فود پرس - بیست و دومین شماره نشریه «اقتصاد سبز» به صاحب امتیازی و سردبیری مهندس محمدرضا جمشیدی و مدیر تحریریه ای مانی جمشیدی منتشر شد.

«11 توصیه کلیدی به وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم» عنوان سرمقاله این شماره مجله است که به تحلیل آخرین وضعیت بخش کشاورزی در پایان دولت دهم و توجه فعالان بخش کشاورزی و صنایع غذایی به برنامه های کاربردی کاندیداهای ریاست جمهوری در خصوص این بخش پرمزیت پرداخته است.

در بخشی از این سرمقاله آمده است: « ... فعالان بخش کشاورزی که هنگام معرفی وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم به مجلس برای دریافت رای اعتماد بارقه های امید بسیاری را در ذهن خود روشن کرده بودند و خیلی زود متوجه نقش برآب شدن تمام تصورات اولیه شان شدند، این بار با دقت برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری را دنبال می کنند، تا با درایت و دور از احساسات منطقه ای، حزبی و ... فردی را راهی پاستور کنند که برنامه های کاربردی تری را برای این بخش پرمزیت اقتصاد داشته باشد و ... »

گزارش دیدار نوروزی خانواده بزرگ صنعت غذا، اولویت های کشاورزی در سال حماسه اقتصادی، تمام باغ های یک منطقه در اختیار یک تولید و یک تجارت «زیتون رودبار»، سامانه ای برای گذر از بازار سنتی کشاورزی، جشن بزرگ نان آوران برای سپاس از همکاران، بسته بندی جدید «دماوند» برای مقابله با نور و گرما، رشد نرخ محصولات، بی تاثیر در معاملات بورس جهانی، رکوردشکنی نافرجام یک شرکت لبنی، مدیریت پست مدرن، «چای ارگانیک» صنعت ورشکسته چای ایران را نجات داد، نقش پنهان روستاها در اقتصاد، صنعت و هنر، تاریخچه مصور شکلاتی، ویژه استان بوشهر، سرگرمی های کشاورزی، دنیای نمایشگاه ها و ... از جمله اهم مطالب این شماره «اقتصاد سبز» است.

علاقمندان جهت مطالعه منظم این نشریه می توانند با شماره تلفن 66557704 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 23356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =