فود پرس – روزنامه اقتصاد پویا که پس از مدتی طولانی دوباره صفحه کشاورزی و صنایع غذایی خود را از ابتدای هفته جاری راه اندازی کرده در ستون تلنگر مطلبی در نقد همایش روز جهانی غذا منتشر کرده که در ادامه می خوانید.
«چندی پیش شاهرخ ظهیری، پدر صنعت غذا با انتشار غمنامه‌ای خطاب به مدیران و بزرگان صنعت غذا از به بیراهه رفتن تشکل‌های صنایع غذایی ابراز گلایه کرده و از مدیران صنعت غذا خواسته بود تا آنها را به حال خودشان رها نکنند.
در بخشی از نامه آمده است که «متاسفم وقتی می‌بینم در کانون انجمن‌های صنایع غذایی لشکرکشی برای به دست آوردن مقامی انجام می‌شود، در حالی که کانون وظایف اصلی خود را گم کرده است».

میرزابنویس: شاهرخ خان ظهیری که الحق والانصاف لقب پدر صنایع غذایی زیبنده شماست، نامه پر از غم و غصه و احساس مسوولیت شما را خواندم، اما کو گوش شنوا؟ ما ایرانی‌ها هنوز تفکر حرکت جمعی را فرانگرفته‌ایم.
همین چند هفته پیش کانون انجمن‌های صنفی صنایع غذایی به مناسبت روز جهانی غذا همایشی برگزار کرد و آنقدر مدیریت حاکم بر همایش قوی بود! که یکی از نمایندگان مجلس سخنران همایش آنچنان حمله‌ای به صنعت فرآورده‌های گوشتی و لبنی کرد که دیگر نه از تاک نشانی ماند و نه از تاک‌نشان.
وقتی کانونی که قرار است برای انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تشکل‌های عضوش فعالیت کند، اینچنین گافی می‌دهد و بعد هم هیچ بیانیه‌ دفاعیه‌ای صادر نمی‌شود، مسوولان همایش‌اش هم حق دارند که به جای مدیریت اوضاع، عکس‌های آن‌چنانی‌شان را با وزرای مدعو در سایتشان بگذارند و از همین حالا به دنبال لابی کردن و انتخابات هیات‌مدیره بعدی باشند.»

منبع: روزنامه اقتصاد پویا

 

کد خبر 25753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =