رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه برف زمستانی اخیر مانع از حمل کالا به تهران شد، گفت: چنانچه گرانی میوه در اثر مشکلات اخیر حمل و نقل باشد، در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

یداله صادقی در گفتگو با مهر گفت: بارش سنگین برق در روزهای گذشته منجر به بسته شدن برخی از جاده های کشور شد که همین امر، سبب دشواری حمل و نقل برخی از کالاها از جمله میوه شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه چنانچه گرانی اخیر در برخی میوه‌ها به دلیل مشکلات حمل و نقل بوده باشد، حتما در روزهای آینده برطرف خواهد شد، افزود: البته ممکن است که برف زمستانی اخیر به ذخایر میوه لطمه وارد آورده باشد، اما هنوز اطلاعات دقیق در این زمینه در دست نیست.

وی تصریح کرد: بازرسان بازار را کنترل می کنند تا از گرانفروشی به بهانه های مختلف جلوگیری شود، اما بارش سنگین برف در استان‌های شمالی کشور و بارندگی ها در استانهای جنوبی کشور، منجر به سخت شدن حمل و نقل میوه به تهران شده که همین امر، قیمت را افزایش داده است.

به گزارش مهر، در روزهای اخیر قیمت برخی اقلام میوه از جمله پرتقال و سیب با افزایش بین 500 تا 1000 تومانی مواجه شده است که البته در برخی مناطق تهران، این افزایش قیمت به 1500 تومان هم می رسد.

 

کد خبر 27414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =