۰ نفر
۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹

اقتصاد سبز: به بهانه برگزاری نمایشگاه اگروفود در این مطلب قصد داریم به رقبای نمایشگاه اگروفود نگاهی بیاندازیم معیار انتخاب این رقبا گزینش آن ها از میان کشورهای در حال توسعه بوده تا شرایط مقایسه برای مدیران و دست اندرکاران مهیا گردد. در عین حال سعی بر این نبوده تا امکانات و شرایط یک به یک به حیطه نقد گذاشته شود، زیرا به هر حال شرایط اقتصادی و حمایتی این روزهای صنعت غذا و کشاورزی در وضعیت برابر با هیچ کجا قرار ندارند و مقایسه هایی از این دست به ناچار بیهوده خواهند بود.

 Taj Agro
نمایشگاه فن آوری و تغذیه هند که توسط شرکت کشت و صنعت هند با نام Taj Agro برگزار می شود. یکی از اتفاقات مهم در کشور هند و جهان صنایع غذایی می باشد. شاهد این مطالب حضور قریب به 12 هزار بازدید کننده در سال 2012 از این نمایشگاه بوده است.
مهم ترین بعد این نمایشگاه تلاش برای عادلانه ساختن تامین مواد غذایی در شبهه قاره هند با استفاده هرچه بیشتر از تکنولوژی می باشد. گروه معظم کشت و زرع تاج به عنوان حامی اصلی این نمایشگاه برای معرفی و حضور جهانی هرچه بیشتر این نمایشگاه تلاش فراوانی صورت می دهد. از ویژگی های مهم این رویداد به حضور هم زمان تولیدکنندگان محصولات غذایی، محققان فن آوری تغذیه دانشگاه های پیش رو در صنعت تغذیه و کشاورزی و شرکت های حمل و نقل و پخش اشاره کرد. این نمایشگاه هر ساله از 25 تا 28 آوریل در بمبئی برگزار می گردد.

Asia Food Expo
نمایشگاه فن آوری مواد غذایی بسته بندی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته که در فیلیپین برگزار می شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه در وهله اول نمایش توانمندی های کارآفرینان فیلیپینی در عرصه تولید، حمل و نقل، فن آوری و مهم تر از همه تحقیقات بازار و مسایل مربوط به آن است.
صاحبان صنایع در جنوب شرقی آسیا از این رویداد به عنوان محلی مهم و تاثیرگذار برای یافتن جدیدترین انواع سخت افزارها، امکانات، ماشین آلات، ایده ها و افراد دارای تخصص و مشاوران دارای راه حل های خاص برای موارد خاص نام می برند.
همچنین شرکت های مواد غذایی فن آوری مورد استفاده یکساله خود را در زمینه تولید مستقیم مواد غذایی و یا محصولات مرتبط با آن ابتدا در این نمایشگاه می جویند.
اما این تمام کاربرد این نمایشگاه نیست: این رویداد به محلی متمرکز برای پوشش دادن و مرتبط نمودن تمام بخش های درگیر در صنعت تغذیه که معمولا در نمایشگاه های مشابه به آنها توجهی نمی گردد شده است. بخش هایی نظیر اتوماسیون ایمنی حمل و نقل خدمات غذایی. به ظاهر خدمت به کارآفرینان در این رویداد مهم ترین مقصود است.

 

کد خبر 23630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =