مریم شعبان زاد: این روزها خواص اعجاب آور چای سبز بر کسی پوشیده نیست و مصرف آن در بین خانواده ها رواج بسیاری پیدا کرده است و اخیرا چای را بهترین نوشیدنی پس از آب می دانند، در پی این استقبال از این محصول بازار برندهای مختلف چای به خصوص در ایران داغ داغ شده است.

از این رو کمپانی "آر سیلینگ اند هیل او اچ جی"  (R Seeling & Hille OHG) آلمانی به ثبت رسمی یکی از برندهای خود به نام "تیکانه" (Teekane) در ایران اقدام کرد، تا نبض بازار چای را در این منطقه نیز به دست بگیرد.

این کمپانی از سال 1882 میلادی در دوسلدوف آلمان به فعالیت پرداخت و امروزه با بیش از 125 سال تجربه به تولید محصولات متنوع و نوآورانه می پردازد و توانست به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده چای گیاهی و انواع محصولات وابسته به آن در جهان شناخته شود و هم اکنون با دارا بودن 1500 کارمند و امکانات تولید و فروش حرفه ای و با استفاده از شرکای بین المللی توزیع، صادرات محصولاتش را به پنجاه کشور جهان انجام دهد.

محصولات "تیکانه" شامل انواع چای و محصولات شبیه چای، چای گیاهی، انواع چای طعم دار همراه با ویتامین و انواع عصاره چای می باشد. همچنین، انواع محصولات کاکائویی، پودر شکلات، چای میوه ای، نوشیدنی های انرژی زا و آب های گازدار از دیگر محصولات این کمپانی است که عرضه می شود.

کد خبر 27555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =