یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی گفت: پس از تلاش‌های مکرر برای بازگشت ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی، در حال مذاکره با دولت برای بازگشت این ساختمان هستیم.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: با توجه به نظر مساعد مسئولان برای بازگشت ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و ارتباط سازنده دولت با دستگاه‌ قضایی به نظر می‌رسد بازگشت ساختمان شیشه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی در حال ورود به فاز جدیدی است.

به گفته او در این راستا مکاتباتی با معاونت حقوقی و معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته تا بتوان مصوبه قطعی را برای بازگشت ساختمان به وزارت جهاد کشاورزی دریافت کنیم.

این مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در صورت موافقت دولت و توافق با قوه قضاییه، ساختمان شیشه‌ای در سال جاری به وزارت جهاد کشاورزی تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، ساختمان شیشه‌ای وزارت جهاد کشاورزی که در بلوار کشاورز تهران واقع شده است بیش از 40 سال قدمت دارد که در دولت گذشته مساله واگذاری در دستور کار قرار گرفت و در این راستا وزارت جهاد کشاورزی در دولت دهم ساختمان اصلی خود را تخلیه کرد و بخش‌های مختلف این وزارتخانه در سازمان‌ها و ساختمان‌های دیگر مستقر کرد که این امر باعث پراکندگی این بخش در سطح شهر و نارضایتی کارمندان و مراجعان شده است.

کد خبر 26300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =