فود پرس- در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن که با حضور رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس  شورای اسلامی و دیگر مقامات بلند پایه در محل اجلاس سران برگزار شد، شرکت صنعتی بهپاک به عنوان واحد نمونه انتخاب و تندیس و لوح تقدیر واحد نمونه صنعتی به دکتر علیرضا شریفی، مدیر عامل شرکت، اهداء شد.

دکتر شریفی در پایان این مراسم در مصاحبه با خبرنگار فود پرس اعلام داشت که شرکت بهپاک، تنها واحد روغن کشی است  که در سالهای متمادی گذشته و علی رغم فرازو نشیب های گوناگون، هیچگاه، تعطیلی نداشته  و همواره، فعال بوده است.

شریفی در عین حال، اعمال تعرفه حداقل 20درصدی بر واردات کنجاله را، شرط لازم برای زنده نگه داشتن بخش فعال فعلی صنعت روغن کشی و تجدید حیات بخش عمده غیر فعال این صنعت، ذکر کرد.

مدیر عامل بهپاک در پا سخ به سوالی در مورد وضعیت سودآوری شرکت و نگرانی های سهامداران حقیقی خرد و شایعات موجود، وضعیت شرکت را امیدوار کننده اعلام نمود و تآکید کرد که هر تغییری که درسودآوری و شرایط شرکت رخ دهد به گونه ای که موءثر بر ارزش فعلی و آتی سهام باشد، به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته شریفی، در شرایط فعلی، شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، در بهترین شرایط در قیاس با رقبا قراردارند.
کد خبر در بزرگداشت روز صنعت و معدن و با حضور رییس جمهور بهپاک به عنوان واحد نمونه انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معتمدی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    3 0
    این موفقیت را به کارکنان بهپاک عزیز تبریک عرض می کنیم. از مدیران بهپاک و کارگران بهپاک و مدیرعامل فرهیخته آن، همین انتظار میرود.