فود پرس – محمود حجتی روز گذشته در جمع خبرنگاران در خصوص امضای تفاهم نامه میان سازمان شیلات و موسسه جهاد نصر گفت که از این موضوع اطلاع ندارد.

به گزارش «فود پرس»، روز گذشته محمود حجتی پس از برگزاری نشست صبحانه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بی تفاوتی و بی میلی به سوالات خبرنگارانی که حدود دو ساعت را پشت در منتظردیدار وزیر بودند پاسخ داد.

حجتی در پاسخ به اندک سوالات مطرح شده در این نشست از واژگانی نظیر: در جریان نیستم، گزارش نشده است و اطلاعی ندارم  استفاده کرد، واژگانی تامل برانگیز که از زبان ژنرال دولت یازدهم در بخش کشاورزی شنیده می شود.

اما نکته جالب در نشست دیروز اظهار بی اطلاعی وزیر جهاد کشاورزی  از تفاهم نامه سازمان شیلات و موسسه جهاد نصر بود. تفاهم نامه بحث برانگیزی که خود وزیر نیز به عنوان ناظر در زمان امضای آن حضور داشت و جای سوال اینجاست که آیا واقعا حجتی از این تفاهم نامه و مفاد آن بی اطلاع بوده است و تنها یک حضور تشریفاتی داشته است؟! یا اینکه وزیر پاسخ سوال خبرنگاران را درست و صادقانه نداده و برخلاف منش «دولت راستگویان» رفتار کرده است؟!





کد خبر 27657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    1 0
    سلام لطفا به داد کشاورزان برسیدکشاورزان دشت مغان داره ازبین میرودچون به کشاورزان ظلم میکنند آببهاراهرکس5هکتارگندم بکاردپول آببهارا7/5هکتار میکیرندمیگویند باید 2/5هکتاربایدبکاریدوبقییه رابهاره بکاریدامام گفته هرکس وابسته است اسیراست مقام معظم رهبری گفته تولیدملی حمایت ازکاروسرماییه ایرانی چراماراعوض تشویق جریمه میکنند لطفا به دادکشاورزان بشتابید