۰ نفر
۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

فود پرس – شرکت های کشت و صنعت شمال و ماهیدشت کرمانشاه با ظرفیت تصفیه روزانه دوهزار تن روغن نباتی، جای صافولا بهشهر (شرکت های صنعتی بهشهر و مارگارین) را به عنوان یکی از شرکای اصلی تجاری به پخش گرفت.

به گزارش خبرنگار «فودپرس»، در فاز اول این همکاری، توزیع سالانه 100هزار تن روغن نباتی، در برنامه کار قرار گرفته و این در حالیست که همچنان، روغن "چین چین" نیز در سبد محصولات شرکت به پخش قرار دارد؛ ضمن اینکه شایعات بازار، حکایت از خرید قریب الوقوع شرکت مارگارین (آفتاب) توسط به پخش داشت دکتر علیرضا شریفی، مدیرعامل شرکت به پخش در مصاحبه با "فودپرس"  ضمن تکذیب شایعه خرید مارگارین توسط شرکت به پخش، ورود غنچه به سبد توزیع محصولات شرکت تحت مدیریت خود را تایید کرد و اظهار داشت: ظرفیت عظیم تولید در گروه مدلل و جایگاه والای شرکت کشت و صنعت شمال و شرکت ماهیدشت کرمانشاه در صنعت روغن نباتی و نام های تجاری معتبر غنچه و نازگل در بازار این محصول و پتانسیل و توان بی بدیل شرکت به پخش و سابقۀ 50 سالۀ آن در توزیع روغن نباتی و ضرورت و منافع طرفین در استفادۀ بهینه از این  ظرفیت ها، دو شرکت را به هم پیوند داده است.
به گفته شریفی، همچنان که شرکت به پخش توانست در طول 50 سال همکاری با شرکت صنعتی بهشهر، برند لادن را به جایگاه و سهم بازار فعلی برساند، طبعا توان آن را خواهد داشت که در آینده ای نه چندان دور، سهم بازار برند غنچه و دیگر برندهای این گروه را به میزان قابل ملاحظه ای ارتقاء دهد.
 وی خاطرنشان کرد: توزیع، فقط، یکی از ارکان بازاریابی است و موفقیت غنچه، نازگل و دیگر برندی که به زودی خلق خواهد شد، تابع دیگر عناصر بازاریابی نظیر کیفیت، تبلیغات و قیمت نیز می باشد.
به گزارش خبرنگار ما، شرکت به پخش با وجود تحمل اصلاحات بسیار گسترده و فراگیر در یکسال گذشته و علی رغم خروج لادن از سبد محصولاتش، سال بسیار خوب، پربار و با سودآوری بالایی را سپری نموده به طوری که فروش سال 2013 گروه به پخش، 10هزار میلیارد ریال بوده است.
شریفی، کارکنان دلسوز و فداکار به پخش را ارزشمندترین و مهم ترین دارایی شرکت دانست و تغییرات و تحولات معجزه آسای رخ داده در شرکت طی دو سال گذشته را، مرهون و حاصل فرایند کار تیمی و مدیریت مشارکتی دانست.


کد خبر 27082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رفیعی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    13 1
    من بازنشسته به پخش هستم. از شنيدن اين خبر خيلي خوشحال شدم. راهبرد بسيار هوشمندانه اي بود. به پخشي ها مي توانند غنچه و نازگل را مانند لادن به عرش برسانند. درود بر دكتر شريفي و كاركنان زحمتكش به پخش.
  • زاهدی از شرکت صنعتی بهپاک ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    16 8
    مطمئنا شراکت دو بنگاه بزرگ تولیدی و پخش کشور ("کشت و صنعت شمال " و"بهپخش" ) ضمن ایجاد سودآوری برای هر دو سازمان معظم، باعث ایجاد اشتغال مجدد تعداد چشمگیری از نیروهای بومی منطقه خواهد شد که در این رابطه تجربه و توان علمی و درایت جناب آقای دکتر شریفی (بدلیل اشراف به موضوع صنعت روغن و همچنین بازار منطقه ای و فرامنطقه ای) یقینا آینده ای درخشان برای هر دو شرکت به ارمغان خواهد آورد.با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی عزیزان تصمیم ساز و تصمیم گیر این حرکت بزرگ
  • م-تک ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    10 0
    سلام من کارمند شرکت به پخش(م-تک) ضمن تبریک به مدیران ارشد به مناسبت ورود ورغن به سبد توزیعی چند نکته پیشنهاد میگردد 1- بجای برند سازی برای دیگر شرکت ها، سازمان یک برند به ثبت رسانده و برای خودش ارزش افزوده ایجاد کند کاری که شرکتهای گروه فضلی انجام دادند 2- در فاز اول اوت سرس(برون سپاری) و بعد ایجاد کارخانه 3 بهتر است برای فروش غنچه قرار داد 10 ساله نوشته شود کالا را به پخش جا میندازد و تامین کننده مشتریان به پخش را میشناسد و بعد از چند ماه تامین کننده میخواهد خودش کارند با مشتریان شناخته شده به پخش و به پخش می ماند و یک سری مشکلات مالی و ..... 4- در صورت امکان بخشی از سهام به پخش واگذار گردد 5- خرید برند افتاب خوب- فروش املاکی که حکم استراتزیک(ب-بند) برای سازمان دارند پیشنهاد نمیگردد خرید مارگارین خوب نیست به دلیل نداشتن وسایل تولید مناسب و ..... مارگارین وسایل تولیدی
  • سعید جهانی ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    11 0
    یقیناً زحمات همه افراد در رشد شرکت به پخش و طبعاً حضور تامین کنندگان در بازار موثر بوده و اینجانب از اهداف راهبردی و موقعیت مدارانه جناب آقای دکتر شریفی و تیم ایشان سپاسگذاری می نمایم . موفقیت انتها ندارد و بایستی از همین حالا بیشتر و بیشتر به دیگر رقبا توجه کنیم و من افتخار می کنم که یک به پخشی هستم .
  • م - تک ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    17 0
    دکتر عزیز آیا میدانید دوباره صدای دستگاههای قوطی سازی و پرکنی و صدای ماشینهای باربری و بلند شدن بخار از دستگاههای دیگ بخار شرکت کشت و صنعت شمال بلند شده .ایا میدانید در این شب عید دعای خیر صدها پدر و مادر و نوعروسان و جوانان پرشور منطقه بدرقه راه شما گشته آیا میدانید افکار شما نشان از تفکر و آینده نگری دارد خدا عاقبت شما و مدیران محترم بهپخش و پرسنل زحمتکش را بخیر کند.پیشنهاد میگردد این گروه را مستقل از گروه های دیگر و قدرتمندتر تشکیل دهید با سپاس و قدرشناسی فراوان