فود پرس - داوطلبان عضویت در چهارمین انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از ششم بهمن‌ماه سال جاری به مدت پنج روز فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش «فود پرس» به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، متن کامل اطلاعیه سازمان به شرح زیر است:

                        اطلاعیه
ثبت نام از داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای استان

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک سازمان صنفی تخصصی نمایندگی جامعه فرهیخته بزرگی متشکل از دانش آموختگان رشته های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را بعهده دارد. مقرر است بر اساس مفاد قانون تاسیس، آیین نامه اجرایی قانون تاسیس و دستورالعمل مصوب شورای مرکزی درخصوص مقررات انتخاب اعضای شورای استان برای دوره چهارم و به تبع آن انتخاب شورای مرکزی که نقش مهم و موثری در هدایت و راهبری سازمان بعهده دارند را از طریق مشارکت حداکثری و فعال اعضا در انتخابات به انجام رساند.

آگاهی رساندن به سایر اعضا برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و ارائه توانایی های شاخص داوطلبان عضویت در شورای استان و انتخاب توانمند ترین آنان از خصوصیات بارز این قشر فرهیخته است. لذا حضور افراد توانمند و دارای ویژگی های لازم برای داوطلبی عضویت در شوراهای استان و انتخاب شاخص ترین آنها امری است ضروری، که با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات این مهم عینیت خواهد یافت.

فرصت داوطلب شدن برای عضویت در شورای استان بمدت 5 روز از تاریخ 92/11/6 لغایت 92/11/10 تعیین شده است داوطلبان می توانند با داشتن شرایط زیر با مراجعه به کمیته اجرائی انتخابات استان که در سازمان نظام مهندسی استان مستقر می باشد ثبت نام نمایند.

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
2- نداشتن محکومیت موثر کیفری
3- عدم وابستگی به گروههای غیرقانونی
4- عدم سوء شهرت اجتماعی و شغلی


مسئولیت پذیری و مشارکت فعال داوطلبان در تعیین سرنوشت و اداره امور سازمان در شوراهای استان و مرکزی توسط افراد توانمند و صاحب نظر مورد انتظار جامعه بزرگ دانش آموختگان و متخصصین بخش کشاورزی می باشد.



 

کد خبر 26896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =