بیستمین شماره ماهنامه "اقتصاد سبز "به صاحب امتیازی و سردبیری مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر شد .

سرمقاله این شماره که با عنوان کشاورزی  و بودجه 92 و به قلم سردبیر نوشته به تحلیل آخرین وضعیت بخش کشاورزی  قبل از تصویب بودجه 92 پرداخته است .

در بخشی از این تحلیل آمده است :" .... به راستی در چنین فضایی آیا سکانداران بخش کشاورزی توانسته اند از قدرت چانه زنی خود در احقاق حقوق کشاورزان و بخش در بودجه 92 استفاده کنند و یا به مثابه از دست رفتن ساختمان شیشه ای که به راحتی و با اهمال کاری بسیار صورت گرفت ،‌این بار نیز باید در بودجه سال 92 کل کشور توشه ای دیگر برناکامی های تاریخی بخش کشاورزی در جذب اعتبارات و سرمایه گذاری های زیر بنایی بیافزاییم ؟!...."

جزئیات و نحوه تخصیص تسهیلات اعطایی از صندوق توسعه ملی به کشاورزان ،‌شایعه های بی اساس وجود جلبک و نیترات بالا در آب های معدنی ،‌کدام شغل به اندازه کشاورزی دو میلیون سال قدمت دارد ؟ تعلل سیاستگزاران عامل اصلی کاهش مصرف سرانه لبنیات ،‌صاعقه گرانی بر پیکر خشکبار ایرانی ،‌سر نخ های تغذیه ای برای محافظت از بدن در برابر آلودگی هوا، شعار خود کفایی گوشت پشت دیوار بلند تامین علوفه ،‌امکان کشاورزی بر روی مریخ ،‌ دوئل هزار و میهن و اوج رقابت در گروه نوشیدنی ها ،‌کشاورزی شهری بر روی بام ،‌تولید ژله با طعم گل گاوزبان و زنجبیل ،‌قرار گرفتن کلیه داروهای گیاهی در فهرست  بیمه،‌ رموزی که چاپ را برگ برنده شرکت های صنایع غذایی می کند،‌کومبوچا محصولی مفید برای همه رده های سنی، ‌ویژه توانمندی های کشاورزی استان سمنان ،‌سرگرمی های کشاورزی و... از جمله اهم مطالب این شماره" اقتصاد سبز " است.

علاقمندان جهت مطاله منظم این ماهنامه می توانند با شماره تلفن 66557704 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 22616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =