فود پرس – جلسه اعضای هیات مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به منظور انتخاب  دبیرکل کانون فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ما، پس از کناره گیری ابوالحسن خلیلی دبیر کل سابق کانون در سال گذشته تعیین دبیرکل کانون به اصلی ترین موضوع بحث های فعالان صنعت غذا به ویژه بین دبیران انجمن های صنایع غذایی تبدیل شد.

بنابر این گزارش از میان گزینه های موجود مجید افلاکی، علی موحد، رضا باکری، مانی جمشیدی، پیمان فروهر وکاوه زرگران به عنوان گزینه های پیشنهادی برای تعیین دبیر کل معرفی شدند که با توجه به بررسی های انجام شده و عدم تمایل برخی گزینه ها به نظر می رسد مجید افلاکی، دبیر انجمن صنفی صنایع فرآورده های گوشتی و علی موحد، دبیرکل اسبق کانون انجمن های صنفی صنایع غذایی ایران و دبیر سابق انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات جدی ترین گزینه های تصدی گری سمت دبیر کلی کانون خواهند بود.

به عقیده برخی از دبیران انجمن های صنایع غذایی انتخاب علی موحد به سمت دبیر کلی کانون با توجه به تجربیات و سوابق وی می تواند به انسجام بیشتر کانون منجر شود اما از سوی دیگر انتخاب موحد مخالفان سرسختی نیز دارد  به طوری که مخالفان، این انتخاب را رجعت کانون به گذشته می دانند و می گویند نباید دبیر کل اسبق کانون، دوباره دبیر کل شود زیرا کانون نیازمند حضور افراد جدید و دمیدن هوای تازه است.

اما در این میان جدی ترین گزینه مجید افلاکی است که خیلی ها به واسطه سالها حضور در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به او لقب «بانکدار صنعت غذا» داده اند و معتقدند حضور او می تواند  به بسیاری از دلخوری ها و دروی گزیدن ها پایان دهد و طیف جدیدی از فعالان صنعت غذا به کانون خواهند آمد. او همچنین ارتباط بسیار خوبی با سردمداران انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و پیشکسوتان صنعت غذا  به ویژه شخص دکتر سید محمد حسینی رییس هیات مدیره انجمن دارد و می تواند انتخاب وی پایانی بر اختلافات چند سال اخیر کانون و انجمن علوم و صنایع غذایی باشد.

حال باید منتظر ماند و دید فردا هیات مدیره کانون کدام گزینه را بر صندلی دبیر کلی کانون خواهد نشاند.   


 

کد خبر 23351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راوی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    6 0
    شاخصه های بسیار مهم دبیر کل کانون عبارتند از: 1- دانش تخصصی و آشنایی کامل با صنعت غذا 2- کلان نگری در دیدگاهها و برنامه کاری 3- ترجیح منافع کلی بر منافع صنفی و فردی