فود پرس – شرکت صنایع شیر ایران" پگاه در اقدامی قابل تحسین  امسال نیز از رسانه ها و خبرنگاران فعال در حوزه لبنیات تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار«فود پرس»، حسین چمنی سخنگوی صنایع شیر ایران طی سخنانی در مراسم تجلیل از فعالان رسانه در حوزه صنایع لبنی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه ها در هدایت افکار عمومی و  همچنین  تصمیم سازی ها گفت: ارتباط با رسانه ها برای ما از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و  ما بر نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی و تبین اهمیت و جایگاه شیر و لبنیات واقفیم.
وی همچنین تصریح کرد: قرار گرفتن پنیر در سبد کالاهای یارانه‌ای مرهون همکاری تمام رسانه‌ها است.
در این جلسه همچنین طیبه ناظریان کارشناس ارتباط با رسانه های صنایع شیر ایران در گزارشی به ارائه گزارشی از تحلیل محتوای انجام شده در رسانه ها طی سال 91 پرداخت.
وی پس از ارائه جزئیات تحلیل محتوای مطالب منتشره در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و نشریات مرتبط با حوزه صنعت شیر گفت: اخبار پگاه یک‌هزار و 71 عدد، اخبار جانبی پگاه 137 عدد، اخبار علمی 893 عدد، پیام‌های مردمی 352 عدد و آگهی 215 عدد؛ تعداد کل اخبار حوزه صنعت شیر در رسانه‌ها 13 هزار و 494 مورد منتشر شده است.
ناظریان در ادامه به تفکیک خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و... تعداد خبر درج‌شده در پایگاه‌های خبری را پنج هزار و 151 عدد، روزنامه‌ها چهارهزار و 851 عدد، خبرگزاری‌ها سه‌هزار و 270، سایت صنایع شیر ایران 167 و مجلات را 55 عدد برشمرد.

بنا بر این گزارش، در مجموع فعال‌ترین منابع خبری بین خبرگزاری‌ها در حوزه صنعت شیر به ترتیب خبرگزاری‌های فارس، ایرنا و ایسنا معرفی شدند که به ترتیب بهروز نوری، همت‌خواه و به‌آبادی به نمایندگی از رسانه‌های خود جوایز را دریافت کردند.

در ادامه، فعال‌ترین منابع خبری یعنی روزنامه‌ها در حوزه شیر معرفی شدند که به ترتیب روزنامه‌های همشهری، اطلاعات و آرمان حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند و ابراهیمی، داوودبیگی و یوسفی به‌عنوان نمایندگان جوایز را دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، از میان پایگاه‌های خبری نیز فودنا، تابناک و قدس‌آنلاین حائز رتبه‌های نخست تا سوم و علی اکبرعلیان‌نژادی، طباطبایی و غلامی به‌عنوان نمایندگان این پایگاه‌ها برای دریافت جوایز اهدایی معرفی شدند.

بر پایه این گزارش، در میان نشریات برتر، ماهنامه‌های "دامپروران"، "اقتصاد سبز" و "دام، کشت و صنعت" به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و فرانک مسعودی، محمدرضا جمشیدی و فرشته شمیرانی به‌عنوان نمایندگان این نشریات، لوح تقدیرهای خود را دریافت کردند.

بنا بر این گزارش، البته در بخشی دیگر از رسانه‌های برتری که به لحاظ آماری بیشتر نیز اخبار شرکت صنایع شیر ایران را منتشر کردند، قرائت شد و نمایندگان آنها جوایز مربوطه را دریافت کردند.

در این زمینه نفیسه آفرین‌زاد به نمایندگی از روزنامه برتر (دنیای اقتصاد)، بصیری به نمایندگی از پایگاه خبری برتر (افکارنیوز) و قمری‌وفا به نمایندگی از خبرگزاری برتر (مهر) تجلیل شد.

این در حالی است که در حوزه درج اخبار علمی نیز نرجه‌پور به نمایندگی از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفری به نمایندگی از روزنامه آفرینش و خوشحالی، به نمایندگی از پایگاه سلامت‌نیوز مورد تقدیر قرار گرفتند.

بنا بر این گزارش، در حوزه درج بیشترین پیام‌های مردمی نیز از زندی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی تجلیل شد.
گفتنی است پس از تقدیر از ماهنامه "دام، کشت و صنعت" بابت اخبار صنعت شیر، محمد صراف‌زاده، مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران که اسامی برندگان را قرائت می‌کرد؛ از علیرضا صفاخو، سردبیر کنونی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) بابت نقش پررنگی که در شش‌ماهه نخست سال 91 در این ماهنامه و سایر رسانه‌ها در حوزه صنعت شیر داشت، به‌صورت انفرادی تقدیر کرد.









کد خبر 27211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبر علیان نژادی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    1 0
    از لطف شما در این خبر متشکرم