید.لطفا همیشه خدارو در نظر داشته باشید در کارهایتان.من خودم علاقه زیادی دارم در شرکت شما در قسمت اداری مشغول کار بشم باعث افتخاره برای من .ما همیشه با دفتر شما واقع در بازار در ارتباط هستیم .همیشه در بورس رقابت در صدر بودید و خواهید ماند بحول قوه الهی انشااله.از این از شما و اقایان بزاز بندور مسلم کمال تشکر را دارم موفق باشید .من در صنف شکلات مشغول هستم بعنوان فروشنده
  • میثم متین ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    12 0
    باسلام،بیشتراز۳ساله عامل پخش شهرستان گرمی هسم،همیشه ازبابت جوریه سبدی جنس عذاب میکشیم،همه ی مشتریاازبابت سهمیه بندی تاینی ناراحتن،اکثرمشتریاغالباسبدی خریدمی کنن،ولی بازتاینی شون زودترتموم میشه.شاید سابقه همکاری من آنچنان زیادنباشه ولی به خدانه ازباب منفعت بلکه ازباب تعصب میگم لطفامیدان رقابت روبرای شرکتهای رقیب هموارنکنید،باتشکر
  • حامد ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    7 1
    سلام باشکر از آقای ژ ایله بمدیریت محترم شعبه رشت آقای برزگر و بلالی
  • امیر حسن پور ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
    11 2
    باسلام از کارمندان سابق شیرین عسل (پخش سراسری ایران) هستم و به تمام همشهریان مرندی شاغل در این شرکت و همکارانم در واحد تهران جنوب از جمله آقایان: اکبر روستا، اسماعیل محمود زاده، اصغر دهقان، اکبر ایاسه، بهرام خسروی، مهدی جدید بناب، داوود قاسمی، عباس عزیزی، مصطفی برخورداری، عباس سلامت، عباس امن پور، حسین مفرد، بهنام نایبی، رحیم پنده، اصغر نوروزی، و همچنین خانم ها: م.د، ن.الف، آ.ج و مدیران محترم آقایان: مقصود نصیرزاده، امیر خزایی و در نهایت به بنیانگذار شرکت شیرین عسل آقای ژائله و سایر دوستان سلام عرض کرده و آرزوی سلامتی برای تمام عزیزان را دارم
  • احمد رضا بهرامی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    10 3
    من از شرکت شیرین عسل میخواستم بپرسم که آیا نمایندگی فروش محصولات را به شهرستانها میدهید چون بنده تقاضای فروش محصولات شیرین عسل خواستار هستم باتشکر. ضمن جواب این ایمیل را از طریق یاهو دات کام برای من بفرستید
  • مشتری شیرین عسل ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    5 1
    سلام خدمت مدیر عامل محترم ..شرکت خوب و محصولاته خوبی دارید اما واسه پرسنل شرکت خودتون اصلا ارزش و احترام نمیذارید کار زیاد و حقوق و مزایایی کم میذارید ک این اصلا خوب نیست و همیشه مشکل جذب نیرو دارید و بها بخ نیروهاتون نمیدید بر عکس شرکتهای دیگه...ک این امتیازه منفی واسه اعتبار شیرین عسله...
  • فولادی ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    5 0
    با سلام خدمت آقای ژائله.من مجوز کارخانه بسته بندی گوشت ومرغ گرفتم.تا الان با مقدار پولی که داشتم تونستم مجوزها را بگیرم.برای احداث وبهره برداری می خواستم از تسهیلات جهاد کشاورزی استفاده کنم٬که متاسفانه بودجه داده نشده و روز به روز هم از تاریخ مجوزها میگذره٬تاقبل از اینکه برنامه پایش را ببینم و صحبتهای شما را بشنوم ٬تصمیم به فروش گرفتم ٬ولی الان عزمم را جذب کردم که این کار را انجام بدم.از شما درخواست یک راهکار دارم.
  • داریوش فتحی جو ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    6 2
    با سلام بنظر بنده امثال شما باعث افتخار این مملکت و این مرز بوم هستید واقعا از صمیم قلب به شما و همکارانتان خسته نباشید و دست مریزاد می گویم انشالله شاهد روزی باشیم تا برند شیرین عسل در کلیه کشور های دنیا جزو بهترین های باشد
  • امیر حاجی بابایی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    7 0
    با سلام اگه امکان داشته باشه میخواستم یک پل ارتباطی مستقیم با جناب آقای ژائله داشته باشم حتی یک ایمیل هم کفایت میکند .ممنون
  • مهدی اسماعیلی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    3 0
    سلام:جناب آقای ژائله ای پیرو فرمایشات حضرت عالی در برنامه پایش جهت همکاری در کشورهای اروپایی،درخواست میشود شرایط ایجاد نمایندگی محصولات شیرین عسل را اعلام فرمایید . (3497369_0912 )
  • رضا-فروشنده لوازم خانگي ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    4 4
    كاش بجاي ژائله -ژائله ها ديده شوند واقعا دست تمام توليد كنندگان و كارخانه داران مردم دوست خداترس را بوسيد انشاالله موفق تر هم بشند.انتقادات سالم را بيان كنيد در غير اينصورت دودش به چشم كارگران زحمت كش خواهد رقت .
  • معصومه رضائی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    4 2
    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما جهت اخذ نمایندگی در اهواز چه شرایطی نیاز است لطفا راهنمایی نمایید 09369245150
  • علي خانچاني ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    3 2
    با سلام و اهداي احترام خدمت جناب آقاي ژائله ضمن حسته نباشي و خدا قوت به حنابعالي باعث افتخار و غرور است كه يك هم وطني همچون شما بنده صحبت هاي گرانبها و ارزشمند شما را ازطريق برنامه پايش ديدم جناب آقاي ژائله دورد بر شرفتون از اين همه سعي و تلاش بنده از صحبتهاي شما و همسر گراميتان خيلي خيلي درس آموزنده اي گرفتم و واقعا باعث بزرگترين آرزو بنده هست كه موقعيتي پيش بيايد كه بتوانم شما را از نزديك ملاقات و يا اين افتخار داشته باشم كه با جنابعالي و شركت شما همكاري نزديك و تنگاتنگ را داشته باشم و بتوانم از دستهاي كوچكم گامي بزرگ در راه طرح و توسعه شركت شما بردارم با تشكر و قدرداني از شما و خانواده مجترم و همكاران گراميتان
  • ناصر زرجعفری ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    4 3
    با سلام خدمت جناب ژائله برای مدیریت کم نظیری که در مجموعه خود دارند. و باور داشته باشید امثال بنده که از نزدیک با شما همکاری داشتند بر این باورند که مسئولیت بر عهده جنابعالی رقابت در بازار ایران نیست بلکه همچون انبیا و امامان مسئولیتی رسالت وار بر عهده دارید و باید خاطر نشان نمایم که به این موفقیت نائل نمیشدید مگر با دلسوزی و همکاری مدیران موفقی همچون حاج آقا تقوی - مهندس نوری - مهندس میهندوست و ...../ با تشکر از همت غیور و دلسوزی و عرق شما نسبت به جوانان استان عزیزمان. زرجعفری
  • احمد نظری پاشاکی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    2 7
    مهندس ژائله سلام.اگر می خواهید انقلاب دیگر درکارتان ایجاد شود چه دنیوی چه اخروی..شعبه بزرگی در گیلان ایجاد کنید .هم یک استان توریستی می باشد..هم دارای تحصیلکرده مواد غذایی ارشد ...هم دارای کارگرای باسواد. شهری را انتخاب کنید که گلوگاه شرق و غرب گیلان باشد.جسارتا جهت مشاوره در خدمتم ۰۹۱۲و۰۹۳۰ - ۵۱۶۶۴۹۷
  • مریم ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
    7 5
    باسلام بنده خواستارنمایندگی دراراک هستم لطفاراهنمایی ام بفرمایید
  • مریم ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    5 5
    باسلام من خواستاراخذنمایندگی دراراک هستم لطفابامن تماس بگیرید۰۹۱۸۴۳۱۶۷۴۱
  • سیدحمیدحسینی ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    4 4
    سلام-با عرض خسته نباشید خدمت مرد پرکار و خستگی ناپذیرجناب اريالای ژاءله- چگونه امکان داره که نمایندگی پخش محصولاتتون رو در همدان بگیرم وآیا در این استان نمایندگی پخش دارید؟ با تشکر
  • بهنام ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    10 6
    با سلام . چگونه میتوانم جهت استخدام با شما ارتباط برقرار کنم . متشکر میشوم پاسخ دهید.
  • مریم قناتی ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    7 6
    باسلام خواستارنمایندگی دراراک هستم خواهش میکنم بامن تماس بگیرید۰۹۱۸۴۳۱۶۷۴۱
  • مسعود ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    8 7
    با سلام و احترام فراوان خدمت جناب ژائله. امیدوارم دولت قدر شما و امثال شما رو خوب بدونه و در کمک به شما در زمینه اشتغال زایی هیچ کوششی رو دریغ نکنه. و با ارزوی موفقیت های بیشتر برای شما. لطف کنید شرایط اخذ نمایندگی در تهران و شهرستان ها را اعلام کنید 09127216872
  • رحيمي ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 5
    سلام. خسه نباشيد اقاي مهندس من ان شبي كه صحبتهاي شما را شنيدم خيلي اميدوار شدم ارزوي من راه اندازي كارخانه مواد غذاي ميباشد دستم خاليه و درست نميدان چطور شروع كنم كه به مشكل نخورم و بتوانم روزي مثل شما براي جوانان كار افرين باشم اين ارزوي قلبي من اول خدا دوم همفكري وكمك شما وطلاش من. اميدوارم روزي بتوانم در كنار شما واز نظرات خوبتان بتوانم شروع كنم . ما ميتوانيم بزگترين كارخانه مواد غذاي را براي جوانان شهر ديگري از مملكتمان راه اندازي كنيم با كمك وياري شما مردبزرگ/.منتظرم/. علي رحيمي هستم 36 ساله از شهر اراك 09181612857
  • ... ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    7 5
    باسلام و عرض خسته نباشید به جناب اقای ژائله و کلیه مدیران و پرسنل زحمت کش این مجموعه من تازه به این مجموعه ملحق شدم و اگر از نزدیک با ایشان ملاقات نمی داشتم و طرز برخورد ایشان با پرسنل را نمی دیدم شاید می گفتم تعریف زیادیی است اما من به عینه دیدم ایشان به سخنان تک تک فروشندگان و رانندگان خود گوش دادند و پاسخ ایشان را نیز شنیدم و تاثیر و اثبات سخنان ایشان را در عملکرد چند روز بعد نیز دیدم تاکید ایشان برمشتری مداری بود و اینکه همه باید تلاش کنند تا مشتری را راضی نگه دارند ایشان مرد بزرگی هستند جا دارد از زحمات بی دریغ ایشان و پرسنل این شرکت کمال تشکر را داشته باشم بخصوص از زحمات پرسنل مالی هم در شعب و هم مرکز امیدوارم همه ما در به ثمر نشستن زحمات ایشان تلاش کنیم خسته نباشد -
  • محمدی ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    4 5
    باسلام وعرض خسته نباشید وخداقوت خدمت مدیر پرتلاش وسختکوش شرکن شیرین عسل تبریز وعرضخسته نباشید خدمت تمام کارکنان زحمتکش آن شرکت لطفا برای نمایندگی فروشوتوزیع محصولات شرکت شرایط وکارهایی که لازم است درسایت شرکت قیدنمایید.(باتشکر محمدی از کوهدشت لرستان)
  • پرسنل شیرین عسل سبلان ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    8 2
    سلام . خوشحال شدم که در برنامه پایش حضور داشتید بنده حقیر در شیرین عسل سبلان کار می کنم حقوق ما درسته که طبق قانون کار محاسبه میشه ولی کمه . از شما خواهش میکنم اگه بشه یه تصمیم گیری کنید
  • محقق ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    5 3
    باسلام من تشکر میکنم از شما بزرگوار بابت پشتکارتون واقدامات جنابعالی جهت جذب پرسنل.ویه تشکر دیگه بخاط وجود شخص نازنینی مانند اقای یوسف محرمی خداوند نگهدار شما باشه ویه گله دارم بابت برخورد مدیران چه مدیر فروشگاهی چه منطقه ای ومدیر شهرستانی رفتار مناسبی ندارند که شایسته ان شرکت وشخص شماواقای محرمی بزرگ باشد..محقق یکی از نان خورهای سفره بزرگ شیرین عسل
  • چیا ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    5 6
    با سلام من حدود 4 سال است که مدرک کارشناسی الکترونیک را از تبریز گرفتم و در زمینه برنامه نویسی plc و هرچی مربوط به برق و الکترونیک با شه ... مهارت کافی را دارم در ضمن من در زمینه هوشمند سازی کارخانه فعالیت زیادی داشته ام آیا در کارخانه شما برای اینجانب و امسال من جایی هست . با تشکر 09357867045
  • مجید قدیری ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    9 6
    سلام آقای ژائله امکان واگذاری پخش و نمایندگی فروش محصولات شما به اینجانب در استان اصفهان وجود دارد؟ با تشکر 09133213503
  • محمدرضا قهرمانیان ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 6
    با عرض سلام وخسته نباشید .باخواندن سوابق آقای ژائله خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا افتخاری برای آذربایجان می باشنداینجانب فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تغذیه دام هستم با سابقه کار به مدت 7 سال خواهان همکاری با شرکت شیرین عسل در صورت امکان می باشم تجربیات ایشان روشن کننده آینده ما جوانان هستند با آرزوی توفیق روزافزون برای این بزرگوار
  • محمد رودسر ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    4 4
    درود بر شما مدیرییت محترم اگه امکان دارد با شمالیهای که برلی کار به شرکت شیرین عسل میان همکاری کنند واقعا بیکاری درشمال زیاده خداحفظ تان کند انشاالله
  • علی هستم زنجان ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    7 5
    سلام مدیریت محترم خواهشا در قسمت پاسخگویی به مردم افراد مودب تحصیل کرده بگذارید واقعا حیفه شرکت به این بزرگی وقتی زنگ میزنیم انگار ارث پدر میخوان بدهن یک طوری صحبت میکنن که ادم شرمنده میشه
  • م ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    3 9
    با سلام وادای احترام جناب مهندس بنده نه حضرتعالی رازیارت کردم ونه افتخار آشنایی دارم ونه فرمایشات گوهربارتان را از برنامه پایش شنیدم .تنها آشناییم از روزی بود که شیرین عسل آتش گرفت ما تو اورژانس خیلی خسته شده بودیم یکی از همکارا گفت بابا تو اون خراب شده چه خبره یکی از مریضها خیلی ناراحت شد گفت خدا نکنه. وقتی کارگری به محل کارش وکارفرما حس تعلق داره یعنی مدیریت اسطوره ای پشت قضیه هست.شما همان اسطوره اید.جناب مهندس لطفا در مورد قوانین مصوب اتاق بارزگانی کار کارشناسی بیشتری انجام شود.مثلا برای صدور کارت بازرگانی نیاز به سه سال سابقه پرداخت مالیات برای پیشگیری از بعضی موارد لازم است ولی شاید کسی وارث کار پدر می باشد و کارت بازرگانی یعنی بمیری یا زنده باشی .در هر صورت حضور اسطوره هایی مثل حضرتعالی به من قدرت نفس کشیدن میدهد.سپاسگزارم
  • رضا ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    9 3
    متاسفانه این شرکت با این و فروش بالا به هیج وجه به پرسنل رسیدگی نمی کنند آقای سلطانی با توجه به دریافت نیرو بالا ولی هیج کدام از پرسنل از حقوقی مکفی نمی باشد آقای سلطانی آقای ژائله پرسنل در جزء سرمایه های این مملکت است توجه داشته باشیدبدون توجه از کنار این موضوع کنار نروید
  • محمدمهدی لطفی ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    5 5
    با سلام خدمت کارآفرین بزرگ کشورم.پدرم برنامه پایش را دید و از من خواسته زمبن 800 متری تجاری خودش را که در یکی از شلوغ ترین مکانهای شهر اصفهان هست را نمایندگی شرکت شما باشد. لطفا من را راهنمایی کنید . با تشکر محمدمهدی لطفی 26 ساله از اصفهان. دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران مدریت ساخت. تلفن:09132009523
  • محمد ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    5 5
    با سلام بنده یکی از فروشندگانعمده در شهر اهواز هستم که فروش بنده شاید در هفته به مقدار کامیون باشد و بجز محصولات شما هیچگونه محصولی نمی فروشم ایا می شود برای اینجانب تخفیف ویژه قایل شد برای اشنایی بیشتر می توانید از اقای سیدی ریس منطقه غرب کشور یا اقای رنجبر پیگیری نما یید با تشکر
  • محمد معروف پديدار ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
    8 9
    با عرض سلام خواهان اخذ نمايندگي پخش محصولات شيرين عسل در استان كردستان ميباشم لطفا اينجانب را راهنمائي فرماييد. باتشكر
  • زهرا ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
    12 11
    با سلام و احترام خدمت آقای ژائله من یه جوون 30 ساله و دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تبریز هستم. خیلی دنبال کار گشتم ولی هنوز بیکارم. همیشه دنبال چیزهای نو و ایده های خلاقانه بودم و دوست داشتم کاری متفاوت از دیگران انجام دهم. خیلی دوست دارم یک تولیدی مواد غذایی کوچک دست و پا کنم ولی من هیچ سرمایه و پشتیبانی ندارم و حتی نمیدونم باید از کجا شروع کنم، برای همین از شما خواهشمندم که با راهنمایی های ارزنده تان بنده را در این کار یاری فرمایید. اللریز آغریماسین، چوخ ممنون
  • ali ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    5 10
    خواهان اخذ نمایندکی در شهرستانهای کرد نشین غرب کشور و صادرات به اقلیم کردستان هستم، امکانش وجود دارد؟ در صورت امکان شرایط را نیز اطلاع دهید.با تشکر.
  • احمد زهرونی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    6 3
    وسلام چرا تا ی محصولی رو جا میندازیم چند وقت بعدش قطش میکنید ما هی با مشکل مواجه میشیم با مشتریامون. 9366552486
  • حامد انزابلو ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    9 8
    با سلام و خسته نباشید اینجانب دارای مدرک لیسانس حسابداری با معدل19.59میباشم و متاهل هستم و دارای سابقه کار می باشم از شما خواهشمندم لطفی بر بنده بکنید و اجازه دهید زیر سایه شما فعالیت کنم من در شرایط بد مالی هستم خواهش میکنم با من تماس بگیرید 09142623160
  • بهنام عابدین پور ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 3
    سلام عرض ادب. دیگه خسته شدم آنقدر فرم پر کردم تو کارخانه.یکی نیست به داد فارغ التحصیلان مهندسی صنایع غذایی .برسه.درس خوندیم لیسانس گرفتیم.زانوی غم به دست بگیریم؟ پس بیخودی نگین اشتغال زایی .کجا اشتغال زایی؟هست. همه چیز پارت شده. کاش آقای ژائله به نحوه استخدام شدن نیروی انسانی توجه وافر میکرد. کاش. بفهمین.درک مان کنید.اگر دانشگاه نمیرفتیم/ به همون دیپلم و سیکل بسنده میکردیم. 5 سال پیش.میرفتیم کارگر میشدیم.الان سرکاگر بودیم واسه خودمون برو بیایی داشتیم/من مطمئن هستم آقای ژائله به درد دل ماها گوش میکنه.اما از کجا ما حرفمون رو به گوشش برسونیم.چطوری.یکی کمکم کنه .خواهشن. با تشکر 09373092142
  • محمد ديده بان ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    4 4
    من مفتخرم ازكليه دست اندركاران شركت شيرين عسل ضمن عرض وسلام به مسهو لان شركت وخسته نباشيد به آنها
  • افشین ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    4 6
    با سلام وخسته نباشيد درخواست نمايندگي محصولان شیرین عسل در استان خوزستان را دارم.
  • خيبري ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    3 4
    با سلام احتراما - جهت اخذ نمايندگي در شهر اهواز شرايط وحداقل سرمايه لازم را اعلام نمائيد با تشکر- خيبري
  • محمدرضاشهباز ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
    2 5
    مدیرعامل محترم شرکت شیرین عسل جناب آقای دکتر ژائله باسلام واحترام ضمن تبریک پیشاپیش عیدسال1393خدمت شماوهمکارانتان احترامااینجانب محمدرضاشهباز دارای نمایندگی شرکت بیمه میهن کد2509درخواست همکاری درزمینه صدورانواع بیمه نامه به صورت تجمیعی باتخفیفات گروهی باآن شرکت محترم رادارم. لطفا دستورات لازمه رامبذول فرمائید. قبلاازهمکاری جنابعالی کمال تقدیروتشکررادارم. بااحترام نمایندگی بیمه میهن کد2509 محمدرضاشهباز 1392/12/20 تلفن:09146579020-04116302135
  • مبین ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    2 2
    با سلام اینجانب آماده سرمایه گذاری در زمینه تولید و نو اوری صنایع غذائی هستم-اگر خانم زهرا این پیغام را دیدین با بنده تماس بگیرین و یا از متصدیان شیرین عسل خواهشمندم شماره تلفن بنده را به ایمیل خانم زهرا که پیغام داده اند اطلاع دهند بنده اماده حمایت و پشتیبانی از ایشان در صورت داشتن ایده جدید میباشم.09193940574
  • مریم ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    2 3
    با سلام خواستار اخذ نمایندگی در شهر سلماس هستم لطفا شرایط مربوطه رو ایمیل کنید
  • علی ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    1 3
    م وباعرض خسته نباشید خد مت شما من اهل بروجرد هستم و خواستار برقرار کردن نمایندگی شیرین نوین در این شهر ستان می اشبا لطفا با من تماس بگیرید 09376938632
  • ایمان ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    5 6
    س نلام وبا عرض تبریک سال نو 1393اینجانب علی نعمای فرد خواستار اخذنمایندگی در شهر بروجرد شهر فرزانگان می باشم لطفا با درخواست نت موافقت کنید شمار تماس اینجانب 09376938632
  • ط- تحریری ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    4 8
    با سلام من یک فرهنگی بازنشسته هستم مایلم نمایندگی فروش محصولات شما را در بندر انزلی باز کنم لطفا همکاری لازم بفرمایید با تشکر . تلفن تماس ما 09119811424 و 09111813602
  • امین علیزاده ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    5 6
    با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت جناب اقای یونس زائله و تمامی همکاران در گروه صنایع غذایی شیرین عسل این جانب از این نعمت الهی جناب اقای یونس زائله نهایت شکر از خداوند متعال را دارم امیدوارم بتوانم در این مجموعه عظیم پیشرفت کنم و سهمی در پیشرفت شرکت داشته باشم ش . پ : 5700
  • محمد عباسپور قزوین 1734681 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    1 6
    باسلام از مشتریان چیدمانتون هستم مغازه سوپر مارکتی دارم با چشم انداز خوب ربروی پارک قصد دارم امسال چادر سایبان مغازه رو تعویض کنم اگه مایل باشید حاضرم تبلیغات شیرین عسل رو چادر هک بشه
  • نادر محمدیان ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    10 12
    بنده میخواهم با آقای ژائله ملاقات کنم لطفا مرا راهنمایی کنید
  • زربین فیلم ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
    6 6
    سلام علیکم ... خوشحالیم که با یکی از برترین تولیدکنندگان کشور عزیز خود تماس میگیریم . خواستیم بدین وسیله به استحضار برسانیم که اخیرا این شرکت (زربین فیلم) یک تله فیلم 70 دقیقه ای با نام (آقامیو) را برای مخاطبان کودک و نوجوان از طریق موسسه هنرنمای پارسیان پخش کرده است . ناگفته نماند که این اثر در آینده نیز از طریق یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برای مخاطبان و علاقمندان پخش خواهد شد . در این تجربه دریافتیم که محصولات سمعی و بصری می تواند زمینه های عالی و ممتازی را برای تبلیغ انواع محصولات و خدمات فراهم آورد و خوشبختانه آثار خوب برای کودکان و نوجوانان از فروش و تیراژ بالایی برخوردار است . به همین سبب با کمال احترام پیشنهاد می شود چنانچه برای تولید اثر بعدی تمایل دارید تا به عنوان اسپانسر و تهیه کننده به ما بپیوندید ، از طریق ایمیل با کارگردان و سازنده ی اثر مورد نظر تماس حاصل فرموده تا زمینه های همکاری با حضرتعالی و شرکت شیرین عسل نصیب ما شود . . . انشا الله
  • معصومه اصغری ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
    3 8
    با عرض سلام لطفا نمایندگی در تهزان می خواهم.
  • محمدحاجی زاده ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    11 6
    چطورمیتونم بااین شرکت همکاری کنم فرم استخدام هم پرکردم
  • مونا نعمتی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    4 4
    با سلام اماده همکاری در زمینه عسل با این مجموعه میباشیم
  • رویا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    8 5
    با سلام و احترم انشالله که موفقیت هایتان روز افزون باشد تحقیقاتی در باب مدیرها و شرکتهای موفق انجام میدهم ممنون میشم اسم مدیر بازرگانی شرکت را داشته باشم. با آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر...
  • داودی ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
    5 13
    با سلام خدمت جناب آقای ژائله درخواست ملاقاتی با شما داشتم لطفا راهنمایی ام کنید .
  • آ.محمودی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    5 1
    سلام لطفا شرایط اخذ نمایندگی را برای اینجانب بفرستید با تشکر
  • قاسم سلیمی از تهران ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    9 3
    با سلام و خدا قوت به شما مدیر نمونه می خواستم بدانم که آیا شما در سن 28 سالگی به این نقطه که هستید فکر می کردید یا اینکه از این بالاتر یا پایین تر را در تصور اتتان داشتید. با تشکر
  • مر ضیه علیخانی ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    13 3
    با سلام لطفا شرایط اخذ نمایندگی را برای این جانب ارسال نمایید.
  • فرهاد حسن پور ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    10 3
    با سلام خدمت آقای ژاءله . لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا شرایط اخذ نماینگی در شهرستان لنگرودجهت اینجانب ارسال گردد. (ضمنا بفرمایید شیر با کیک سی سی )
  • نسیم ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    7 3
    با سلام و تشکر از آقای ژائله و عرض خسته نباشید , نسیم هستم از هشتگرد خواستار اخذ نمایندگی فروش جهت محصولات شیرین عسل هستم لطفا راهنماییم کنید.ی اینسانین یاخچیلیقی تکجه بو دونیادا قالاندی....یاشیه سیز
  • لیلا شریفی ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    10 1
    با سلام آقای زایله من 13 ماه در شعبه یزدکار میکردم با عنوان ارتباط مردمی.به دلایلی اومدم بیرون.اما برای تسویم هرروز ی بهانه میارن پدرمم فوت کرده در آستانه ازدواجم این پول واسه شما پول خردم نیس اما برای من حیاتیه توروخداکمکم کنید من واقعا نمی دونم باید به کی بگم بخدا نیاز دارم
  • نازنین رخسائی ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    7 2
    سلام روز خوش. قصد اخذ نمایندگی در اسلامشهر هستم لطفا هر چه سریعتر راهنمایی بفرمایید . تشکر .
  • ميثم ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
    6 4
    با سلام با توجه به اينكه قبلا هم اعلام كردم با وجود گذشت يك سال از دريافت نمايندگي هنوز موفق به گرفتن يخچال و همچنين اخذ قرارداد نشدم ،همچنان اين مشكل باقيست و هيچ يك از مسئولين مربوطه كاري انجام نداده اند. خواهشمندم بررسي فرماييد.
  • سجاد شکری ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    3 3
    با سلام و خسته نباشید و آرزو بهترین ها برای آقای ژاِیله و همکاران محترم.شکری هستم و تقاضای ثبت و ایجاد نمایندگی برای شهرستان اقلید فارس را دارم.شهری که در چهار راه مبادلاتی استان یزد 240کیلو متر،ابرقو ، تفت_استان کهگیلوییه و بویر احمد 160کیلو متر، یاسوج_استان اصفهان 230کیلو، شهرضا ،دهاقان،سمیرم_آباده،بوانات،خرمبید،سپیدان،شیراز،مرودشت.این شهر در شمالی ترین موقعیت فارس واقع شده است اقلید فاصله چندانی با استان کرمان برای تامین مایحتاج آنان ندارد.اقلید جمعیتی بالغ بر 120000نفر دارد.بنده مدرس دانشگاه شیراز در رشته هنر هستم.خواهشمند است تقاضای بنده را مورد بررسی قرار دهید
  • مرضیه علیخانی ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    7 3
    با سلام مجدد .این جانب قبلا هم در خواست نمایندگی کرده بودم اما شرایط اخذ نمایندگی برای این جانب ارسال نشد.لطفا توجه بفرمایید.مرضیه علیخانی.
  • براتعلی امانی مطلق ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    4 3
    جناب ژائله من متقاضی نمایندگی در خراسان شمالی(اسفراین) هستم شرایط نیروی انسانی وملکی مطلوبی دارم از مساعدت وهمکاری شما متشکرم
  • حسين مهدوي ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    6 1
    سلام 27 سالم چند جا براي كار رفتم ودانشجوي انصرافي هستم سرپرست خانواده از شركت شما تقاضا كار دارم خواهشمندم با درخواست اينجانب موافقت فرمائيد
  • الهام مددي ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    4 2
    با سلام و عرض ادب درخواست خود جهت اخذ نمايندگي شيرين عسل در استان لرستان شهرستان اليگودرز را اعلام ميدارم .خواهشمندم همكاري هاي لازم را مذبول فرماييد
  • 221218 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    6 4
    سلام مدیزیت آقای ژائله ، به نوعی شبیه مدیریت غربی است اما متناسب فرهنگ ایرانی. اجازه می خواهم در مورد شیوه های مدیریتی اقای ژائله از ابتدای شروع فعالیت آشنا شوم . ساده تر بگم چطور به اینجا رسیدید؟
  • محمد حسین ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    6 2
    با عرض سلام و خسته نباشید از قائمشهر(مازندران )مزاحم میشم 27 سالمه ودیپلم از شما تقاضای کار دارم در تهران هم آمادگی کار دارم خواهش میکنم رسیدگی کنید
  • فرهاد حسن پور ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    3 2
    با سلام خدمت آقای ژاءله و تمامی دست اندر کاران شیرین عسل . برای دومین بار خواهشمندم شرایط اخذ نمایندگی در شهرستان لنگرود جهت اینجانب ارسال گردد تا بتوانم تحت رهنمود های شما بزرگان کار آفرینی و اشتغال زایی نمایم . اجرتان با حضرت ابوالفضل (ع)
  • فرهاد حسن پور ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    6 6
    طرف نوشته بی قانونه یا چقدر گرفتین اینو نوشتین . من هیج ارنباطی با شیرین عسل ندارم جز اینکه مصر ف کنندشم . اما تا این 43 سالی که از خدا عمر گرفتم اینو فهمیدم که اگه دست بعضی هارو باز بذارن نمک رو با نمکدون می دزدن (و اون موقع خیلی خوبه) اما اگه جلوی دزدی و ... گرفته بشه با بی انصافی تهمت بی قانونی و .... می زنن. ایرانی اگه مثلا 200 نفر رو سر کار بزاره میشه بد اما ترکیه ، هند ، چین و ... که هر اشغال حرامی رو به ما می فروشن میشه دایه بهتر از مادر . من به عنوان یه کارمند می بینم که چطور بعضی ها جلوی قانونمداری می ایستن و تهمتها که نمی زنن . اگه اقای ژاءله بجای تولید، وارد کننده بود و بجای وارد کردن دلار، صادر کننده آن بود در نظر این کوته نظران خیلی خوب می آمد . بیاین چیزی که هست رو ببینیم نه چیزی که دلمون می خواد ببینیم . ایشون حداقل از آوارگی چند صد خانواده با ایجاد شغل جلوگیری کردند . (خدا خیرت بدهد )
  • طاهر عبدالهی ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    2 5
    با سلام اینجانب طاهر عبدالهی لیسانس کامپیوتر دارایی مهارتهای icdl1 و icdl2 متولد 1364 متاهل تقاضای همکاری با شرکت شیرین عسل را دارم با تشکر عبدالهی. 09149995578
  • میلاد ادراکی ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 6
    واقعا همه چیتان عالی است
  • منصوراحمدزاده ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    6 6
    باعرض ادب واحترام من تو بانه پخش دارم خيلى دلم ميخواد رو محصولات شيرين عسل كار كنم راهكار اينكه بتونم رو محصولاتتون كار كنم چيه؟
  • کریم رفیقی از اردبیل ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    3 1
    باسلام اینجانب باهزار مکافات وام جورکرده ودیه ده میلیون تومنی برای اخذ نمایندگی گرفتم تابافروش محصولات شیرین عسل زندگی بگذرانم ولیکن شرکت همسایه آریا وابسته به شیرین عسل داغ فروش ما را برسینه مان گذاشته قبلا ده درصد تخفیف رو داشت ما هم از گلوی بچه هایمون زدیم گفتیم جهنم ماهم همین کارو میکنیم.ولیکن الان آتیش زده به مالش دودمان ما . ازنون خوردن مارو انداخته تخفیف رو هیجده درصد کرده سوال هم میکنی میگن صلاح دید مدیر عامل شرکته .گناه ما چیه که آقا میخواد خودی نشون بده ومارو از نون خوردن انداخته خدا رو خوش میاد دراین وضعیت اقتصادی جامعه
  • تكلو ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    3 2
    با عرض سلام احتراماً، اينجانب ليسانس كامپيوتر و داراي 12 سال سابقه كار مرتبط نيز مي باشم لذا خواهشمند است در صورت نياز با اينجانب تماس حاصل فرمائيد. پيشاپيش از بذل توجه شما عزيزان سپاسگزار 09123448557
  • قاسمي ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    3 3
    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت پرسنل محترم شيرين عسل اينجانب با 15 سال سابقه مسئول دفتري و كار با چارگون بيش از اندازه تمايل همكاري با شركت شيرين عسل ترجيحاً‌ مسئول دفتر يا دبيرخانه را دارم . خواهشمند است در صورت نياز با اينجانب تماس حاصل فرمائيد. بااحترام 09122546790
  • امیر اسماعیل جوشایی ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    4 3
    سلام من کارم در رابطه با خرما هست چه خوب میشد از خرما یا فراوردهای خرما توی تولید محصولتون استفاده میکردین هم حمایت از تولیدکننده میشد هم محصول جدیدی تولید میشد ممنون ۰۹۳۸۹۸۱۰۳۴۷
  • پارسا ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    14 3
    سلام.این شرکت محصولات بسیار خوبی داشت.ولی امروزه کیفیت محصول هایش بسیار کم شده. من از مسئولین تقاضای رفع این اشکال را دارم. خیلی متشکریم
  • يونس حسن زاده ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    6 4
    با سلام فقط خواستم بگم ياشاسين شيرين عسل ياشاسين آقاي ژائله اگه امكان داره ميخواستم با آقاي ژائله يه ملاقات 10 دقيقه اي داشته باشم با تشكر
  • غلامرضا اقتصاد ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    4 4
    بعنوان فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی شاید بیشتر از دیگران به اهمیت فعالیتهای آقای ژائله که اتفاقا همشهری هم هستیم واقفم...بشخصه معتقدم اگر ایشان دارای مدیران لایق و متعهد و وفادار باشند میتوانند مسئولیتهای اقتصادی بسیار مهمتر و بزرگتر را با نهایت کاردانی و موفقیت اداره و مدیریت کنند....امثال آقای ژائله کم هستند و لذا افتخار بزرگی برای کسانی است که با ایشان همکاری میکنند...در عرصه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و بهره وری اگر زمینه فراهم باشد امثال یونس ژائله زبانزد خواهند بود...
  • شیوا ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    7 4
    بنده در آذربایجان باکو مشغول تحصیل فوق لیسانس طراحی هستم و11 سال است که در باکو زندگی می کنم ودر زمینه ی بازاریابی وکار خیلی حرفه ای حاضر به همکاری با شرکت شما هستم.
  • رضا نوزاد ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    4 5
    با سلام اینجانب کارشناسی شیروفراوردههای لبنی ازدانشگاه علمی وکاربردی تبریز درسال 89تمام کردم وازسال 85دریکی ازکارخانه های لبنی استان تا سال89اشتغال داشتم ونزدیک 2سال درکارخانه تولید ظروف بسته بندی مواد غذایی مشغول بودم ولی حالا 1ساله که بیکارم.از شما تقاضای کاردر واحدهای تولیدی شیرین عسل را دارم لطفا کمکم کنید.اینجانب متاهل میباشم ودرضمن در رشته کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی صنایع غذایی دانشگاه شیرین عسل قبول شدم ومنتظرجواب مصاحبه ازدانشگاه میباشم
  • jmf ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    5 4
    با سلام به ادمین امیدوارم این جمله مرا به آقای ژائله برسانید (راه موفقیت ایشان از 20 سال قبل شروع شده و امیوارم در ادامه راه همان تفکر 20 قبل را ادامه داده و به نقطه نهایی برسند با ارزوی موفقیت
  • یوسفی ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    7 5
    باسلام و تهیات خدمت برادرارجمند وگرامی ومردهمیشه درصحنه سیاسی واقتصادی ودرکل یکی ازنگینهای با ارزش اقتصاد دنیا ومایه افتخار همه آذربایجانیهابخصوص آذریهای مقیم مرکز اینجانب مدیر عامل اسبق شرکت کشتیرانی پیشگامان آذربایجان ومدیرعا مل اسبق شرکت کشتیرانی رهگشا یان mm هستم ودرزمینه حمل ونقل بین المللی اطلا عات جز ئی دارم ودرصورت تمایل شما علاوه بر رشته تخصصی خود میتوانم درسمت عراق بازاریابی ودربازارچه های مرزی حرکت نسبتا چشمگیری را انجام دهم من برخود میبالم ودست یاریتان را به گرمی میفشارم وبرخود افتخارمیدانم که همشهری مثل شما دارم. درپایان موفقیت روز افزونی را برای شما سرور گرامی وهمکاران محترمتان خواستارم . قله های موفقیت همیشه زیرپای مردان نیک هست(موفق وپیروز و خرسند باشید انشا الله )
  • فریبا عبدالهی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    11 1
    با سلام وعرض خسته نباشید.شوهر من کارشناس ارشد مدیریت اجرایی هست اما به عنوان یه کارگر ساده در خط تولید کیک کار میکنه از آقای ژائله درخواست میکنم یه فکری برا افرادی که اونجا با این مدرک و با این حقوق کار میکنن بکنه که دارن حتی انگیزه ی زندگی رو هم از دست میدن چراکه با 800تومن تواین روزگار نمیشه نفس کشید.ممنونم خداقوت
  • نوری ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    7 0
    سلام. ميخواستم بپرسم که این کارخانه که در اردبيل امتیازش خریداری شده زیر مجموعه همین شیرین عسله؟( کارخانه شیرین عسل. جاده آبی بیگلو )بعد اینکه اگه مثبته من دیپلم هستم به شدت جویای کار پدرم 4سالی هست فوت شده وسرپرستی مادرم به عهده منه وشرایطم خیلی بده لطفا اگه امکان داره شرایط اشتغالم رو فراهم کنید
  • امامی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
    4 0
    با سلام و احترام، گروه دکور و جعبه جواهر تهران از سال 1371 با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و بهزیستی تهران، ضمن آموزش افراد با معلولیت های جسمی و حرکتی، به ویژه خانم های بی سرپرست و بد سرپرست، وارد بازار تامین انواع دکور برای صنایع طلا و جواهر در سطح کشور نمود و در حال حاضر با تحت پوشش قرار دادن بیش از 200 خانم تحت پوشش بهزیستی علاوه بر تامین نزدیک به 50%نیاز بازار به دکور، انواع جعبه های کاغذی، مقوایی، چرمی، پارچه ای و چوبی نفیس را تولید و عرضه می نماید(به ویژه برای صنایع غذایی که در حال حاضر همکاری قابل توجهی با برخی از آنان دارد). لذا ضمن تقدیر از جناب ژائله، تقاضا دارم موضوع را مورد بررسی قرارداده و در صورت صلاحدید وقت ملاقاتی را تعیین نمایند تا با ارائه مستندات، ضمن کسب افتخارهمکاری، زمینه های توسعه اشتغال در کشور به ویژه برای خانم های تحت پوشش بهزیستی اما خلاق و هنرمند فراهم گردد(در صورت موافقت جهت همکاری، این گروه آمادگی دارد کارخانه ای را در استان آذربایجان غربی با آموزش و به کارگیری افراد تحت پوشش بهزیستی آن استان دایر نماید). ایمیل : info@jtd.ir سایت: www.@jtd.ir تلفن: 11-88846810-021 با احترام گروه دکور و جعبه جواهر تهران امامی
  • فرزاد درازشمشیر ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    4 1
    سلام خسته نباشید بنداز اردبیل مزاحم شدام بندبه مقدار 35هکتار ذرت علوفه دارم که درتاریخ1393/7/10 درخواهم نمود که در صورت نیاز میتوانیم برایتان ارسال نمایم
  • فرزاد درازشمشیر ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    7 0
    09147012914درصورت نیاز به ذرت علوفه به مقدار150000تماس بگیرید
  • رستمی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    6 2
    باسلام ما چهارتا خانم هستیم که به کار نیاز داریم ولی شهر خودمون کار و کارخونه خاصی نداره تا دلتونم بخواد بیکار داره از سرمایه هم نداریم هر چهارتامون هم از یک خانواده ایم می خواستم بدونم شما به کارگر زن نیاز دارین و شرایطش چیه
  • امین از نطنز ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    5 5
    سلام خسته نباشید واقعا کار خیلی خوبی هست یه مقدار تولید تاینی و سالمین را بیشتر کنین.باعث افتخار کشور هست امیدوارم همیشه موفق باشین در این کار
  • اسماعیل مرادیان ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    12 0
    باسلام احتراما باید به عرض برسانم اینجانب اسماعیل مرادیان با معلولیت جسمی حرکتی و پدر مادری پیر دیگر به نان شب خود محتاج بود وتوان زندگی را نداریم ،لازم به ذکر است اینجانب یکی از نخبگان برتر کشوری هستم ولی متاسفانه به هر جایی برای کار میروم بخاطر معلولیتم ردم میکنند و الان تنها امیدم این نامه هست شمارو قسم میدم برایم کار جور کنید جون هرکسی رو که دوس دارین کمکم کنید09366566692
  • a.k ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    10 1
    باسلام .خانم اسفهلانی مسئول محترم خانمها... لطفا در اخلاق خود تجدید نظر فرمایید همه کا رکنان از دست شما شاکی اند همه رو مثل خواهر خودتون بدونید ماه هیچ وقت زیر ابر نمیمونه///
  • ...چی بکم ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    18 0
    الان پرسنله چن تا از سالن هاشونو اونم پرسنل میان سال 4 هفته ست مجبور به کار 12ساعته کردن که ممکنه تا عیدم ادامه داشته باشه اعتراضم کردن گفتن راه باز هرکی نمیخاد میتونه بره قانون کار کجاس پس تو این شرکت
  • و....... ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    14 2
    نظرای منفی رم که درج نمیکنین
  • .... ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
    24 1
    واقعا اگه آفای ژائله خوبن و اطرافیانشون باعث بد جلوه کردن ایشون بین پرسنل میشن لطفا به قانون کار توجه داشته باشن 12ساعت اجباری کار کردن با مریضی و حق اعراض نداشتن دیگه واقعا ظلمه
  • کوروش پوریعقوب ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    8 0
    تقاضای نمایندگی استان گیلان
  • مجید طیری ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    6 0
    با سلام . آقای ژائله عزیز غرض گلایه ای بود خدمت شما که امیدوارم بدستتان برسد . بنده سه سال پیش قصد گرفتن نمایندگی برای شهرمان را داشتم که عزیزان در قسمت واگذاری نمایندگی آنقدر سنگ جلوی پایمان گذاشتند تحت عنوان طرح همسایه آریا که از خیرش گذشتیم . امسال هم حدودا دو ماه پیش مجدد همین قصد را داشتیم که با توصیه مسئولین شما (آقایان کاشانچی و قیاسوند و جدید بناب ) قرار شد عاملیت فروش بگیریم که شرایط خاصی داشت از جمله حداقل 150 میلیون پول نقد و مغازه حداقل 200 متری و ... که من با فروش هر چی که داشتم ونداشتم شرایط مربوطه را فراهم کردم و قرار شد که از طرف شرکت شما نماینده ای بیاید و امکانات ما رو تایید کند و همکاری ما با شما شروع شود . اما هر چه منتظر شدیم و زنگ زدیم از نماینده شما (جدید نباب ) خبری نشد . هر بار که تماس میگرفتم با بهانه ای مرا دست بسر میکرد حتی کار به جایی کشید که فرمودن که از امکانات عکس بگیر و به وایبر من ارسال کن .این کار را هم انجام دادم .باز هم خبری نشد تا اینکه هفته پیش پس اینکه به ایشان گفتم بابا سرمایه من خوابیده و من دارم ضرر میدم بیا ببین و تایید کن تا شروع کنیم در کمال خونسردی گفتن فعلا دادن عاملیت منتفی شده ! من با تهران و دفتر اصلی شما تماس گرفتم(آقایان کاشانچی وقیاسوند) عزیزان در کمال بی انصافی فرمودن مگه ما به شما تعهد دادیم همینه که هست سیاست شرکت اینه . در نهایت من با آقای برهانی در تبریز تماس گرفتم که ایشان قول دادن بررسی بفرمایند . حالا آقای ژائله عزیز قضاوت با شما و وجدانتان . شاید برای شما 8 تا 10 میلیون پول نباشه اما برای من یه زندگیه خواهش میکنم منو کمک کنید تا بیش از این شرمنده خانوادم نشم . طبری از شهرستان کنگاور استان کرمانشاه 09183370162
  • مریم معتمدی راد ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    4 2
    یک نمونه محصول مناسب سبد کالایی شیرین عسل از تایلند آوردم که قصد دارم مستقیما وحضورابه دست جناب آقای ژاءله برسانم .ممنون 09123044186
  • حسن صادق زاده ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    5 2
    سلام یاشاسین آقای ژائله لین تقاضای نمایندگی شیرین عسل را درغرب مازندران دارم . برای موفقیت آذریها دراین منطقه لطفا شرایط نمایندگی گرفتن را برام ارسال فرمایید
  • لی ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    9 0
    با سلام واقعا صنعت زیبایی این مقاله تاثیر زیبایی رو من گزاشت و از فردا میرم دنبال خرید کا خونه ممنون
  • شهریار صفی پور شماره تلفن 09195821968 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    7 2
    باسلام وعرض ادب در خواست خود جهت اخذ نمایندگی شیرین عسل در استان لرستان شهرستان کوهدشت را دارم خواهشمندم همکاری لازم را مبذول فرمایید باتشکر فراوان تاریخ 30/8/93
  • خانم پروانه بخشی ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    8 1
    با سلام و احترام با توجه به اینکه در بعضی استانها کارگر بسیار زیاد میباشد آ یا گروه کاریتان میل به زدن کارخانه در این استانها را دارند اگر جوابتان مثبت می باشد با اینجانب از طریق ایمیل تماس حاصل نمایید با سپاس
  • دوست ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    5 3
    با سلام جناب آقای ژائله ، تازگی ها بنده یک بسته چیپس شیرین عسل رو خریدم . واقعا دستتون درد نکنه. شما نه تنها محصولات شیرین رو خوب تولید می کنید بلکه محصولات شور رو هم خوشمزه درست میکنین. فقط اسمش یادم رفت منظورم اسم چیپستونه ولی خدا وکیلی خیلی خوشمزه بود مرسی
  • بهنام ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    7 2
    سلام.من یک کارآفرین هستم که تازه شروع به کارکردم میخواستم اگرامکانش هست باآقای ژایله برایچنددقیقه ملاقات داشته باشم.
  • مهم مهم ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    7 4
    ازمدیران از هرکسی که بزرگ نمیدونم لطفا یه فرصت دیگه به کسایی که اخراج شدن بدین لطفا چون زندگیمون داره خراب میشه و به شغل احتیاج داریم لطفا منو درجریان بزارین حتی اگه جوابتون منفیه لطفا
  • مهم مهم ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    6 4
    سلام دوباره واقعا هیچ راهی نیست؟ یعنی شما نمیبخشید؟ ما واقعا به این شغل احتیاج داریم شما میتونید مشکلمونو راحت حل کنید هر کاری باشه اشکالی ندارهلطفا کمک کنید
  • مهم مهم ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    10 4
    سلام دوباره واقعا هیچ راهی نیست؟ یعنی شما نمیبخشید؟ ما واقعا به این شغل احتیاج داریم شما میتونید مشکلمونو راحت حل کنید هر کاری باشه اشکالی ندارهلطفا کمک کنید0937105449
  • مهم مهم ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    8 2
    ببخشید 09371053449 لطفا یه فرصت دیگه بهش بدین لطفا لطفا
  • مریم ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
    12 3
    با سلام. میخواهم یک کارگاه شکلات سازی خیلی کوچولو بزنم میشه به من کمک کنید تا یاد بگیرم؟ مرسی
  • یونس رضاپورفریدیان ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    10 5
    خدمت شما جناب آقای یونس ژائله سعید آباد سلام عرض میکنم و به عنوان یک همشهری به شما افتخار و مباهات می کنم بنده اطلاعی ازموفقیتهای شما نداشتم وفکر می کردم شیرین عسل یکی ار کارخانجات آقایان داداش برادریا نجاتی و....میباشد البته از کیفیت محصولات شما به عنوان مصرف کننده کاملا مطلعم تا اینکه دیروز سر کلاس درس (کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واحدتهران شمال -دانشگاه آزاد)استاد از شما به عنوان کارآفرین برجسته یادکرد. با مطالعه تاریخچه فعالیتهای حضرتعالی ،برای شما و مجموعه تحت مالکیتتان موفقیت و سربلندی روزافزون مسالت دارم.
  • آقای گرام ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    9 2
    با سلام و خسته نباشید من به کار در شرکت شما نیاز داشتم و خیلی ممنون که در شرکتتون به من کاردادین تا احتیاج مادی خونه رو بدون نگرانی حل کنم. من خیلی تلاش کردم که به شیرین عسل بیام که به لطف خدا بیش از دو ماهه اومدم. دلیلم دانشگاهش بود چون شوق پیشرفت دارم و برای اون تلاش صادقانه میکنم چون من 19سالمه و تک فرزندم و مجبور شدم برای کمک به خانواده برم سرکار. ولی وقتی اومدم شیرین عسل گفتم میرم سرکار و هم همونجا درس میخونم و تو کارم پیشرفت میکنم.اما وقتی اومدم شرکت آدمهایی رو دیدم که تو خود دانشگاه شیرین عسل درس خوندن و لیسانس گرفتن اما بیش از ده ساله که هنوز کارگر عادی هستن.لطفا اگه بشه به این موضوع برسید و به افرادی که تو خود شیرین عسل درس میخونن ارزش بدبن تا پیشرفت کنن. و اگه امکانش هست رشته های دانشگاه رو بهتر و بیشتر کنید مثل میکانیکو.... خیلی ممنون از اینکه واس هزاران نفر کارجور کردین تا کار کنن
  • پریسا ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
    5 3
    با عرض سلام و خسته نباشید امروز با این سایت شما اشنا شدم و خیلی هم خوشحالم شوهرم میخواست واسه سراب نمایندگی بگیره نمایندگی داشت ولی گرفتن ازشون برای یه نفر دیگه بود حالا ما می خواستیم بگیرم تهران قبول نکرد اگه امکان داشته باشه یا بهمون یه نمایندگی بدید یا شوهرم بیکاره و کلافه اونو استخدام کنید متاهله 35 ساله و سابقه هشت سال کار با بیمه ممنون میشم جواب بدید با تشکر فراوان از شما
  • ناشناس ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    8 8
    شرایط اخذ نمایندگی شیرین عسل
  • نظری ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 2
    با سلام در مورد شرایط اعطای نمایندگی درتهران خیابان ری حوالی میدان قیام راهنمایی بفرمایید
  • پدرام ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    6 1
    سلام .من خیلی خوشحال شدم ک تونستم واقعا شما را بشناسم و شما و شرکت تون باعث افتخار استان ما هستین ..ببخشید یک سوال داشتم چرا اقای صادقی نیا ب همه افراد جامعه بخصوص اونایی ک از نظر پایه مالی ضعیف هستند نمایندگی پخش و فروش اعطا نمیکنند .من چند بار حضوری رفتم خدمتشون ولی گفتن ب شما نمیدیم.باید انبار و فروشگاه چند هزار متری داشته باشین .
  • علی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    14 2
    با عرض سلام و خسته نباشید به اقای ژاله.من یکی از فروشندگان شرکت هستم.راضیم.فقط تو این چند ماه اخیر خیلی بهمون فشار میارن.طوری که همه دارن استعفا میدن.خواهشن یکم رسیدگی کنید.تشکر
  • یه نفر ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
    10 5
    با سلام خدمت همه با خواندن زندگینامه جناب آقای ژاله واقعا این امید در من ایجاد شد که تو هم میتوانی درسته دوره ما با دوره آقای ژاله فرق میکنه ولی دمش گرم خیلی دوست دارم یه قراری با آقای ژاله داشته باشم تا از نزدیک ببینمش که جای بسی افتخار است ملاقات با جناب آقای ژاله همچنین جای افتخار است برای شهر خودم تبریز موفق باشی
  • سهیلا ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    10 19
    محصولات شیرین عسل از کیفیت مزه خوبی برخوردار نیستند اصلا قابل مقایسه با شکلاتهای ترک نیست خلاصه خوشمزه نیستند فقط اسمش زیاد پخش شده
  • احسان ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    5 1
    سلام کاشکی خودتون رو یه کم جای رانندهای شرکتت قرار می دادیکه شب تا صبح تو بیابونها در حال ماموریت رفتن هستن اخرشم به هدف نمیرسن پورسانت هم که هیچ 000خدا بیشتر بهت بده
  • bita ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    6 8
    محصولاتشون هم کیفیت خوبی داره و هم قیمت مناسب.من واقعا تعجب کردم که تونستم فقط با 300 تومن یه شیرین عسل خوشمزه بگیرم.قیمت هاشون نسبت به محصولات مشابه واقعا خوبه
  • ارسلان ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    2 6
    گرفتن نمایندگی انحصاری کاملادشواره.اولا"بایدسندملکی والبته ضمانتنامه معتبربانکی داشته باشی اگه یه روزم چکشون دوربشه درجاحسابتومیبندن.ولی درکل کارپخش اگه مایشوداشته باشین عالی والبته پربرکته من الان دارم این محصولاتوتواصفهان پخش میکنم.هرچنداین روزاحال وروزبازارخوب نیست.ولی درکل شکر
  • علمداری ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    2 2
    سلام اقاژ ژایله,بنده میلاد بخشایش علمداری .کارگر بخش خدمات تولید شیرین عسل هستم ,از همکا ری با شما ومجموعه موفق و بزرگتوث خوشحالم,سپاس ,من تو ایدین و شونیز هم بودم ,ولی شیرین عسل ی جای دیگس ,ب نظر من ی مکان مقدسه
  • سليماني مقدم ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    9 3
    باسلام و احترام خدمت مسئولين محترم شركت شيرين عسل:جواني 28 ساله هستم و به شدت جوياي كار،چنانچه امكان دارد حتي به عنوان كارگر مي خواهد در شركت شما مشغول شوم.لطفآ كمكم فرماييد .
  • پریسا مددی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    3 1
    لطفا شمارمو به اقای ژائله بدید کار واجبی دارم 09142170863
  • امیر ابراهیمی سرای ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    4 5
    با عرض سلام خدمت جناب آقای ژائله من خودم هم از کارکنان همین شرکتم و از این شرکت خیلی راضیم کسی که بتونه به بیش از 15000 نفر کار آفرینی کنه خود فردیه که تونسته سهم بیشتری از بیکاری رو تو استان ما یعنی آذربایجان شرقی ریشه کن کنه بازم خسته نباشید به ایشون می گم
  • بهروزمحمدزاده ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    2 3
    درودبراقای ژا‌عله ای که باعث افتخاره اگه شمانبودین عسل مارا کی میخرید ازپرسنل وکارمندان شیرین عسل اگرنیاز به عسل تنی داشتید تماس بگیرید۰۹۱۴۱۶۳۷۸۴
  • حسین بیگدلی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
    4 3
    سلام جناب ژائله بنده بیگدلی هستم برای فروش مقوا خیلی تماس گرفتم تاکنون موفق نشدم - البته همین که از این طریق تونستم با شما ارتباط پیدا کنم خیلی خوشحالم. هر چند که فکر میکنم اینقدر سرتون شلوغ باشه که فرصت نکنید عرایض بنده رو مطالعه کنید. ولی من افتخار میکنم اولا آذری هستم در ثانی یه آذری با تولید یه محصولی بتونه در جهان سری توی سرها در بیاره -به امید روزی که ایران رو فقط به عنوان صادر کننده فقط نفت نشناسند. در صورتی که نیاز به مقواهای بسته بندی داشتید حقیر در خدمتتون هستم بیگدلی 09109469019
  • فاطمه رمضانی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    2 1
    سلام اقای ژائله خسته نباشید من یک درخواستی ازتون داشتم میتونم بگم؟؟ میشه جواب منو بدین درخواست موبه خود شما‌میخوام بگم
  • یحیی شکرانه ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    2 3
    سلام وعرص ادب خدمت مدیر عامل شیرین عسل من جواانی هستم که دنبال یه لقمه نان حلال برای خانواده م هستم ولی معافیتم مانع کار کردنم میشه همین شیرین عسل بدون انکه علت معافیتم را استعلام بگیرد مانع کارکردنم شدند به گفته نظام وظیفه معافیت من هیچ ربطی بکار کردنم ندارد این همه افتخار افریده جناب مهندس اگه لطف کنند به ادمای مثل ما کمک کنند که روزی حلال کاسب بشیم ممنونشون میشیم بنده هشت سال سابقه کار بیمه ای دارم شماره تلفنم 09149212567به امید یاری جناب مهندس
  • موسوي ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    4 2
    سلام.بنده دانشجوي صنائع غذايي هسم.تنها خاستم اينه بذاريد بيايم بازديد.عاجزانه خاهش ميكنم.بزرگترين ارزوم همينه.با سپاس09012824185
  • فرشته ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    9 6
    باسلام وضمن موفقیت بیشتر برای شما من دختری ۲۲ساله هستم لیسانس مهندسی صنایع با معدل ۱۵.۵دارم .خانوادم خیلی اصرار دارن بیاااام شیرین عسل حتی شده برااا کارگری .ولی میترسم بیاام ناامید برگردم اخه من یکی از گوشامو دراثر اوریون از دس دادم ولی اون یکی کاملاسالمه .چون مشکلی نداشتم خانوادمم اصلا هیچی نمیدونن.الان میترسم بیام از تست سلامت ردم کنین اخه شنیدم خیلی سخت میگیرن ..اگه بیاام امیدی هس یا باید ناامید بشم ؟؟لطفاااجواب بدین؟؟؟
  • مرزوقی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 6
    با سلام بنده بازنشسته هستم تقاضای نمایندگی شرکت شما در شهرستان خرم آباد را دارم لطفا شرایط را برام ایمیل بفرمائید
  • سیدمهدی عابدیان ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    7 2
    سلام و خسته باشید خدمت رائیس محترم شرکت اناتا اقای یونس ژائله. میخواستم بدونم چرا در این شرکت کسی جواب گوی من نیست دوست دارم بدونم چرا جوابی در باره شکایت من نمیدن 09131588015
  • امیر حسن پور- شرکت حام ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    26 0
    با سلام اینجانب امیر حسن پور از کارمندان سابق واحد مالی پخش سراسری ایران (تهران جنوب) از طرف خود و کارمندان شرکت صنایع غذایی حام استار درگذشت نابهنگام مدیر منطقه ی محبوب و مجرّب شرکت صنایع غذای شیرین عسل جناب اقای اصغر نوروزی را خدمت جناب آقای ژائله و سایر همکاران سابقم تسلیت عرض می نمایم. و بنا به وظیفه در مجلس یادبود ایشان به تاریخ امروز 1394/09/09 ساعت 18 الی 19/30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی به همراه مدیران و دوستانم در شرکت حام آقایان فرهاد هابلی و اصغر دهقان نژاد ابراز همدردی خود را اعلام خواهیم داشت. روحش شاد
  • عبدالله گلابی ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    6 0
    با سلام آقای ژاله به هر دری زدم نشد ممنون میشم با درخواست بازاریابی بنده برای شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی موافقت کنید فقط امیدم بعد از خدا به شما خواهد بود با تشکر.
  • احمد ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    5 1
    سلام.جناب مدیرمن یک طعم جدید وخوب ساختم تابحال در هیچ جا ساخته نشده.جهت همکاری موافقتتون رو اعلام بفرمایید.
  • مهران تقی زاده ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    8 0
    آقای ژائله این یاسین ژاله برادرتان هست یا نه
  • پری بلوچ ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    3 0
    سلام من تصمیم دارم کارگاه شکلات سازی در چابهار بلوچستان راه اندازی کنم و از شما راهنمایی در این جهت خواهشمندم
  • سعید ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    4 1
    باسلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس ژاله جناب آقای مهندس اگه بای شما مقدور باشه می تونم تماس تلفنی با شما داشته باشم چشم امیدم اول به خدا بعدا به شما خواهشا با بنده حقیر یه تماس تلفنی کوتاه داشته باشین ممنونم 09142336726
  • فرزاد علومی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    6 2
    سلام و عرض ادب خسته نباشید خدمت شما سرور گرامی جناب اقای ژاله باعث افتخاره من و همه ترک زبانان هست که حضرت عالی را در جایگاه مدیر عامل شیرین عسل می بینیم تشکر و قدرانی میکنیم از زحمات شما با ارزوی موفقیت علومی هستم مدیر عامل تدبیر گستر تبریز سازنده ماشین الات شکلات.
  • سیاوش ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    8 1
    مملکتیمیزین افتخارلارینان سیز آقای ژاله
  • تقی پور ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    7 0
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای ژائله من جوانی ۲۲ ساله هستم و می خواستم وارد عرصه تولید شوم ممنون میشم باهم ملاقاتی داشته باشیم به امید دیدار
  • رامک ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    3 0
    با سلام و احترام جناب آقای ژاله زحماتی که در عرصه تولید و نو آوری داشته اید ،تحسین برانگیز است.به عنوان یک ایرانی و یک آذری از شما سپاسگزارم و به شماافتخار می کنم .شما مایه ی مباهات مملکتمان هستین. آقای ژاله ،همسر من یک کارگاه تولیدی کوچکی در شهرک سلیمی داشت که متاسفانه به دلایلی نتوانستند به تولید ادامه بدهند و در نهایت کارگاهشان بسته شد.ایشان در زمینه شغلی تولید بیسکویت و کیک مهارت و علاقه دارند.آیا به نیرو و تجربه کاری ایشان در موسسات شما نیاز هست؟
  • آرش قادری ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    5 0
    با عرض سلام و ادب اینجانب تقاضای اخذ نمایندگی شرکت شیرین عسل در شهر خود را دارم. خواهشمندم بنده را راهنمایی فرمایید
  • رسول ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    3 1
    باسلام وخسته نباشید جناب اقای مهندس : بنده به مدت یکسال است که بیکار میباشم ‌ومتولد۱۳۶۸ودارای کارت پایان خدمت میباشم وبه دلیل این بیکاری ام مادرم از فکر من دچار سکته شده ودر گوشه خانه افتاده است وپدرم هم با کارگری به سختی وبه تعداد ۵نفر امرار معاش میکنیم از جنابعالی عاجزانه خواهش میکنم این بنده حقیر را برای خدمت گزاری در شرکت خود فراهم اورید با تشکر ازجنابعالی وارزوی توفیق عمر روز افزون از پروردگار متعالی برای جنابعالی دارم
  • النا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    6 4
    باسلام وخسته نباشيد من يك سوالي داشتم اينبود كه نامزد من ليسانس مكانيك هست از دانشگاه دولتي و رتبه ي 5 كنكور بوده و جز نوابغ هستش خدمت هم رفته الان چند ماهه اومده براي مصاحبه و گفتن كه خوب بوده و دوت ميكنيم تا عيد اما تابه امروز هيچ خبري نشده و ما زندگيمون خيلي تو شرايط بديه چون نميتونيم بريم سر خونه زندگيمون اگه ميشه جواب قطعيرو بدن تا ما ببينيم روش بايد حساب كرد يانه ممنونم
  • محسن ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    10 3
    درود به غیرت وشرفت همشهری
  • امیر محمدیاری ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    4 0
    سلام جناب آقای مهندس ژاله یابهترهست بگم پدردلسوزگرامی که اشتغال زایی کرده اید وبه جوانان فرصت داده اید.جناب آقای مهندس ژاله من جوانی 27ساله دیپلم متاهل ویک دختریکونیم ساله دارم والان یک سال است بیکارم وبه کارخانه شما مراجعه کردم ولی متاسفانه بخاطر قند خون وفوت مادرم چشمام یکم ضعیف شدن وبه این دلیل نتوانستم درکارخانه شما مشغول به کاربشم ازجنابعالی تقاضای کمک دارم که به من این فرصت را بدهید که در هر زمینه ای که شد در کارخانه شما کار بکنم و تا خانواده ام را با پیدا کردن کار خوشحال کنم و بیشتر از این شرمنده خانواده ام نباشم بی صبرانه منتظر خبر شما هستم 09391052534 این چندمین بار است که پیام میدهم امیدوارم این دفعه فرجی حاصل شود به امید خدا و به لطف شما یا علی.
  • بابک روحانی ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    2 0
    با سلام خدمت آقای ژااله بیشتر از ده بار به آدرس ایمیل شرکت ایمیل زدم با خانم خدادادی صحبت کردم هر بار ایشان گفتند که برای صحبت با شما ایمیل ارسال کنم و طرح خودم را توضیح دهم تا بعد از مطالعه وقت ملاقات در نظر بگیرند که متاسفانه تماسی گرفته نشد در نهایت با تماس مجدد با خانم خدادادی متوجه شدم که ایمیل های من را اصلا نخوانده اند!!! به هر جهت ، طرح من نوعی بسته بندی است که نمونه آن به هیچ وجه در ایران وجود نداردندارد . این نوع خاص بسته بندی برای سس ، شکلات صبحانه و کره عسل کار برد دارد ..سس های کوچکی که در فست فود ها استفاده می شود همگی یک شکل و از نظر بسته‌بندی ایراد دارند ..در زمان استفاده مصرف کننده تمامی محتویات بسته خالی نمی شود ، به سختی باز می شود و امکان کثیف شدن دست مصرف کننده وجود دارد ..اما طرح بسته بندی بنده هیچ کدام از این مشکلات را ندارد
  • بابک روحانی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    3 1
    با سلام در ایمیل قبلی در رابطه با بسته بندی سس گوجه فرنگی (یک بار مصرف) مخصوص فست‌فودها شماره تماس خود را فراموش کردم 09307703820
  • محرابی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    6 0
    باعرض سلام و تبریک سال جدید.خانمی با مدرک کارشناس حقوق و چهل سال سن. علاقمند به محصولات بی رقیب شما وکار نیمه وقت در شعب غرب. ارزوی بهترینها در سال جدید.
  • محرابی ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    7 0
    باعرض تبریک سال جدید.از علاقمندان محصولات بی رقیب شما هستم.خانمی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق.حدود چهل سال سن.علاقمند به کار نیمه وقت در شعب غرب .به امید موفقیت روز افزون محصولات شما در سال جدید.منتظر پاسخ همکاری
  • خلوصی ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
    6 0
    سلام.ببخشین من اسفند ماه فرم پیدا کردم فعلا تماس نگرفتین.خواستم ببینم کدوم ماه تماس میگیرین.من نیاز دارم بکار .نمیتونم منتظر بمونم
  • فاطمه ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    9 0
    سلام میخواستم بدونم استخدام خانم کی شروع میشه من اسفند ماه فرم پر کردم
  • نادری ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    4 4
    سلام .خدمت اقای ژایله وتبریک به این پشتکار ،من نظرهای اکثر دوستان را خواندم ،نمیدانم جنابعالی وقت میکنین بخوانین یا نه ،یا اصلا برایتان اهمیتی دارد یانه ،ولی همین مردم طرفداری محصولات شیرین عسل هستن وهمه مصرف کننده ،ولی هرچه شرکت بزرگتر بی رحمتر من گله دارم همسر من یکی از کارکنان این شرکت هستند وهم خودم هم ایشوت تعصب عجیبی به این شرکت داشتیم وداریم وعمسرم دلسوزانه برای شرکت کار کرد همه فعالیتی انجام دادن ولی بایک اشتباه درسته کمی بد شد ولی چنان خردش کردن که نگو زمانی که فروش بالای داشت کسی تشکر نکرد کسی پاداش نداد ،ولی زمان اشتباه چنان کوباندن که نگو ،او فمرهای بزرگی دارد ای کاش به او فرصتی میدادین یا وقتی برای ملاقات .شرکت شما به چنین دلسوزانی واقعا نیاز دارد .ای کاش بخوانید وجواب بدهید ،هرچند میدانم بیهوده فکروخواسته ایست .شما کجا وجواب دادن به ما کحاست .زمان حال همسر من مانند زمان ۲۰سال پیش شماست که کسب اورا نشناخت و‌‌‌‌‌ای کاش خود شما به یاد انزمان فرصتی بدعید پشیمان نمیشوید
  • malihe ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    12 1
    niaz be kar daram va sharayetam ra bayad hozoori begam.mamnoon misham tamas begirin.09304656436
  • malihe ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    5 0
    slm.aghaye zhaale shomaro be khoda harfamo bekhoonid.mikham bahatoon harf bezanam ya telphoni ya hozoori.mamnoon09304656436
  • هد ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    10 2
    با سلام همه خدای بزرگو قدرتمندو رها کردین چسبیدین به این
  • maliheh ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    4 0
    slm.mishe begin estehkdame khanoom az key shoroo mishe...mamnoon
  • maliheh ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    6 0
    slm2bare.mishe ba agaye zhale harf bezanam?
  • کارگر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    10 3
    آقای ژایله لطفا از این به بعد در تلویزیون شعار ندید بیکاری نیست بیعاریه من یکی از خانمهای کارگر شما هستم دو ماه هست از کار بیکارمون کردید قصد بانکها واجازه خونه ام مونده صاحب خونه ام بیرونم میکنم شعار های شما حالم رو بهم میزنه پول شما رو هم کور کرد
  • مینا ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    5 1
    سلام.خانم کارگر که نوشتین از پرسنل شیرین عسل هستین.میتونم باهاتون در مورد شیرین عسل سوال بپرسم.منم فرم پر کردم فعلا تماس نگرفتن
  • مینا ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    10 0
    اگه به این سوالات جواب داده نمیشه چرا همچی صفحه ای گذاشتین؟همه به نوعی نیاز دارن میان سوال میکنن
  • maliheh ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    8 0
    سلام.بانظرمیناخانوم موافقم صفحه روگذاشتین اماهیچ تماسی هیچ پاسخی نمیدین من قبل عیدرزومه خودموفرستادم کارگزینی مثلاتونوبت باشم چندبارم نظر وسوال گذاشتم چندین بارم تماس گرفتم باشرکت اماهیچ خبری نشده وهمش میگن جذب نیرونداریم خواستم بااقای ژاله صحبت کنم یاتلفنی یاحضوری که نشدیعنی نذاشتن مگه چی میشه 2کلمه باادمای سطح پایین حرف بزنیداقای ژاله؟؟؟من دختری23ساله هستم بامدرک دیپلم که بنابه دلایلی مشکلاتی واسم پیش اومده ودنبال کارم خیلیم دوسدارم اونجاتوشرکت شماکارکنم که قسمت نشد.امیدوارم یکمم به دوروبریاتون نگاکنید.خیلی ممنون باتشکر م.ا09300981824
  • maliheh ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
    14 1
    ضعیف کشی هنرمردانی است که دردام قدرت افتاده اند...
  • daniz ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    8 1
    سلام میشه بگین استخدام خط تولیدازکی شروع میشه
  • سید محمد حسینی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    10 0
    18 ماه برای پخش سراسری کار کردم ولی بی دلیل اخراج شدم اقایی که مدعی حقوق کارگرات هستی اشکال نداره 6 ماه بعد از گرگان زنگ زدن واسه افتتحاح فروشگاه کمک خواستن فروشگاهتونو برج 3 خرداد ماه تحویل گرفتن اول برج 6 که کار شروع میشد دوباره اخراج شدم اینم اشکال نداره ولی وقتی از مدیر مسعولی که گذاشتی میپرسم چرا اخراجم کردی جوابی نداشت و فقط بهم گفت دیگه دیگه مسخره تر از این جواب هیچ جای دنیا نیست عاشق شیرین عسل بودم ولی حالا حالم از همتون بهم میخوره
  • احمد محمدی کاشانی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    3 0
    با سلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی ،از شرکت شیرین عسل برای اجاره ملکی تجاری در شهر قم به اینجانب مالک مغازه مراجعه و پس از مذاکرات و دریافت اسناد ،پیشنویس قرارداد با توافق تنظیم شد،و قرار شد در تاریخ 30/2/95 پول پیش طی چکی پرداخت و قرارداد نهایی شود،متاسفانه در تاریخ مقرر خبری از نماینده شما نشد،و با پیگیری واسطه (بنگاه املاک)مشخص شد شرکت بعد از حدود یکماه منصرف شده است،جناب ژائله به زیر مجموعه خود تذکر دهید برای حرفشان و مردم احترام قائل شوند، موفق باشید.با تشکر احمد محمدی کاشاني
  • علی ج ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    4 1
    با سلام فوق لیسانس حقوق هستن و تقاضای کار در گرگان را دارم با تشکر علی جهانیان 09123115057
  • مهدی تاخته ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    2 1
    بنام مهربانترین و بی نیازترین و تنها روزی دهنده همه مخلوقات حضور مدیرعامل محترم شیرین عسل جناب آقای یونس ژائله سعدآباد با سلام و احترام باستحضار می رساند حضرتعالی با تمامی افتخاراتی که تا بحال برای خویش و میهنمان کسب نموده اید و این جای تشکر بی پایان از زحمات شما است ولی ای کار در گزینش نیروهایی که از قبل و از هم اکنون با مجموعه عظیم و پرافتخار شیرین عسل همراه شما هستند کمی با ذربین می نگریستید تا متوجه شوید که بعضی از همکاارن شما به اسم شما اما در واقع پلی از شما جهت پییشرفت ظاهری خویش برپا ساخته اند و ای کاش در سیستم نظارتی و حراستی خویش پرقدرت تر عمل نمایید تا خدایی نکرده شیرین عسل و تلخ عسل تبدیل نشده و همچنان مانند سابق در اوج باشد به خاطر همین است که بنده با وجود رشته تحصیلی خویش که اصلا سنخیتی با محصولات غذایی به ظاهر ندارد اما در باطن به همه علوم مربوط است (حقوق) وارد سیستم و در اصل وارد حلقه پرافتخار حضرتعالی شدم البته فعلا در سمت نگهبان که نه شب دارد و نه روز و نه تعطیلاتی دارد و نه روز کاریش و در اصل همه وقت خویش را در طبق اخلاص گذاشتم تا بتوانم گوشه ای از بار سنگین و پرافتخار مدیریتی موفق مثل حضرتعالی را بر دوش کشم اما صد افسوس که در ابتدای عرایضم گفتم برخی از همکاران و مدیران شما آن نیستند که باید باشند چرا که باید آن باشند که هستند و البته اگر چنین می شد در کنار شما نمی توانستند خود را جای دهند و امیدوارم روزی فرا رسد که همه کارکنان و بخصوص مدیران مانند جناب آقای متقی فر - نقی پور و بابازاده در کنار شما هستند الگو برداری کرده و مدیر موفق و لایق چون شما را همیاری کنند. با تشکر فراوان از اینکه صبر و حوصله نمودید و کلمات این بنده سراپا تقصیر را خواندید متشکرم مهدی تاخته
  • مهدی تاخته ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    11 0
    بسمه تعالی با سلام و احترام حضور جناب آقای ژائله و مدیران محترم صنایع غذایی شیرین عسل اینجانب مهدی تاخته با تمام سختی های بدور استخدام و مراحل پرخرج مجموعه فوق توانستم در کوتاه ترین زمان مراحل استخدام را طی کرده و علاوه بر روال طولانی استخدام شرکت فوق در سمت نگهبان با مدرک کارشناسی حقوق آن هم با شرایطی چون بدون تعطیلات - 12 ساعت کار در دو شیفت کاری - با شرکتی بدون دوربین های مدار بسته و نکات امنیتی - با اکثریت همکارانی که هر لحظه به فکر دور زدن نگهبانی بودند مشغول به کار گردم اما بدلیل عدم مدیریت صحیح از سوی دو مدیر همزمان شرکت قم و برخورد سلیقه ای مدیران مربوطه و با بهانه های بچه گانه هر روزه شان متأسفانه نتوانستم بیش از دو هفته با شرکت فوق همکاری داشته باشم و یک روز که در خودروی خویش مقابل نگهبانی از فرط خستگی و آنهم با چشمان بیدار و هوشیار لحظه ای دراز کشیدم تا نگهبان بعدی بیاید و ساعت خروجم را بزنم متأسفانه با یکی از مدیران که متأسفانه اصلا نماز صبح نمی خواندند با کلمه اخراج روبروی شدم و تمام خستگی ام مجبور به خرورج از شرکت فوق شدم. البته شکی نیست که خدایم روزی رسان همه عالم است اما باعث بانی این گونه مدیریت که قدر نیروهای متخصص و سالم را نمی دانند را به خدا واگذار می کنم با تشکر فراوان از مدیریت محترم و برخی مسئولان دلسوز چون آقایان ژائله - متقی فر - بابازاده و نقی پور مهدی تاخته - 14 - 3 - 1395
  • مخمدصادق رزق جو ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    8 3
    با سلام . جناب اقای ژائله فقط میتوانم بگم خسته نباشی . شما موجب غرور و عظت ما کارمندان شیرین عسل هستید . از اینکه کارمند شما در شهرستان زاهدان هستم افتخار میکنم . دست شما درد نکنه که موجب سربلندی تمامی ما میباشید . دوستتان داریم . پرسنل شعبه زاهدان
  • سمیرا شریف زاده ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    7 6
    با عرض سلام و احترام بنده سمیرا شریف زاده هستم از صندوقداران شیرین عسل .نزدیک به دوسال است که دراین شرکت مشغول به کار هستم.بسیار راضی و خوشحالم که در کنار این دوستان کار میکنم .من هنوز موفق به زیارت آقای ژائله نشده ام و از آرزوهای بنده است که با ایشان هم صحبت بشوم.واز ایشان به خاطر ساختن همچین بستری برای فعالیت من و امثال من تشکر کنم.من در کنار همکارانی چون آقای محرمی عزیز و آقای کاویانی محترم مشغول به کار هستم که از الگوهای بنده میباشند..آقای ژائله به امید زیارت شما به انتظار مینشینم و دوست دارم که در کنار شما رشد کنم وبزرگ شوم.آقای ژائله میدانم برای من وقتی ندارید به همین دلیل ضمن آرزوی سلامتی برای شما خواستار دیدارتان هستم .تلاش من برای رسیدن به هدفم روز به روز بیشتر خواهد شد .به امید دیدار
  • فرزاد ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    10 0
    من سال 92 استخدام شده بودم متاسفانه مدیرای بی رحم این شرکت منو پس از یک ماه کاری حکم اخراجمو دادن دستم اونم به خاطر درد زانوم اون خدانشناسا گفتن نمیتونیم بهت دیه بدیم.
  • Reza mikaeili ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    9 2
    باعرص سلام وخسته نباشید خدمت جناب مهندس ژاله خدا پدر مادرتو بیامورزه وب شما طول عمربا عزت بده.
  • sm ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    5 5
    باعرض سلام بنده دررشته مهندس علوم وصنایع غذایی تحصیل کردم وهشت سال هم درکارخانجات صنایع غذایی شاغل بودم بدترازاین صنعت هیچ صنعتی وجودندارد چون مدیرهای بسیاربی کلاس وحاجی بازاری داره که صبرآدم تموم میکنن.
  • اسکندری ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    8 1
    این شیرین عسلم دیگه شورشو در آورده.بهمن فرم پر کردم فعلا خبری نیس استخدام ندارن بگن نداریم مسخره ها
  • اسکندری ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    3 2
    من الان نیاز بکار دارم چند ماه دیگه میخوام چکار
  • خواجوی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    1 1
    با سلام لطفا درخواست قبل من در رابطه با ساخت برنامه ی شیرین عسل روی سایت نمایش داده نشود فقط پاسخ به پست الکترونیک خودم ارسال شود.متشکرم
  • لیلا فتحی ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    8 2
    با سلام و خسته نباشید.اینجانب در حدود دو هفته پیش شکایتی بابت یکی از محصولات شرکت شما از طریق تلگرام به نمایندگی شما در تهران ارسال نمودم.خانمی به منزل اینجانب مراجعه کردن و نمونه مورد نظر را ازمن گرفته و ساک دستی حاوی تعدادی از محصولا شما را به من دادن بر خلاف میل بنده .ولی با اصرار ایشان تحویل گرفتم.ولی هنوز جوابیع شکایت من را نداده اند.در حالی که به خاطر وجود نایلون در محصول هیت شما دختر یک سال و نیم ای من تا حد مرگ پیش رفتند.لذا خواهشمندم شکایت بنده را رسیدگی نمایید و جوابگوی باشید. خیلی ممنون
  • م.ا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    1 3
    سلام.میدونم فایده ای نداره امامیگم اقای ژاله 15ملیون که براشماچیزی نیس استخدام که نشدیم چی میشه یه کمکی بهم بکنیدکه پدرم زندانیه وبانک بهم فشارمیاره.15ملیون نخواستم هرچی که کرمته لطف کن
  • رجبلو ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    1 0
    سلام باعرض خسته نباشی به شما من متقاضی کار هستم دیپلمه ودارای پایه یک به خاطر آگهی شما در اینترنت پیگیر شدم · از گلستان
  • مهدی رزقجو ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    7 1
    سلام آقایای ژاله ,من از فروشندهایه شعبیه چابهار بودم و بلیل مشکلات خانوادگی ترک کار کردم ,والانکه از خانمم جداشدم در زاهدان در خانیه پدرم ساکن هستم و دارایه یک پسر هفتساله هستم ,ه بازگشت به کار زدم اما تأیید نشده خوااااهشمندم کمکم کنید من چندسال سابقیه کار در شرکت شمارو دارم لطفا کمکم کنید,ممنونم ,09372887579
  • علی حبیبی ارباطان ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    3 3
    باسلام خدمت جناب آقای ژاله شنیدم قصداجرای طرح بزرگ تولیدی درزمینه گاوداری صنعتی در شهرستان هریس دارید درصورت صحت این موضوع زمینهای زراعی درروستای ارباطان جهت اجرای طرح بسیار ایده ال هستند اماده همکاری وهمراهی با جنابعالی میباشم حبیبی 09141030128
  • حسنی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    1 3
    سلام اقای یونس ژائله شعبه کرمان واقعا افتضاحه . زمان اقای همپیایی بهتر بود ولی از زمانی که اقای دروگر امدن بدتر و بدتر شده لطفا رسیدگی کنید
  • رامین ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    6 3
    باسلام اقای مهندس ژاله من چندین سال هست که فرم پرمیکنم ولی تماس نمیگیرن برای کارچون اشنا ندارم شایداین دلیل میشه خودم هم سرپرست خانواده هستم فرزندبزرگ خونه پدرم فوت نموده به خاطرخدااگه امکان داره منومشغول کنیددرکارخانه مرسی 26ساله ازتبریز09351142891
  • ابوالفضل قاسمی لو ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    3 1
    به نام خدا سلام خدا قوت به شماو تمامی کارکنان ایده ای داشتم در رابطه با بسته بندی محصول که. برای هرمحصول کلمه ای انگلیسی بامعنی ومتفاوت کناربسته بندی چاپ کنید
  • نامور ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    7 0
    باسلام و خسته نباشید میخواستم بدانم ایا اقای یونس در تبریز به سر میبرند اگر اینطور هست میخواستم دیداری با ایشان داشته باشم چون فرمودند کار افرین هستند من هم پیشنهادی برای ایشان داشتم ممنون از لطف شما
  • سبزیان ( فنی مهندسی الکتروصنعت ) ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    4 0
    با عرض سلام و احترام ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای شما و مجموعه پرتوان تان باعث خرسندی است که ایرانی به ایرانی بودن خود ایمان داره و با همت ثابت کردید هرچیز ناشدنی در ایران شدنی است البته به همت والا و اتکا به ایزد حق فنی مهندسی الکترو صنعت این افتخار را دارد به عنوان رقیب بزرگ دو کشور صنعتی بزرگ دنیا یعنی آلمان و سویس در دنیا اقدام به ساخت قالب های پانج فویل و فویل کاغذ و پلی استر نماید و قطع وابستگی صددرصد را ایجاد نماید لذا باعث افتخار هست که در زمینه دستگاه و قالب پانچ کاغذ های کورنتو ( کاغذ بستنی قیفی ) خدمتگزار شما باشیم در صورت نیاز رزومه کاری تقدیم می گردد که نشان دهنده تاییده عزیزان همکار می باشد . ارادتمند شما مهدی سبزیان 09125681609
  • م.ه ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
    3 0
    با عرض سلام و ادب. واقعا محصولات شیرین عسل بی نظیری هست اما نمایندگی منطقه شمال فارس بجای محصولات شیرین عسل ، محصولات بابانا . شیرین بخور . آدرین و به یک به مشتریان ارائه می دهد
  • جمال قادری ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
    2 1
    با عرض سلام و خسته نباشی من یک جوان تازه کار هستم و از شما درخواست یک نمایندگی را از جناب عالی دارم
  • بهنام بهمن نژاد ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    3 1
    ضمن عرضه سلام. اینجانب بهنام بهمن از بندر عباس در مرکز شهر مغازه ای نو ساز به متراژبیش از 100مربع میباشد طی تماس باشرکت جناب اقای مطلبی برای عرضه مستقیم درخواست دادم که ایشان فرمودند باید با نمایتده بندرهماهنگ شودولی متاسفانه بیش از 40 بارتماس گرفته شده ولی هربار با ایشان اقای خارا نماس گرفته شده به بهانه های مختلف شانه خالی نمودند
  • بهمن نژاد ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    5 0
    از جنابعال خواهشمند است در اسرع وقت پیگیری ودستورات لارم رامبذول فرمایید. جسارتن پیشنهاد داشتم وقتی نماینده شما در بندر عباس یا هرشهر دیگری مسئول تائیید فروشگاه میباشندچون چون در فروش نماینده شما تاثیر میگذارد همکاری ننماید09171651823
  • مسعود از اصفهان ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    5 2
    باسلام.به آقای ژاله وتمامی همکارانی که در گروه صنعتی شیرین عسل مشغول به فعالیت میباشند.گله ای دارم از دفتر فروش اصفهان اینجانب در حدود ۶ ساله که محصولات شیرین عسل راپخش میکنم شهرستان نجف آباد وحومه تابه حال نشده است که چکهای من برگشتی داشته باشند ونقد هم خیلی خرید دارشتم.ولی مسیٔولان در برخورد با عمل کرد من ،اعتبار چکی من را تازه کم کردن.اگر امکانش هست تذکری به مسیٔولان بدهید تادر مورد اعتبار اینجانب تجدیده نظری داشته باشند.ازتون ممنون میشم .خیلی خیلی تشکر از آقای ژاله .
  • سعید ابراهیمی ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    8 1
    به نظر بنده آقای ژاله فردی موفق و به آرزوی خود رسیده هستند.ولی یک مسئله بارز که بهش باید پرداخت این است که در این شرایط و وضعیت اجتماعی ما جوانی میتواند یک چهارم موفقیت آقای ژاله را بدست آورد جواب کاملا واضح است همه دوست دارن پیشرفت کنن کار کنن ولی بستر موجود نیست باید قبول کنیم.
  • خانم عابدیtygnjh ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
    8 3
    سلام اگه اقای ژاله به فکر کاراشتغازایی هس اون همه شعارمیده پس چراکارکنان خانم سالن ابنبات روهمه ساله 6ماه به6ماه تعطیل میکنه این همه ادم نیازدارن چرابه فکرکاراون زحمت کش هانیس حرفامون روبه کی بگیم
  • رضاجبارزاده تقاضا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    2 0
    سلام اينجانب رضاجبارزاده مسن ليسانس معماری متولد 69 دارای یک فرزند خواهشمندم تقاضاي همكاري با شركت شيرين عسل را دارم با تشکر09142198807
  • س م ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    2 0
    من علاقمند کار در شرکت شما هستم فرم هم پر کردم ولی تماس نگرفتن خواهشمندم اگه میشه منم استخدام بشم باتشکر فراوان از آقای ژائله و همکاران 09149226994
  • حسن اسمعلی مقدم ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    4 0
    با سلام خدمت شما آقای ژائله وکلیه پرسنل زحمتکش واحد تولیدی شیرین عسل.من حسن اسمعلی مقدم دارای دیپلم تاسیسات هستم.میخواستم خدمتتون عرض کنم که من مهر ماه 95 فرم پر کردم.وآبان ماه با من تماس گرفته شد که جهت تکمیل مدارک مراجعه کنم به کار گزینی شرکت.من هم بلافاصله صبح روز بعد با مدارک مراجعه کردم به کار گزینی.اما متاسفانه بعد طی مراحل قسمت بهداشت اضهار نظر داشت که بنده اخلال در ستون فقرات پشت گردن دارم.واین موضوع باعث رد صلاحیت بنده از استخدام در شرکت شما شد.من چندین بار با مسعول بهداشت صحبت کردم که من هیچ مشکلی از این بابت ندارم وواقعا هم ندارم میخواستم عاجزانه خواهش کنم به موضوع این حقیر رسیدگی بشه من واقعا به کار احتیاج دارم و هر قسمتی که شد آماده کار هستم.اگه میشه این لطف و در حقم بکنید.با تشکر.
  • بهزاد ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    6 3
    باسلام خدمت جناب آقای مهندس ژاله وخداقوت من ازتون یه درخواست داشتم من دوسال توشرکت شماکارمیکردم وبه دلیل مشکل شخصی که داشتم نتونستم بیام وترک کاربهم زدندواخراجم کردندومن ازاون موقع به بعدافسرده شده ام آخه خیلی به کارم وابسته بودم توراخدایه کاری بکنیدمن برگردم توشرکتون ازتون خواهش میکنم درخواست مراردنکنید.
  • بهزاد ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    6 2
    سلام اقاى ژائله من در اصفهان قبول شدى شيرين عسل همه كارهارو انجام دادم فقط براى چك ٤٠ ميليون تومان موندم اگه لطف كنين اگه ميشه به پخش سراسرى شيرين عسل من سفته هر مبلغى باشه ميتونم پرداخت كنم خونه هم مال خودم هست فقط نميتونم چك جور كنم اگه ميشه لطف كنين بجاى چك بفرماييد سفته بگيرن از من ممنون ميشم 09133094715و 09162327518
  • بهزاد ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    3 0
    سلام خسته نباشين اين تقاضايي كه ما مينويسيم رو اصلاً بدست اقاى ژائله ميرسه يا يكى دو نفر اومدن نوشتن بقيه هم مثل من با هزار اميد كه اقاى ژائله حرفمون رو بشنوم اومدن اينجا تقاضاشون رو نوشتن ايا اين تقاضا ها بدست اثاى ژائله ميرسه؟ اگه نميرسه هم لطفاً اعلام بكنين كه كسايي كه ميان شماره تلفن ميذارن به اميد زنگ زدن از طرف دفتر شيرين عسل نشينن ممنون ميشم اگه جواب بدين كه اگه بدستشون ميرسه يا نه بقيه هم بخونن و متوجه بشن تشكر و نماز روزهاتون قبول و خسته نباشين
  • محمد حسین ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
    8 0
    بنام خدایی که امثال آقای ژائله را ژائله کرد.....آقای ژائله سلام.امیدوارم این متن منو بخونید تابدونید که در سرتاسر کشور عزیزمون کسایی مثل من هستن که بدون اینکه نیاز به کار شما داشته باشن وبدون اینکه دست شکسنه ای زیر سر شما داشته باشن به شما افتخار میکنن...در دیدگاهها ونظرات بالا اکثرا خوندم که یانیاز به کار دارند ویا خیلی کم انتقادی کرده اند اما بنده فقط وفقط میخواهم دورادور ازشما تشکر کنم وبهتون افتخار کنم......تشکر برای اشتغال زایی برای جوانان امثال من وافتخار میکنم بهتون برای اینکه انسان بزرگی هستید...آقای ژائله من بخاطر علاقه زیادی که به زندگی بزرگانی مثل شما دارم زندگینامه خیلی ها رو خوندم.کسانی امثال آقای سلیمانی..آقای پایداری..آقای سلطان حسین فتاحی..آقای شاهرخ ظهیری..آقای خلیلی و.....وخود شما.......آقای ژائله من به یه چیز اعتقاد دارم که نمی دونم درسته یانه...اونم اینه که یه انسان مث شما در طول عمر50 ساله خود به تنهایی وروش عادی نمی تونه به این همه موفقیت واین همه پول وسرمایه دست پیدا کنه مگر اینکه فقط وفقط وفقط برگزیده خدا باشه.....درسته اقای ژائله....من نظرم اینه که همون طور که در دین ما انسانهای برگزیده ای از طرف خدا داریم مثل امامان معصوممون درزمینه های دگه هم بایستی انسانهای برگزیده ای باشند تادیگر انسانها مخصوصا جوانان از انها الگو بگیرن....من نظرم اینه که اینشتن یه برگزیده از طرف خدا بود وگرنه هرکسی اینشتن نمیشه....من میگم کارل بنز یه برگزیده از طرف خدا بود وگرنه هرکسی کارل بنز نمیشه....من میگم بیل گیتس یه برگزیده از طرف خدا هست وگرنه هرکسی بیل گیتس نمیشه.....من میگم شما یه برگزیده از طرف خدا هستی در زمینه اقتصاد وکارآفرینی وگرنه هرکسی آقای ژائله نمیشه....وهمه اینا واسه اینه که انسان در طول تاریخ همواره در همه زمینه ها حالاچه دین ...چه تجارت...چه فرهنگ...چه اقتصاد وغیره نیاز به الگو داره پس کسایی مثل شما الگوی ما هستن ومن وامثال من بهت افتخار می کنیم آقای ژائله.....من نظرمو خیلی ساده ومختصر گفتم حالا چند نفر با نظر من موافق باشن یا مخالف برام مهم نیست من بااحترام به تمام نظرات دیگران فکر خودم ونظر خودم رو در رابطه با شما گفتم وبهش ایمان دارم وتا زمانی که زنده ام به شما وامثال شما چه در ایران وچه در سرتاسر دنیا علاقه دارم وافتخار میکنم بدون اینکه نیازی به کار شما ودم دستگاه شما داشته باشم......آقای ژائله امیدوارم روز به روز موفق تر باشی وهیچ گاه خدارو فراموش نکنی وفراموش نکنی که خدا شماروبه این جایگاه رسونده .....پس شکر گذارش باش ........امیدروارم این متن من رو یه جورایی بشه که خودتون بخونید نه کارمندتون ویا مسئول روابط عمومیتون واین هم بخاطر اینه که بدونید هستن کسایی که از شما دور هستن وشماروندیدن وبه پول وکار شما نیازی ندارن ولی به شما افتخار میکنن مثل من........موفق باشی دوست من........محمدحسین از رفسنجان
  • فرهاد ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
    6 0
    سلام آقای دکتر من از کارکنان فنی فاز بودم چندین خط تولید را جمع وجایش کاپ کیکوجافا را راه انداختیم دچار عارضه قلبی شدم با دخالت اقای غلام بشیری با آنکه پزشک متخصص اعلام ادامه وبهبودی را نموده بودند اخراج شدم من مدیرانی مانند غلام راکه نان بری میکنندوبا آبروی ملی ومعنوی شرکت بازی میکنندرا بخدای واحد میسپارم شما مالک میلیارد دلاری هستین مدیری چون غلام در شان شیرین عسل نیست
  • مژگان اکبری ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
    5 2
    سلام خدمت برادر عزیزم آقای ژائله من یه پسر دارم فوق لیسانس شیمی 29 ساله بیکار /متاهل،مومن و با وجدان فوق العاده بیدار و هوشیار آقای زائله من از خرم آباد لرستان پیام خدمتتون فرستادم عاجزانه از شما برادر خیر و دلسوز که خداوند نگاه مهربانش را به شما کرده است تقاضا مندم که در صورت امکان با توجه به رشته تحصیلی فرزندم ( فوق لیسانس شیمی ) ایشان را در شرکت خود برای رضای و خشنودی خدا بر سر سفره بیکرانتان که خداوند آن را برای شما گسترانیده جای دهید /این آخرین امید م بعد از خدا به شماست
  • حسین فیروزی پارس آباد مغان ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
    7 1
    سلام موفق باشی از تلویزیون از زبان خودتان شرح حالتان را شنیدم بهت افتخار میکنم یاشاسین آذربایجان و آذربایجان اوغلو یونس ژائله
  • maral ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
    1 0
    سلام خدمت آقاى ژائله من خانم ٣٤ساله تحصيلات دانشگاهيم ندارم كلا بيكار و كسى هم براى كمك و راهنمايى ندارم اگر بتونيد كمكم كنيد و راهنمايى ممنون ميشم مارال از كرمان
  • جواد شفیعی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    10 0
    به نام خدا .اقای ژاله من نه از کار کنانتون هستم نه جیز دیگه .نه میگم خوش به حالتون نه چیز دیگه چون خدا شما خدای منم هست .فقط فقط یه درخواستی از شما داشتم که ای کاش کارگرهای که کار میکنند رو ساعت کاریشون رو کم کنید یا نفر اضافه کنید کارگرها خسته نشند .الان من یه دوستی دارم که تو شرکت شما کار میکنه که از بس خسته میشه نمیتونه در منزل روابط زنانشویش رو انجام بده # شاید حرفم خنده دار باشه ولی این یه موضوع به اجتماع یه ضرری داره .حالا من کاری با پیشرفت شما یا مزه شکلات شما کاری ندارم فقط فقط درخواستم اون بود .مدرک تحصیلی ندارم فقط خواندن و نوشتن بلدم و تونستم با یه گوشی اندروید که قیمتش 200 تومانه و با داشتن یه ایمیل به شما حرفم رو بزنم
  • مهدی عینی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    3 0
    باسلام خدمت مدیرعامل شرکت شیرین عسل جناب آقای مهندس ژائله.اینجانب مهدی عینی با مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی ومتولد 66درحال حاضر نزدیک سه سال سابقه کار در شرکت بهنوش ایران دارم وبنده علاقه ای در کار کردن شیرین عسل هستم وحتی مدارکمو در دفتر مرکزی تهران دادم ولی اطلاع رسانی برای کار کردن اعلام نکردنند از حضرتعالی خواهشمندم درصورت امکان همکاریهای لازم را برای مشغول به کار شدن در دفتر مرکزی تهران را مبذول نمایید .باتشکر مهدی عینی از تهران وشماره تماس09129470714
  • سلیمان مرادی نیا ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    3 0
    باسلام یک پیشنهاد عالی اقتصادی
  • سلیمان مرادی نیا ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    1 0
    یک پیشنهاد عالی اقتصادی
  • مجیدمحمدی ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    1 3
    باسلام وعرض ادب بخدمت جناب اقای مهندس یونس ژائله بنده مجید محمدی معلول(قطع.کامل.پای.چپ)فردی فقیروبی بضاعت بوده وبعلت مشکل مالی(بدهی)که دارم یکسال است که نمیتونم زن وبچه.هام رو ببینم دوپسربچه4-7ساله دارم که باتقاضای طلاق همسرم زندگی بنده حقیرازهم پاشیده میشه خودم دربدروخانواده بی سرپرست که درعین حال به مسائدت مالی نیازمبرم رادارم. باتشکر محمدی:شبستر.تسوج.روستای غلمانسرای 09148074947:0412588404
  • محمود مهرمنش ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
    7 0
    با سلام خدمت دوستان اولا در مقاله کل گردش مالی شکلات را ۱۳۴ میلیارد و سهم ایران را ۵۰۰ میلیون قید کردین که سهم ما از این بازار کمتر از نیم درصد یا حدود سی وهفت صدم درصد نه پنج درصد. دوما دوستانی که درد دل کردن آخه مگه اینجا و این متن متعلق به آقای ژائله است یا ایشون هر روز صبح و ظهر و عصر میاد نظرات و مشکلات شما رو میخونه بابا کمی فکر کنیم.
  • سهيلي ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    11 0
    با سلام ساعت كاري زياد كارگران با حجم كار زياد واقعا كارگران را در تنگنا گذاشته خواهشمند است است ترتيب اثر بدهيد .
  • انسیه عین بادی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
    3 3
    با سلام امروز واسه اولین دفعه چیپس شرکت شمارو خریداری کردم وداخلش موجودی شبیه ملخ دیدم واقعا جای تاسف واسه شرکت به این معتبری
  • x ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    6 1
    سلام اقای ژاله،من یکی ازکارگران اناتابودم که بعدهفت سال خدمت ازانجااخراج شدم ان هم به دلیل اینکه با خانم نجاتی درسالن حرف میزدم که مسئول سالن تهمت زد که توداری زیرابم رو میزنی.حالابیکار با یک مادر پیر هیچ درامدی نداریم تو شرکت شماهم فرم پرکردم ولی دیگرتوانایی کارهای سخت را ندارم از شمامرد بزرگوار تقاضای کمک دارم ممنون از لطفتون
  • اسماعیل عبداللهی ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    2 0
    سلام آقای ژائله بنده به مدت چهارسال درفازسه شیرین عسل کارکردم به دلیل مشکلات زندگی استعفادادم اما الان بیکارم دوباره اومدم فرم پر کنم اجازه ندادند خواهشا دستور فرمایید مرا دوباره استخدام کنند تااخرعمردعاگویتان هستم
  • ابراهیم ابراهیمی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    4 0
    سلام سلام بزرگوار خداوند انشاالله عمری طولانی وبا عزت برای جنابعالی عطا فرماید امروز از یک دوست شنیدم باوجود از کار افتادگی ودریفت حقوق از تامین اجتماعی هرسال عیدی به حسابش واریز مینمایید سپاس ای مظهر انسانیت وکسی که دراین عصر بوی انسانیت می دهید سپاس ویاشاسین ائلین یاراشغی ابراهیم از اورمیه
  • حمادی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
    2 0
    سلام سلام اقای ژائله خسته نباشی من درهتل کایاکارمیکنم یک پولی داده بودیدبدن کارکنان خیلی به جاش افتادمشکلات زیادی دارم توروخدااگرامکان داشته باشه کمک کنیدخیلی ممنون حمادی
  • خانم.ر ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    4 1
    سلام جناب مهندس ژائله وقت شما که بخیر هست انشاءالله همیشه بخیر وخوشی باشه.چون خیلی زمان صرف کردین تا به این وقت خوش وخیر برسید.در شهرستانی زندگی میکنم که یکی از فروشگاهای شما اینجا فعال وتعدادی جوان مشغول بکار هست.شادی در نگاهشان موج میزند من با اینکه خودم بیکار وحتی جویای کار هستم تنها دغدغه‌ ام بیکاری دیگر جوانان است وهر وقت جوانی را جایی مشغول بکار می بینم شادم. راستی جناب مهندس یک مکان عالی برای شعبه دوم فروشگاه شیرین عسل در شهرم مد نظرم هست ک سوددهی و درامد عالی میتواند نصیب شرکت کند.
  • سعید میرزایی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    7 1
    مرد واقعی یعنی آقای ژائله.هرکی ایشونو ندیده و نمیشناسه من خوب میشناسم.شک نکنید مردیه که خود خدا بهش افتخار میکنه
  • ماهپا خانوم ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    4 0
    محصولاتشون حرف نداره خیلی خوشمزست بقیه محصولات ایرانی اصلا خوشمزه نیستند
  • مهدی حسینی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    9 0
    سلاماقای مهندس ژاله من بیکار هستم زیر دیپلم راهنمایی هستم وببکار هستم امکان داری منرا استخدام کند باتشکر ممنون منتظر جواب ش
  • اکبر عظیمی ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
    2 0
    باسلام جناب آقای ژائله ومسئولین محترم شیرین عسل، شما که واقعادرهمه زمینه ها(تولید،کارآفرینی،صادرات و.....) زحمت کشیده اید وواقعا قابل تقدیر وافتخار هستید.یه فکر عاجل ومهم براجایگزینی روغن های ترانس واشباع شده درمحصولات تولیدی ،خصوصا کیک وبیسکوییت بنمایید چرا که حفظ سلامتی مصرف کنندگان وعدم مشارکت در بیماری آنان به هر نحو ممکن از همه چیزمهمتر واولا تر است که متاسفانه تاکنون به آن توجهی نشده.
  • سیدحجت مرتضوی ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    1 0
    سلام اقای مهندس اگه میشه منم بیام کارخونه کار کنم تو کار وخش کار کردم هشت سال سابقه کار دارم 09147807935
  • محمود همایی فر ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    7 0
    سلام خدمت شما اقای ژایله بنده در شرکت شیرین عسل شعبه قم مشغول کار بودم که در قسمت انبارداری که یکی از کارکنان دست به دزدی از محصولات انبار زد رییس شعبه هم به کارکنان گفت یا باید به مقدار اجناسی که دزدی شده از حقوق کارکنان کم شود یا اخراج میشوید از کار و من هم زیر بار زور در ایم این وضع اقتصادی نمیتوانم بروم چرا کسی که گناهی نکرده باید تاوان بدهد من و تعدادی از کارکنان امضا ندادیم و ما را اخراج کرد من از شما تقاضای رسیدگی دارم بنده الان دوماه بیکار شدم و هرجا میروم شرط سن دارد و من را استخدام نمیکنند خواهش از شما دارم به این موضوع رسیدگی کنید من بعد از خدا امیدم به شماست
  • رزمی ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    4 1
    با سلام و عرض ادب خدمت جناب اقای مهندس ژائله من چهار ماه پیش اومدم شرکتتون فرم پر کردم و مدرک دیپلم و فوق دیپلم و همچنین لیسانس رو دارم توی رشته برق صنعتی و همکارانتون گفتن نمیشه گفتن چون شما عینکی هستین جناب اقای مهندس من از خدمت شما میپرسم عینکی بودن ایا جرمه گناه من چیه که عینکی شدم بخدا خیلی علاقه دارم تو شرکت شیرین عسل کار کنم حتی حاضرم با مدرک دیپلم هم بیام تو خط تولید کار کنم ولی متاسفا نمیزارن تو روخدا یه کاری کنید منم بتونم بیام اونجا استخدام بشم و از لحاظ وضع اقتصادی هم جز کم درامد ترین اقشار جامعه هستیم یه لطفی در حقمون کنید یه عمر دعا گوی شما و خانوادتون هستم.
  • عبی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    2 2
    با سلام و خداقوت به جناب آقای ژائله جناب مهندس در حالی که من اصلا به شما نیازی ندارم ولی باز همیشه آرزوی سلامتی و موفقیتی بیش از پیش برای شما دارم شما عامل ایجاد شغل درمیان جوانها شده اید و هزاران نفر از شرکت شما روزیشان را در میارن ولی جز اینها شما محصولاتی با کیفیت دارین که من خودم شخصا به خودم افتخار میکنم که یک هموطن و همشهری آقای ژائله هستم درود خداوند همیشه پشت سر شما و خانواده محترمتان باشد آرزویم این است که روزی آقای ژائله رو از نزدیک ملاقات کنم کریم پور از تبریز
  • حجت نسترنی ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
    2 2
    سلام جناب اقای مهندس بنده فرم پر کزدم شسرین عسل سبلان اما هنوز ترتیب اثر ندادن با اینکه نیرو میخوان اما هیچکس تو استان خبر نداره کی بر میداره شرکت با تشکر09372917676
  • سید محمد نوردادگر رزمنده 8 سال دفاع مقدس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    3 4
    باسلام اقای مهندس ژائله احتراما اینجانب را در اتاق بازرگانی باشما دیدار داشتیم ودر موقع انتخابات که 15 نفر دوستانم به شما رای داده ایم و بعلت اسیب بذیری از جنگ تحمیلی مختصری مطالبم با شما درمیان گذاشتم طی یاداشت شما مبنی بر اینکه فرزند شما بنام سید هادی نوردادگر را حتما استخدام کنید انجام نداده اید و شما باید به عهد خود وفادار باشید در استخدام فرزندم کارگزینی شما گوتاهی کرداه است وبه ارمانهای مقدس در کوتاهی کردهاند لطفا دستور مجدد صادر فرمایید . التماس دعا رزمنده 8 سال دفاع مقدس از تبریز قهرمان تلفن 09148640558 09373405674
  • عیوضی ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    5 7
    سلام و خسته نباشید آقای ژائله بنده لیسانس کامپیوتر دارم و برای استخدام در فروشگاه زنجیره ای آریا شهرستان میانه فرم پر کردم ولی چون معرف پارتی نداشتم منو استخدام نکردن بنده حاضرم حتی در یکی شهرهای منطقه یک شرکت شما استخدام بشم.با تشکر فراوان
  • فرزانه ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    8 6
    استخدام شیرین عسل کی شروع میشه
  • حامد نیکرفتار سعیداباد ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
    3 6
    با سلام واحترام این جانب حامد نیکرفتار سعیداباد و افتخار میکنم با که جناب اقای مهندس یونس ژاله سعیدآبادهمشهری هستم
  • رضایی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    5 1
    سلام مدیرعامل محترم شیرین عسل مفتخریم هموطنی کوشاوموفق همچون شمااقای ژایله داریم.من خانومم و37سالمه عاشق شغل وصنعت شماهستم اگرمقدوره خواستم راهنمایی بگیرم جهت راه انداختن نمایندگی شیرین عسل درشهرپرندتهران.مطمعنا اینجاپرند خیلی ازهموطنان عزیزمون نیازدارن که ازمحصولات شمااستفاده کنند.خواهش دارم با تقاضای بنده موافقت بفرمایین وراهنماییم کنین چکاربایدبکنم واقدامات لازمه چی هست تاباکمال میل نمایندگی محصولات خوبتون درپرند راه بیندازیم.منوهمسرم منتظرجواب شماهستیم .من اهل اردبیل هستم ساکن پرندتهران .باسپاس
  • رضا دادمان ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    4 2
    با درود و سلام خدمت همه ی همکاران عزیزم در خانواده بزرگ و محترم شیرین عسل خداقوت میگم به همکارهای عزیزم در لاین ۳ اراک دیروز حدود ۴۰۰۰ هزار نوشیدنی اسکای فقط طمع انگور قرمز فروختیم...... احسنت به همه همکاران در شیرین عسل اراک شعبه ۳
  • امیررض قرهجه سعیداب ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    12 2
    اگه یکی یه طرح کشاورزی داشته باشه کمکش میکنین
  • امیر ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    9 1
    سلام به همه دوستان من یه جوون ۲۰ ساله تبریزی با دیپلم ریاضی و فیزیک هستم و خیلی دوست دارم تو شرکت شیرین عسل کار کنم و از دانشجویان دانشگاهش باشم و شدیدن هم به این علاقه دارم ولی یه ایراد دارم اینه که معافیت پزشکی چشم دارم لطفا منو راهنمایی کنید تا بتونم به ارزوی شغلیم برسم ۰۹۱۴۵۲۹۶۵۷۴
  • مهدی هاشمی بنی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
    6 1
    باعرض سلام خدمت اقایه ژائله من مهدی هاشمی که در سال ۹۶ به خدمت شیرین عسل درامدم تا سالسال ۱۳۹۷ مشغول به کار بودم جناب اقایه ژائله من مشکله خانوادگی داشتم من یک پسر ۳ساله دارم درطول این یکسال که ویزیتور در بخش لبنیات اصفهان بودم رتبه اول در فروشندگی راداشتم جناب ژائله من مشکل خانوادگیم خیلی هاد بود طوری که داشت منجر به جدای میشد ومجبور به نگهداری از بچه میشدم دسته اخر که چاره ای نبود مجبور به تسویه شدم چون کسی نبود بچه را نگهداری کنه که تسویه بنده دربرج ۸ نود هفت انجام نشد به شکر خدا زندگیم به حالت خوبی برگشته جناب ژائله تورو خدا اگر میشه اگر میشه دستوری بدین بتونم برگردم چون من بچه سرراهی نیستم که برم تو هر شرکت چون سواد فروش را تواین شرکت یاد گرفتم اگر میشه خوشحالی دوباره به خانواده بدهید وبا برگشت به کارم موافقت کنید قسمت لبنیات شعبه اصفهان بودم بیکارم نگذارید زندگیم دوباره سر بیکاریم از هم بپاشه التماس میکنم خواهشن 09372621745
  • مهدی هاشمی بنی ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
    9 2
    سلام وارز ادب خدمت جناب دکتر ژائله جناب دکتر چهار روز پیش تمام مدیران با برگشت بنده موافقت کردن در اصفهان وتهران وتبریز که در سیستم موجود هست حتا بازرسی که تماس گرفتن با بند وبهم نامهایه سوپیشینه وعدم اعتیاد وطب کار دادن که نامهاش موجوده ولی فرداش از شرکت اصفهان شعبه لبنیات تماس گرفتن وگفتن اقایه مردانی قبول نمیکنه جناب ژائله چرا قبول نمیکنه اقایه مردانی بخدا تو سیستم موجود هست همه روئسا تائیدکردن که نامهارا بهم دادن بخدا بعداز چهار روز هنوز به خانومم نگفتم چون اگر بفهمه سکته میکنه جناب دکتر لطفا عنایتی فرمائید بتوانم به کارم برگردم حداقل پیشه همسرم خجالت زده نشم یه فرصت دیگه بهم بدین خواهشا خواهشا خواهشا جناب ژائله چرا هیشکی زورش به اقایه مردانی نمیرسه چرا تائیدیه رویسا مورد قبول اقایه مردانی نیست جناب ژائله خواهشا اگر میشه دستور بدین برگردم به کارم منم یه ایرانیم بخدا اگر برگشت بکارم بخوره تا اخر عمرم تا اخرین قطره خونم سرباز شیرین عسل میمانم بازم از جنابعالی درخواست عاجزانه دارم اجازه برگشت بکارم را بدهید خواهشا خواهشا خواهشا
  • مهدی هاشمی بنی ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
    6 0
    باعرض سلام خدمت جناب اقایه ژائله جناب دکتر تورو خدا جوابما بدین تورو خدا بابرگشت به کارم موافقت کنید هنوز اومیدم به خداست که شاید غیر ممکن ممکن بشود کاش 09372621745
  • حسین عرفانی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    5 0
    چرا کیفیت وبسته بندی محصولHiTشرین عسل از صدر درصد به صفر رسیده در مغازه ها میگین نه از یه مغازه خرید کنید.
  • سعیدعلیشاهی تبریز ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
    7 1
    باسلام.درودبرشمامدیرتوانمندشرکت شیرین عسل افتخارآذربایجان.خواهشمندم حدود۱۷ماه درسال ۱۳۷۶درشرکت شیرین عسل افتخارهمکاری درقسمت تاسیسات داشتم وباتوجه به شرایط سختی زیان اورکه موردتاییداداره کارقرارگرفته .ولی به رای بدوی شرکت شیرین عسل اعتراض کرده که حدود۶ماه بلاتکلیف ماندم.لذاخواهشمندم ازآن مقام عالی بارای اداره کارموافقت نماییدتادعاگوی شماباشم.ارادتمندسعیدعلیشاهی تبریز۰۹۱۴۹۱۰۷۸۵۷
  • Adish artin adish@gmil.com ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    9 1
    سلام اقای ژائله چرا تو شرکتهای شما انقدر راحت مردم و بیکار میکنن از عید شوهرمو بیکار کردن یه روز از صبح تا غروب دفتر مرکزی رفتیم کلی التماس کردیم اقای شفاهی قبول کرد همسرم برگرده سرکار ولی اقای صفری مدیر شرکت قبول نکرد ۵ ماهه شوهرمو بی دلیل اخراج کردن توروخدا یه کاری کنید بخدا بچه کوچیک دارم مستاجرم.۰۹۲۱۵۴۷۳۹۱۲
  • راستی ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    4 0
    سلام امکان اخذنمایندگی برای شهر دمشق کشور سوریه وجود داره؟شماره تماس بنده09146400623
  • محمد آزاد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    7 0
    آخه چرا رسیدگی نمیکنین به این کارگرای دو شیفته بخدا گناه دارن اصلا وقت استراحتشون خیلی کمه
  • حسین شاکر ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    2 3
    با عرض سلام خدمت دکتر اینجانب حسین شاکر هستم از پارس اباد مغان که دراستخدام هم در مرحله اول وهم دوم شرکت کردم ولی به خاطر شرایت سن فراخان نشودم بنده متولد ۱۳۶۴ هستم ودیپلم وگواهینامه تراکتور وپایه یک دارم حازرم درهر کار کار کنم حدا کارکری به خدا برای به دست اوردن روزی خانواده ام در مشکلم ای کاش برام کاری می کردی ممنونم.۰۹۱۴۷۰۵۸۰۸۴
  • محرم نعمتی ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    10 3
    سلام من دارای سه فرزند معلول ذهنی هستم ازجای درآمد ندارم خانمم مریض شده من بااین وضع گرانی چه جوری زندگی کنم قبلان کار میکردم روزی بچهایم را طعمین میکردم امروز تلویزیون نشان میداد گفتم به خاطر خدا پیام بدم شاید راحلی پیدا شد به خاطر بچهایم
  • morteza raey ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
    1 1
    مدیریت محترم شرکت شیرین عسل جناب ژائله مفتخریم از وجود شما جنابعالی که باعث افتخار هستید اینجانب مرتضی راعی کارشناس حسابداری هستم 25 سالمه دارای سوابق کاری با مدرک کامپیوتر و سابقه مدیریت فروش ء تسلط کامل به شبکه های اجتماعی و آفیس جوانی فعال با روحیه انرژی کاری بالا و مسولیت پذیر در صورت نیاز به امور مالی "کار حسابداری یا کمک حسابداری مفتخرم برای آماده همکاری با تشکر و سپاس راعی 09012735890
  • l.kazemi1990@gmail.com ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 1
    باسلام جهت اخذ نمایندگی شیرین عسل در سلیمانیه عراق و اربیل و کرکوک و.. درخدمتم ۰۹۳۶۲۶۰۲۵۴۸
  • محمدرضاصفرزاده کالمرزی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    2 1
    سلام من محمدرضاصفرزاده کالمرزی بامدرک کارشناس حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی و باسابقه ۱۴ سال و ۲۸ روز در سازمان انرژی های نو ایران با کار متصدی دفتری دفتر روابط عمومی به مدت ۱۰ سال ودر شرکت شبکه گستران خوارزمی باسمت سرویس کار به مدت ۴سال و ۵ ماه کار کردم والان از شما مدیریت محترم درخواست کاربابیمه دارم در صورت امکان یاریم کنید شماره تماس ۰۹۱۲۵۲۶۲۶۲۹
  • Mostafa ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    4 2
    سلام جناب ژاله میدونم فرد موفق و بزرگی هستید درخواستم فقط این بود تقاضا دارم یک ربع وقتتون رو بگیرم البته اگه در خواست من حقییر را قبول کنید ممنون خدانگهدارتون.09330453003
  • الناز ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 1
    سلام آقای ژایله امیدوارم همیشه ازصحت وجودبرخوردارباشید ازشمادرخواستی دارم من خواهریکی از کارگران مراغه ای شماهستم ازشما خواهش میکنم عاجزانه که کارگران مراغه ای فاز۳رادوشیفت نکنین تواین وضعیت کرونابدون سرویط نمیتونن بیان راه هابسته هستن بدون سرویس مجوز خروج نمیدن از شهر .توروخدا خودتون رسیدگی کنین تو شرکت کسی گوش نمیده
  • ماهیدحسین زاده قنادها ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    6 0
    باسلام وخلاصه کارشناس حسابداری وبیکارهستم نمایندگی میحواستم واسه قزوین کمی هم سرمایه دارم
  • سیدعلی موسوی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    14 2
    با سلام خدمت شما و ارزوی موفقیت روز افزون .من یک طلبه هستم وشغل دولتی ندارم مشغول تبلیغم اما بیشتر اوقات روز بیکارم علاقه مندم نمایندگی محصولات شیرین عسل را داشته باشم البته مغازه ثابت هم دارم.در منطقه پاسداران که یک منطقه پرجمعیت هست.اگر مصلحت بدانید بنده را راهنمایی فرمایید09143169417
  • حسین ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    7 5
    با سلام . استخدام خط تولید کارخانه در تبریز چه زمانی انجام میشود لطفا جواب بدین .
  • اوجاقی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 2
    میشه یه خواهشی از اقای زائله بکنم
  • هما جلیلی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    10 0
    سلام وقت بخیر وعرض ادب واحترام خدمت اقای دکتر ژائله عزیز وهمه بزرگوارانی که در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات شیرین عسل وقت وانرژی میگذارنداینجانبه مخترع فرمول جدیدی در زمینه شکلات ونوعی بیسکوبیت هستم وراغب هستم که با شرکت حضرتعالی قرار داد ببندم چنانچه راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم تلفن همراه 09136502965
  • مجتبی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 5
    سلام ، چه برنامه ای برای مغان دارید ، استفاده از نظر کارشناسان اهل فن کشاورزی یا ، خود محوری ...؟
  • خالق فروتن ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    سلام و عرض خسته نباشید لطفا کسی راهنمایی میتونه بکنه که چطور میتوان با آقای یونس ژائله تماس گرفت خیلی مهمه.این شماره منه اگه کسی راهنمایی کنه یه دنیا ازش ممنونم.۰۹۱۷۳۲۱۰۰۰۳
  • یونس مهری ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    باسلام خدمت جناب آقای ژائله احتراما به استحضار میرساند بنده یونس مهری از تبریز درخواست نمایندگی درآذربایجان باکو را دارم فلذا از آن مدیر توانمند خواهشمند است در صورت صلاحدید یا قرار ملاقات حضوری یا تلفنی جهت اخذ نمایندگ را در شهر باکو ایجاد کنیم امکانات در شهر باکو مغازه 60متری وشریک تجاری خوب دارم
  • محمدچگینی ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    0 0
    سلام وخسته نباشید.قصد اخذ نمایندگی در شهر قزوین را دارم.لطفا مسافدت فرمایید.موبایل09127815093
  • فهیمه محمودزاده ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    3 0
    با سلام خدا قوت خدمت جناب آقای ژاءله بنده خیاط هستم تقاضا داشتم اگه موافق باشین در تهیه یونی فرم شرکتتون سهیم باشم ممنون مبشم اگر در خواستمو قبول کنین با تشکر
  • مولایی ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    2 0
    اگه خودندید یه پیامم بدید برانمایندگی