فود پرس - کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در پیام های جداگانه ای انتصاب اسحاق جهانگیری به سمت معاون اول رییس جمهور و محمد نهاوندیان به ریاست دفتر رییس جمهور را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ما، علی موحد، دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در متن پیام خطاب به جهانگیری نوشته است:

جناب آقای مهندس اسحاق جهانگیری
معاون اول محترم رییس جمهوری اسلامی ایران


با احترام
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران را از طرف جامعه بزرگ صنایع غذایی کشور تبریک می‌گویم.
صنایع غذایی بنا بر مسوولیت ذاتی خود و ارتباط مستمری که با آحاد جامعه دارد و به عنوان خدمتگزاری همیشگی، هم‌اینک آمادگی دارد با تلاشی مضاعف درراستای سیاست‌های دولت محترم، نسبت به تامین نیازهای غذایی مردم و افزایش اشتغال، تمام توان خود را به کار گیرد و بر تعامل با دولت محترم اهتمام ورزد.
نقطه نظرات و راهنمایی‌های آن جناب که شناخت کاملی از صنایع و اقتصاد کشور دارید و تجربیات بسیار ارزنده‌ای در خلال مسوولیت‌های توام با موفقیت سابق خود اندوخته‌اید، بسیار امیدبخش است و به نحو شایسته‌ای می‌تواند راهگشای مسایل و مشکلاتی شود که جامعه صنعتی کشور هم‌اکنون با آنها مواجه می‌باشد.
سلامتی و توفیق روزافزون شما را در راه خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارد.

همچنین متن نامه پیام کانون به نهاوندیان به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد نهاوندیان
ریاست محترم دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

با احترام
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران را از طرف جامعه بزرگ صنایع غذایی کشور تبریک می‌گویم و برایتان سلامتی و توفیق خدمتگذاری به میهن اسلامی از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
صنایع غذایی کشور آمادگی دارد در جهت خدمتگزاری به مردم شریف و تامین نیازهای غذایی و افزایش اشتغال در راستای برنامه‌های دولت محترم حداکثر توان خود را بکار گیرد و با تعامل و همراهی متقابل ایفای مسوولیت نماید.
مستدعی است مراتب پشتیبانی و آمادگی صنایع غذایی برای تلاش مضاعف و همراهی با دولت محترم را به حضور جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم اعلام فرمایید.


 

کد خبر 24616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =