۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

علی شریعتی

حتی یادآوری روزهای افول و انزوا اتاق در طی سالهای گذشته نزدیک نیز برایمان تلخ است  در روزهایی که اتاق بازرگانی به عنوان سکاندار بخش خصوصی به واسطه انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصاد جدی گرفته  نمی شد در روزهایی که حتی اگر فرصت پیدا  می شد اتاق بازرگانی را دولتی با تحت سلطه نهادی دولتی می کردند  حال که به برکت شعار تدبیر و امید و دولت دهم رئیس پارلمان بخش خصوصی عهده دار مسئولیت وزین  نهاد ریاست جمهوری شده این تدبیر در واقع می تواند راهکاری مناسب جهت ایجاد هم افزایی و تعامل سازنده بین بخش خصوصی و دولتی باشد و مضافاً امید بخش خصوصی را به داشتن نماینده در دولت جهت تسریع در هماهنگی مشکلات داشته باشد متأسفانه عده ای با تمثیل  مع الفارغ ایشان با برخی افراد دولتهای گذشته با برچسب چند شغله بودن قصد تخریب و برهم زدن این موقعیت ویژه را دارند.
اگر منتقدان این حرکت دستی در کار حوزه تجارت و اقتصاد داشته باشد یقیناً به هجمه مشکلات فعلی واقف بودند و می دانستند که شرایط فعلی که در واقع به نوعی جهاد اکبر اقتصادی است نیاز به همدلی و مشارکت دارد اگر قرار به گزارش کاستی ها و گلایه و عدم همکاری های گذشته باشد می توان رنجنامه مثنوی نوشت.
آیا تصور می شود اگر نتیجه رأی گیری جلسه هیات نمایندگان اتاق به روش کتبی  برگزار می شد  تغییری در نتیجه حادث می شد؟ این گونه بهانه جویی ها به هدف ایجاد تفرقه در بین بخش خصوصی است که نقششان این روزها شاید در تمامی تاریخ انقلاب اسلامی پررنگ تر باشد.
 امید است از این فرصت که به باور کارشناسان و صنعتگران روزهای اوج اتاق بازرگانی است سنگ اندازی های منتقدان به شاهین ما نرسد.

 

کد خبر 24868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =