به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، یک هفته پس از این که حجتی، وزیرجهادکشاورزی کشورمان نماینده خود را به مناطق آسیب دیده از شدت بارش برف در استان های مازندران و گیلان اعزام کرد؛ شخصا طاقت نیاورد و شامگاه دیروز سه شنبه، به همراه هیاتی متشکل از استاندار و شاهرخ رمضان نژاد، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، عازم مازندران شد تا از نزدیک جزییات طرح‌ها و واحدهاي كشاورزي آسيب ديده از سرماي اخير در مناطق شمالي كشور را بررسی کند.

بر اساس اطلاعی که روابط عمومی وزارتخانه در ارتباط با این اقدام وزیر مخابره کرده است: محمود حجتي در حاشيه اين سفر از بزرگ ترين و مدرن ترين گلخانه كشت هيدروپونيك گل رز پايه بلند خاورميانه در شهرستان آمل بازديد و بر لزوم توسعه و گسترش فعاليت ها و برنامه‌ريزي براي توسعه صادرات و بازاريابي محصولات اين گلخانه عظيم تاكيد كرد.

در ادامه اين سفر، حجتي يكي از بزرگ ترين گلخانه‌هاي توليد نهال عاري از ويروس در شهرستان ساري را مورد بازديد قرار داد و در اين بازديد گفت: توليد نهال سالم، استاندارد و عاري از ويروس ضامن حفظ سلامت و پايداري توليد و در عين حال موجب افزايش بهره‌وري و كاهش هزينه‌ هاي توليد خواهد بود.

همچنين وزير جهاد كشاورزي ضمن بازديد از واحدهاي توليدي كشاورزي، باغات و دامداري هاي آسيب ديده، از نزديك مشكلات كشاورزان و توليد كنندگان خسارت ديده از سرما را بررسي كرد و با خسارت ديدگان به گفتگو پرداخت.

گفتني است پيش از اين حسن ركني معاون امور دام و مهدي خلج ریيس سازمان دامپزشكي كشور به منظور بررسي و ارزيابي خسارات وارد آمده به توليد كنندگان و دامداران آسيب ديده از بارش برف و سرما عازم استان‌هاي گيلان و مازندران شده بودند.

کد خبر 27479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =