شرکت لبنیات تین «دامداران» قیمت شیر را ۳۰۰ تومان افزایش داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت لبنی دامداران امروز شیر بطری پرچرب را با 300 تومان افزایش 2 هزار و 150 تومان و شیر بطری کم چرب را با 250 تومان افزایش هزار و 900 تومان عرضه کرد.

تا قبل از این افزایش قیمت،شیر بطری پرچرب این شرکت هزار و 850 تومان و شیر بطری کم چرب هزار و 650 تومان در بازار عرضه می‌شد.

پیش از این در ستاد تنظیم بازار مصوب شده بود قیمت شیر تا آخر تیرماه سال جاری افزایش نداشته باشد.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص دلیل افزایش قیمت شیر گفت: احتمالاً این افزایش بعد از ارائه گزارش وزیر دادگستری در خصوص بررسی‌های انجام شده در مورد قیمت تمام شده شیرخام باشد.

به گزارش فارس طی چند ماه گذشته ستاد تنظیم بازار بازرسان وزارت دادگستری را مؤظف کرده بود تا قیمت تمام شده شیر خام و محصولات فرآوری شده لبنی را بررسی و اعلام نمایند.

باکری خاطرنشان کرد: احتمالاً افزایش قیمت شیر مصوب شده است و باید منتظر اعلام آن در روزهای آتی بود. به هر حال آنچه مسلم است افزایش قیمت شیر توسط این شرکت لبنی پیش از اعلام رسمی از سوی مبادی ذی‌ربط انجام شده است.

کارشناسان قبلاً در مورد افزایش قیمت شیر هشدارهای جدی به دلیل کاهش سرانه مصرف و نقش این ماده حیاتی در سلامتی عموم جامعه را داشتند.

کد خبر 24105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =