۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

شرکت آریس کاله بستنی یخی لواشک (آلو) را تولید و به بازار عرضه نموده است.

این بستنی طعم منحصر به فرد لواشک آلو را دارد. شبنم همایونی مدیر روابط عمومی گروه صنایع غذایی سولیکو گفت: این بستنی با برند جیتو به بازار عرضه و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت .
ایشان عنوان کردند: تمامی بستنی‌های یخی کاله با نام تجاری جیتو با طعم‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. این بستنی با طعم آلو تولید و در بازار موجود است. از ویژگی‌های این محصول احساس طعم لواشک با همان طعم شوری آن در حین استفاده است. همین ویژگی باعث متفاوت ‌شدن آن و حس طعم طبیعی و واقعی محصول را دارد. همایونی در ادامه افزود: برای معرفی این محصول شرکت، سمپلیگ‌هایی را در ایام نوروز در شمال کشور برگزار و بستنی یخی لواشک را به مصرف‌کنندگان ارائه کرد.
در ادامه لانچ محصول شرکت آن را به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها به‌صورت محدود ارائه و با درنظر گرفتن اتمام محصول و تقاضای بیشتر شروع به تولید و عرضه آن به صورت گسترده کرده است. بستنی یخی لواشک (الو) با برندجیتو برای اولین بار در ایران تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان آن قرار گرفته است.

کد خبر 23300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوروزی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    1 0
    با سلام واحترام. اسم تجاری جیتو در طبقات مختلف جهت برنج- غلات - قند- شکر- حبوبات- و بسته بندی کالاها در سال 1391 به نام اینجانب به ثبت رسیده است درصورت لزوم و صلاحدید آن شرکت محترم ، آماده همکاری و انتقال این نام میباشم . شماره تماس : 09123853284
  • ماهان بهرامی ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من از همه خوشمزه ترش اینه http://021021.ir/product/72353/jito