مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جریان بازدید از برخی غرفه‌های شرکت‌کننده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتل‌داری و صنایع وابسته در غرفه شرکت صنایع شیر ایران حضور یافت و از تصمیم اخیر مدیریت این مجموعه برای ایجاد ایستگاه سلامت در جزیره کیش استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) به جزیره کیش، در حالی که علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حال بازدید از غرفه‌های تعریف‌شده گردشگری و صنایع وابسته در هفتمین نمایشگاه گردشگری بود، در اقدامی خارج از برنامه‌ریزی‌های قبلی صورت‌گرفته، به محض مشاهده حضور یک شرکت با برند معتبر صنایع غذایی در نمایشگاه کیش برای ملاقات با مسئول غرفه آن ابراز تمایل کرد و برای دقایقی در جریان برنامه‌های شرکت بزرگ صنایع شیر ایران (پگاه) برای حضور در جزیره کیش قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در این دیدار، عبدالرضا شکری‌پور مدیر روابط عمومی منطقه سه صنایع شیر ایران ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بابت بازدید از غرفه پگاه، با اشاره به گردشگرپذیر بودن جزیره کیش و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این جزیره اعلام کرد: در آینده نزدیک ایستگاه سلامت با هدف ترویج فرهنگ و اطلاع‌رسانی اهمیت مصرف شیر در جزیره کیش ایجاد می‌شود.

مدیر روابط عمومی منطقه سه شرکت پگاه افزود: این شرکت آماده برگزاری جشنواره شیر، کارگاه‌های پخت غذا با شیر و هرگونه تعاملی با دستگاه‌های منطقه کیش در راستای این مأموریت است که سلامتی و شادابی مردم افزون‌تر از پیش شود.

وی با بیان اینکه در این راستا فروشگاه سلامت کیش در یکی از مراکز خرید بزرگ این جزیره ایجاد می‌شود، اظهار داشت: پیش از این شش فروشگاه سلامت نیز در استان‌های فارس، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان ایجاد شده است.

بنا بر گزارش ایانا، مونسان نیز پس از شنیدن اظهارات شکری‌پور و در جریان قرار گرفتن از برخی محصولات تولیدی شرکت صنایع شیر ایران، ضمن استقبال از این تصمیم ارزنده مدیریت مجموعه یادشده و اطلاع از جزئیات پروسه بسته‌بندی محصولات تولیدی این شرکت از حضور آنها در این منطقه استقبال کرد و گفت: کیش می‌تواند پایگاه خوبی برای نشر پیام سلامت و معرفی توانمندی ایران در صنعت لبنیات به نقاط مختلف جهان باشد.

این درحالی است که دیروز پنجشنبه، محمدرضا رضانیا سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش  نیز در دیدار با گروهی از مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در جزیره کیش، از برنامه این شرکت برای ایجاد فروشگاه سلامت در این جزیره استقبال کرد.

وی  با اشاره به رفت و آمد شمار زیادی از ایرانیان و اتباع کشورهای خارجی به جزیره کیش گفت: ایجاد فروشگاه سلامت، برپایی همایش ها و برگزاری مسابقات در جزیره کیش در راستای اطلاع رسانی همگان در خصوص مصرف شیر می تواند در فرهنگسازی این مقوله در سراسر کشور اثرگذار باشد.

رضانیا افزود: یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد کیش در دوره جدید فعالیت حمایت از برنامه های حوزه سلامت است و از این رو از برنامه های شرکت های بزرگ در راستای فرهنگسازی مصرف شیر حمایت کنیم.

با توجه به حضور برنامه دار و مقتدارنه شرکت صنایه شیر ایران در جزیره کیش، می توان مدعی شد که مدیران شرکت صنایع شیر ایران هوشمندانه پرچم صنعت غذا را در هفتمین نمایشگاه گردشگری و حتی جزیره کیش بالا برده اند.

کد خبر 27260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =