نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رییس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی اگر راست می‌گویید در برابر غول واردکننده برنج بایستید نه برنج‌کاران شمالی.

عبدالوحید فیاضی در نطق میان دستور امروز مجلس با تبریک میلاد امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، گفت: 9 دی از آن رو اهمیت دارد که به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد. دروغ بزرگی که منفعت‌طلبان و قدرت‌طلبان و دگراندیشان نظام پشت آن سنگر گرفتند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود رهبر عزیز انقلاب راز فتنه‌گران برملا شد. آیا ریش سفیدان افتاده در دام فتنه پاسخی برای این اقدام خود دارند؟ خوب است عنابه‌کنان به دامن نظام برگردند.

وی با نقد آمارهای دولتی، گفت: مردم پس از شنیدن آمارهای کذایی کاهش نرخ تورم و رشد اقتصادی به آن می‌خندند. آقای رییس‌جمهور به آمارهای تکنوکرات‌های نفوذ کرده در بدنه دولت با دقت بیشتری توجه کنید. ببینید یک میلیون معلم آزادیخواه کشور چگونه در حال زندگی کردن هستند. اگر سعادت این کشور را می‌خواهید به داد وزارت آموزش و پرورش برسید. 11 میلیون نوگل این کشور تحت مدیریت معلمان و مدیران این وزارتخانه آینده این کشور را می‌سازند. به چه علت نظام رتبه‌بندی معلمان در پستوی دولت بایگانی شده است؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در سوالی از رییس‌جمهور پرسید آقای روحانی برای کشاورزان و برنج‌کاران چه کردید؟ امروز ما با کمبود شدید آب و فقدان سد روبرو هستیم، حال چطور می‌توانیم قطب برنج کشور شویم؟ با واردات تاریخی برنج چطور می‌توان انتظار چنین چیزی را داشت. آقای رییس‌جمهور با این حرف‌های شما حتی یک علف هرز نیز از زمین کشاورزان کم نمی‌شود.

وی ادامه داد: آن وقت توقع دارید زمین‌های کشاورزی خود را تغییر کاربری ندهند. یک نفر وزیر جهاد کشاورزی را از خواب بیدار کند. تخریب بناهای مجاز و غیرمجاز استان در حال انجام است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطقش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فساد و مسائل مربوط به نظام بانکی، گفت: هشدار تکان دهنده رهبری درباره نظام بانکی و فساد نباید فراموش شود. مبارزه با فساد فقط در حصار همایش‌ها می‌ماند. آقایان محترم مبارزه با فساد مبارزه با نفس دنیاطلبانه است و با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد.

فیاضی خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: استان مازندران و شهرستان‌های نور و محمودآباد که تفریحگاه تهرانی‌ها و همه مردم کشور است جمعیت شناور سنگینی را در خود جای داده است با این وجود کمربندی‌های استان همچنان نیمه کاره هستند. کاری برای کمربندی رویان و کمربندی سرخ رود انجام دهید.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد تا بیمارستان‌های نور و محمودآباد را به بودجه و امکانات بیمارستانی تجهیز کنند.

وی در تذکری به وزیر نیرو خواستار تقویت پروژه آب و فاضلاب شهری در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و احداث سد لاستیکی در استان متبوعش شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای آموزش و پرورش و کشور خواستار تداوم پیگیری دلایل شهادت معلم شمالی در استان سیستان و بلوچستان شد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت نیز خواست تا عملیات اجرایی گازرسانی به شهرستان‌های مختلف استان را در دستور کارش قرار دهد.

منبع:ایسنا
کد خبر 231f79fb6c6b4add80d24bcc6f31dd06

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =